29/4 Deportivo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Jep, 5 spillere. Du hørte det rigtigt. Uden Messi og L. Suarez ville der ikke være en liga-titel. Forskellen fra sidste sæson og denne er to ting. Konkurrenternes niveau og træneren(Valverde har været bedre end LE ift denne sæson og sidste sæson).
Ah okay. Så det 5 spillere er kun bedre pga et lavt niveau hos modstanderne og træneren. Skal disse så ikke også tilskrives vores succes? Du ved de 5 spillere, det lave niveau og valverde?
Jeg fatter hat af det indlæg. Hvad prøver du at sige? Som jeg skrev. 5 spillere kan groft sagt tilskrives ligaen. Videre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev: Og så køber jeg ikke din lille teori omkring ligaen med historisk dårlige rivaler. Det er en irriterende måde at afskrive en rigtig flot sæson. Fint at man ikke har været fan af spillet men at negligere den indsats holdet har leveret i ligaen er imo latterligt.
Har vores rivaler.. Læs real Madrid - ikke netop været historisk ringe?
Hvad betyder det for vores pointhøst? Vi har 88 point med 4 kampe tilbage.
Intet, blot at vores rivaler normalt ville have det samme...
Jeg kan vitterligt ikke se hvad det skulle betyde. Vi er godt på vej til at samle nok point sammen til at vi ville vinde stort set alle sæsoner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Jep, 5 spillere. Du hørte det rigtigt. Uden Messi og L. Suarez ville der ikke være en liga-titel. Forskellen fra sidste sæson og denne er to ting. Konkurrenternes niveau og træneren(Valverde har været bedre end LE ift denne sæson og sidste sæson).
Ah okay. Så det 5 spillere er kun bedre pga et lavt niveau hos modstanderne og træneren. Skal disse så ikke også tilskrives vores succes? Du ved de 5 spillere, det lave niveau og valverde?
Jeg fatter hat af det indlæg. Hvad prøver du at sige? Som jeg skrev. 5 spillere kan groft sagt tilskrives ligaen. Videre.
Du sagde lige at de 5 spilleres niveau kunne tilskrives et lavere niveau hos modstanderne og valverde. Derfor tænkte jeg også at det skulle med. Du ved når man tilskriver nogen noget så vil det også give mening at tilskrive det som har gjort at man kan tilskrive noget noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Jep, 5 spillere. Du hørte det rigtigt. Uden Messi og L. Suarez ville der ikke være en liga-titel. Forskellen fra sidste sæson og denne er to ting. Konkurrenternes niveau og træneren(Valverde har været bedre end LE ift denne sæson og sidste sæson).
Ah okay. Så det 5 spillere er kun bedre pga et lavt niveau hos modstanderne og træneren. Skal disse så ikke også tilskrives vores succes? Du ved de 5 spillere, det lave niveau og valverde?
Jeg fatter hat af det indlæg. Hvad prøver du at sige? Som jeg skrev. 5 spillere kan groft sagt tilskrives ligaen. Videre.
Du sagde lige at de 5 spilleres niveau kunne tilskrives et lavere niveau hos modstanderne og valverde. Derfor tænkte jeg også at det skulle med. Du ved når man tilskriver nogen noget så vil det også give mening at tilskrive det som har gjort at man kan tilskrive noget noget.
Ok. Bare du kan få ret og jeg kan få fred, så er jeg sådan set glad. Som jeg skrev og jeg har gentaget hele tiden. 5 spillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Og det lave niveau hos modstanderne. Og valverde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Fortæl dig selv, hvad du vil. Det skal jeg ikke være herre over. 5 spillere kan tilskrives ligaen. Hvorfor ikke sidste sæson så? Fordi man havde en træner, der var uden energi og ideer, og en rival, der var der hele tiden. Det er omvendt i denne sæson.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Hvis og hvis....men havde vi ikke dummet os mod Roma, så havde kritikken jo også været betydeligt mindre.

Valverdes taktik var katastrofal i den kamp, men spillernes egen indsats var jo mindst lige så slem.

2 titler - og endnu ingen tab i ligaen. Vi må ikke brokke os for meget :roll:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nej nej jeg er overhovedet ikke enig i det du skriver. Jeg synes bare det er underligt at du tilskriver 5 spillere for ligaen når der tydeligvis er flere der kan tilskrives. Du siger det jo selv: Man havde en bedre træner og dårligere modstandere. Man skulle tro at det også skulle nævnes? 5 spillere dækker jo ikke rigtigt over hele din analyse.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Egentlig ikke. 5 spillere dækker det ret godt. Men jo, jeg fratager intet fra Valverde; han skal jo tilskrives det. Og så det forhold, at modstanderne har været ringe, som også skal med, selvfølgelig. Ellers har resten af spillerne været sådan meh, ikke noget vildt.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Men altså, hvad du føler og synes, og hvem du vil tilskrive det, er jo egentlig ikke mit problem. Det er helt op til dig.
Senest rettet af Kubala man apr 30, 2018 12:54 pm, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er uenig men godt at der lige kom lidt mere med.

Hvor mange mesterskaber skal vi mon tabe før man vil give det resterende cast i en ubesejret sæson en lidt højere karakter end meh? Det bliver spændende at se!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:Jeg er uenig men godt at der lige kom lidt mere med.

Hvor mange mesterskaber skal vi mon tabe før man vil give det resterende cast i en ubesejret sæson en lidt højere karakter end meh? Det bliver spændende at se!

I princippet sagen uvedkommende.. vi har vundet mesterskabet ... med dårligt spil, hvor mange spillere har været lidt meh..

Hvis vi havde tabt ligaen havde endnu flere spillere sikkert været meh..

Fred være med det.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er uenig men godt at der lige kom lidt mere med.

Hvor mange mesterskaber skal vi mon tabe før man vil give det resterende cast i en ubesejret sæson en lidt højere karakter end meh? Det bliver spændende at se!

I princippet sagen uvedkommende.. vi har vundet mesterskabet ... med dårligt spil, hvor mange spillere har været lidt meh..

Hvis vi havde tabt ligaen havde endnu flere spillere sikkert været meh..

Fred være med det.
Nej det tror jeg virkelig ikke det er. Når man har kørt i en Lamborghini i flere år og så pludselig får en Mercedes så føles denne nok mere som en Skoda. Det er dog ikke en Skoda men derimod en rigtig fin bil.

Vi må sgu snart indse at vi ikke længere er de bedste og vi ikke længere kan forvente det bedste. Hermed ikke sagt at man skal affinde sig med dårligt spil men nogle gange må man sgu også se på hvad man har og så bedømme ud fra det.

Jeg synes i hvert fald det er ærgerligt at afskrive en stor flok spillere der har kæmpet for trøjen og leveret noget historisk med meh. De fortjener mere respekt end det.

Men ok vi har tydeligvis alle et forskelligt syn på hvad der sker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Fortjener respekt? For hvad? Det er trods alt bare fodbold, så come on.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er uenig men godt at der lige kom lidt mere med.

Hvor mange mesterskaber skal vi mon tabe før man vil give det resterende cast i en ubesejret sæson en lidt højere karakter end meh? Det bliver spændende at se!

I princippet sagen uvedkommende.. vi har vundet mesterskabet ... med dårligt spil, hvor mange spillere har været lidt meh..

Hvis vi havde tabt ligaen havde endnu flere spillere sikkert været meh..

Fred være med det.
Nej det tror jeg virkelig ikke det er. Når man har kørt i en Lamborghini i flere år og så pludselig får en Mercedes så føles denne nok mere som en Skoda. Det er dog ikke en Skoda men derimod en rigtig fin bil.

Vi må sgu snart indse at vi ikke længere er de bedste og vi ikke længere kan forvente det bedste. Hermed ikke sagt at man skal affinde sig med dårligt spil men nogle gange må man sgu også se på hvad man har og så bedømme ud fra det.

Jeg synes i hvert fald det er ærgerligt at afskrive en stor flok spillere der har kæmpet for trøjen og leveret noget historisk med meh. De fortjener mere respekt end det.

Men ok vi har tydeligvis alle et forskelligt syn på hvad der sker.

De der har spillet godt roser vi jo... de andre er meh.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster