6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

Problemet er nok også at man taler Real for meget ned og derfor forventer at de får tæsk hver gang. Real er for mig det bedste hold i verden de her år. De er dog så pisse usympatiske at det er svært at acceptere.

Det er stadig muligt at lave en invicibles!!!!! Det vil være for vildt og på nogle måder vildere end en Chl sejr. Heldigt for Roberto at hans legacy ikke blev “spilleren der ødelagde chancen for invicibles sæsonen”. Han kan selvfølgelig nå det endnu alt efter længden på karantænen.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Michman »

Jeg kan ikke tilgive Roberto for det der. Men vi overlevede at Bale ikke får et rødt kort er sindsygt. Men vi har stadig chancen for at gå igennem den her sæson og det er det eneste der tæller..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:
For the first time in La Liga's 89 year history, a champion did not receive a guard of honor the week after securing the league title.
Ny rekord fra ''kongeklubben''
Hvilken kamp har du set? :?

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Lopezzz skrev:
A$AP skrev:
For the first time in La Liga's 89 year history, a champion did not receive a guard of honor the week after securing the league title.
Ny rekord fra ''kongeklubben''
Hvilken kamp har du set? :?

Ens egen trænerstab tæller ikke!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Rb88 »

A$AP skrev:
For the first time in La Liga's 89 year history, a champion did not receive a guard of honor the week after securing the league title.
Ny rekord fra ''kongeklubben''
Hvor har du det fra??
Vidste ikke den gik så langt tilbage

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

Stadig 3 kampe der skal vindes eller spilles uafgjort. Tror I på den!? Jeg er i tvivl om de kan holde fokus til slut. Plus Roberto nok er ude de sidste 3 kampe.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Goaaal skrev:Stadig 3 kampe der skal vindes eller spilles uafgjort. Tror I på den!? Jeg er i tvivl om de kan holde fokus til slut. Plus Roberto nok er ude de sidste 3 kampe.
Levante ude, Villarreal og La real hjemme. Det burde være mere end muligt. Og vi har spillere der kan spille Robertos position uden at få idiotiske røde kort.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Guardiola@

Ret enig. Tror vi alle ville elske at se Barca ano 10-11 stykker, men det hold eksisterer ikke længere.

Håber de kan bevare koncentrationen de sidste 3 kampe. Hvil gerne Messi 1 halveg på onsdag.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af LeoMessi »

Forstår ikke helt nogle af frustrationerne herinde.

- FC Barcelona er stadig ubesejret.
- Spiller sig til et uafgjort selv med en mand i undertal i hele anden halvleg.
- Over de to El Clásico kampe der er blevet spillet i La Liga i denne sæson, får man et sammenlagt resultat på 5-2.

Ikke dårligt IMO.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

A$AP skrev:
Goaaal skrev:Stadig 3 kampe der skal vindes eller spilles uafgjort. Tror I på den!? Jeg er i tvivl om de kan holde fokus til slut. Plus Roberto nok er ude de sidste 3 kampe.
Levante ude, Villarreal og La real hjemme. Det burde være mere end muligt. Og vi har spillere der kan spille Robertos position uden at få idiotiske røde kort.
Bliver spændende. Håber virkelig at de går efter det. Kommer også an på hvor meget de jagter det og hvor meget de prioriterer at hvile spillere. Håber at de går all in

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Goaaal skrev:
A$AP skrev:
Goaaal skrev:Stadig 3 kampe der skal vindes eller spilles uafgjort. Tror I på den!? Jeg er i tvivl om de kan holde fokus til slut. Plus Roberto nok er ude de sidste 3 kampe.
Levante ude, Villarreal og La real hjemme. Det burde være mere end muligt. Og vi har spillere der kan spille Robertos position uden at få idiotiske røde kort.
Bliver spændende. Håber virkelig at de går efter det. Kommer også an på hvor meget de jagter det og hvor meget de prioriterer at hvile spillere. Håber at de går all in
Jeg tror der er en ret god chance. Villarreal kan blive svær, de to andre burde være overkommelige. Nu er vi så tæt på, at jeg helt sikkert tror spillerne vil kæmpe for det. Arsenals bedrift står klart i min erindring, det er ikke en ligegyldig statistik

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Godkendt kamp alt taget i betragtning, men ærgerligt at vi ikke lige putter 1 mere ind.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Goaaal »

Guardiola skrev:
Goaaal skrev:
A$AP skrev:
Goaaal skrev:Stadig 3 kampe der skal vindes eller spilles uafgjort. Tror I på den!? Jeg er i tvivl om de kan holde fokus til slut. Plus Roberto nok er ude de sidste 3 kampe.
Levante ude, Villarreal og La real hjemme. Det burde være mere end muligt. Og vi har spillere der kan spille Robertos position uden at få idiotiske røde kort.
Bliver spændende. Håber virkelig at de går efter det. Kommer også an på hvor meget de jagter det og hvor meget de prioriterer at hvile spillere. Håber at de går all in
Jeg tror der er en ret god chance. Villarreal kan blive svær, de to andre burde være overkommelige. Nu er vi så tæt på, at jeg helt sikkert tror spillerne vil kæmpe for det. Arsenals bedrift står klart i min erindring, det er ikke en ligegyldig statistik
Jeg har det helt på samme måde ift. Arsenal. Også derfor jeg virkelig håber at det lykkes.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Antimadridista skrev:Guardiola@

Ret enig. Tror vi alle ville elske at se Barca ano 10-11 stykker, men det hold eksisterer længere.
Jeps. Der er en helt rigtig beskrivelse. Føler ikke der skal siges yderligere, for det udvander blot pointen. Måske blot tilføje, at der heller ikke eksisterede et lignende hold tidligere.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 6/5 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:
Lopezzz skrev:
A$AP skrev:
For the first time in La Liga's 89 year history, a champion did not receive a guard of honor the week after securing the league title.
Ny rekord fra ''kongeklubben''
Hvilken kamp har du set? :?

Ens egen trænerstab tæller ikke!
De skulle have hvide trøjer på :razz:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster