29/4 Deportivo - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor passer han ikke ind? Hvorfor skal man være stærk for at spille cm i en 442?

Og så kunne det jo forresten være man har andre planer. Jeg ved godt det går imod ideen om valverdes system (åbenbart altid 442), filosofi og hvad vi ellers kloger os på. Men hvem ved - måske ved vi ikke noget som helst.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »



Haha idioter!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

#shoegate

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Hvorfor passer han ikke ind? Hvorfor skal man være stærk for at spille cm i en 442?

Og så kunne det jo forresten være man har andre planer. Jeg ved godt det går imod ideen om valverdes system (åbenbart altid 442), filosofi og hvad vi ellers kloger os på. Men hvem ved - måske ved vi ikke noget som helst.
Så er man kun to på den centrale midt, og så kræver den mere af de to der spiller der, ind hvis man er tre.

Det er vel også der for der bliver snakket om Ruiz i steder for Arthur, på grund af det fysiske.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Kræver mere? Kan man ikke vinde tacklinger fordi man ikke er 2 meter eller? Og udfra det jeg har set bliver der snakket om ruiz sammen med Arthur hvilket giver mening når ini smutter og det ikke er utænkeligt at gomes og flere smutter.

Der har været en lille historie om at man overvejer at droppe Arthur men når man tænker på at vi allerede har betalt 4 mio så er det nok ikke så troværdigt. Det kan ligeså godt være noget man gør for at forsøge at få Arthur til at presse et skifte igennem allerede til sommer. Du ved "jeg skal afsted nu for ellers er der en chance for at de ikke venter til vinter".
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Piquénbauer skrev:Kræver mere? Kan man ikke vinde tacklinger fordi man ikke er 2 meter eller? Og udfra det jeg har set bliver der snakket om ruiz sammen med Arthur hvilket giver mening når ini smutter og det ikke er utænkeligt at gomes og flere smutter.

Der har været en lille historie om at man overvejer at droppe Arthur men når man tænker på at vi allerede har betalt 4 mio så er det nok ikke så troværdigt. Det kan ligeså godt være noget man gør for at forsøge at få Arthur til at presse et skifte igennem allerede til sommer. Du ved "jeg skal afsted nu for ellers er der en chance for at de ikke venter til vinter".
Jo det kan man sagtens, men der må være en grund til at fx. Iniesta ikke er blevet brugt centreal i en 4-4-2.

Men jeg ved selvfølgelig ikke om Arthur har et kæmpe løbepensum
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja han er ikke god nok defensivt. Det samme kan ikke siges om Arthur der skulle være en fremragende presspiller og som desuden har spillet meget på den defensive midt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Denne mesterskab bliver først godkendt på søndag efter tiki-taka leg :cool:

Her er lidt sammendrag fra kampen.
phpBB [video]
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Jeg tror, nogen har røget en stråhat.

Billede

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 29/4 Deportivo - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

...og det er ikke Digne.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster