29/4 Deportivo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Det var måske også at stramme den, Juventus og Atletico har spillet virkelig skrækkelig fodbold i store dele af sæsonen. Men så kommer vi efter min mening i laget efter med United og Chelsea, og det bestemt heller ikke fedt selskab.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Du mener ikke at vores cdr finale var et tegn på noget? Jeg ville ellers sige at det siger ret meget at vi gik ud og angreb. For mig er det lige præcis et tegn på at man har lært noget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:Det var måske også at stramme den, Juventus og Atletico har spillet virkelig skrækkelig fodbold i store dele af sæsonen. Men så kommer vi efter min mening i laget efter med United og Chelsea, og det bestemt heller ikke fedt selskab.
Det du skriver der er også at stramme den!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

At vi har spillet håbløst i kampene efter, er vel også et tegn på han ikke har lært noget?
Cdr finalen var rigtig god, og så spillede vi utroligt underholdende i de sidste 20 minutter imod.. Tror det var Betis, hvor Messi spillede fuldstændig magisk. Det er de 110 minutter, hvor jeg ikke har gabt mig igennem kampen. Og ja, det er en overdrivelse, for vi har da sommetider i perioder spillet okay, men overordenet set har det været jammerligt at se på.
Derfor er jeg fortaler for et farvel til Valverde, selvom det fuldstændig absurd med de resultater han har fået.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke kun absurd i forhold til de resultater vi har fået. Det er også absurd i forhold til at du igen vil have en sæson hvor nye ting skal læres. Man skifter ikke bare træner.

Og det er ikke pointen. Pointen er at det var et skifte fra den mere forsigtige tilgang og så til noget offensivt. Vi lærte af Roma kampen og angreb. Det betyder noget!

Og ja du overdriver helt vildt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Man skifter træner hvis tilliden til projektet er væk, og jeg har ingen tiltro til at Valverde skal vende det. Så kan vi have endnu et røvsygt år, hvor efter vi alligevel skal skifte træner. Så hellere starte et spændende projekt med det samme, det jo ikke fordi vi har en dårlig statistik med nye trænere.

Og nej jeg gør ej, vi er bare voldsomt uenige om hvor skidt det faktisk har været.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal ikke starte et projekt nu. Vores gyldne generation er ved at være færdig så det handler om at få det sidste med. Når de er færdige skal vi have en træner ind med ideer der kan få sat noget spændende i gang. Men nu har vi langt mere brug for en træner der kan holde en god stemning og pleje truppen.

Og jo når man først kalder os for EU's kedeligste tophold for derefter at sammenligne os med man u og Chelsea så overdriver man.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Piquénbauer skrev:Vi skal ikke starte et projekt nu. Vores gyldne generation er ved at være færdig så det handler om at få det sidste med. Når de er færdige skal vi have en træner ind med ideer der kan få sat noget spændende i gang. Men nu har vi langt mere brug for en træner der kan holde en god stemning og pleje truppen.

Og jo når man først kalder os for EU's kedeligste tophold for derefter at sammenligne os med man u og Chelsea så overdriver man.
Er det ikke lidt selvmodsigende? Hvis "vores" gyldne generation er ved at være færdig, så skal "vi" vel have en træner der kan få dem til at SKINNE, ikke en der kører videre i samme spor.. ?

Personligt vil jeg da LANGT HELLERE se Messi, Coutinho, Griezmann, etc. få lov at folde sig ud offensivt, end at se på et Valverde hold med Gomes, der forsvarer et uafgjort resultat med ½ time igen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nej da ikke når jeg tror at valverde kan gøre det. Jeg tror ikke at denne trup har brug for en vildt ideologisk træner der skal fortælle den hvad de skal. Jeg tror ligeså meget det er noget man skal finde ud af sammen. Og her vil jeg langt hellere have en rolig mand som valverde der nu er kommet ind på spillerne og har fundet sin rolle end en ny træner der skal igennem en første sæson.

Og det vil jeg nemlig også hvilket vi jo faktisk kan i næste sæson hvor valverde har den fremfor en skadet dembele, dølle, vidal, gomes osv. Næste sæson er testen og valverde har gjort sig fortjent til at tage den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Piquénbauer skrev:Nej da ikke når jeg tror at valverde kan gøre det. Jeg tror ikke at denne trup har brug for en vildt ideologisk træner der skal fortælle den hvad de skal. Jeg tror ligeså meget det er noget man skal finde ud af sammen. Og her vil jeg langt hellere have en rolig mand som valverde der nu er kommet ind på spillerne og har fundet sin rolle end en ny træner der skal igennem en første sæson.

Og det vil jeg nemlig også hvilket vi jo faktisk kan i næste sæson hvor valverde har den fremfor en skadet dembele, dølle, vidal, gomes osv. Næste sæson er testen og valverde har gjort sig fortjent til at tage den.
Fair nok. Jeg er helt sikkert villig til at give Valverde chancen, men han har ikke just vist viljen til det endnu. Jeg er især nervøs for midtbanen, nu når Iniesta er væk.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Det var lige før Gomez ryddede en Mina af vejen her

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Hvorfor fanden er der allerede parade? På sådan en random mandag? Ja, det er ikke altid at ligaen vindes så tidligt, men det virker bare lidt underligt.. Hvorfor ikke dagen efter Real vinder CL, for tæt på VM? Måske. Jeg er først lige kommet hjem fra arbejde, og var ikke engang klar over det :lol:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jamial skrev:
Piquénbauer skrev:Nej da ikke når jeg tror at valverde kan gøre det. Jeg tror ikke at denne trup har brug for en vildt ideologisk træner der skal fortælle den hvad de skal. Jeg tror ligeså meget det er noget man skal finde ud af sammen. Og her vil jeg langt hellere have en rolig mand som valverde der nu er kommet ind på spillerne og har fundet sin rolle end en ny træner der skal igennem en første sæson.

Og det vil jeg nemlig også hvilket vi jo faktisk kan i næste sæson hvor valverde har den fremfor en skadet dembele, dølle, vidal, gomes osv. Næste sæson er testen og valverde har gjort sig fortjent til at tage den.
Fair nok. Jeg er helt sikkert villig til at give Valverde chancen, men han har ikke just vist viljen til det endnu. Jeg er især nervøs for midtbanen, nu når Iniesta er væk.
Han har heller ikke haft spillerne til det. Første halvdel af sæsonen hed vores offensiv (udover ini, suarez og Messi) gomes, denis, paco, vidal, pau og dølle. Efter cou blev købt og dembele kom tilbage har vi desuden prøvet med flere taktiske tiltag. Det har bare ikke virket optimalt (især ikke defensivt hvor vi har haft store problemer hver gang vi har spillet 433) - nok fordi de ikke er spillet ind.

Jeg glæder mig til at se hvad han kan med Arthur, dembele, cou, Messi, suarez og griez. Hvis det ikke bliver godt så skal han selvfølgelig videre. Men alt det der med at han skal ud nu, at han ikke kan udvikle sig osv tror jeg ikke på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »



Nu mobber de Valverde på grund af hans spillestil!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Hvis vi beholder Valverde som kommer til at ske desværre (Håber det virkelig ikke) så skal vi vel ikke købe Arthur eller skille os af med Gomes :roll:

Arthur passer vel ikke ind på en central midtbane i en 4-4-2, der er det mere oplagt med en Gomes og Ruiz som er blevet nævnt, de har mere fysik :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster