21/4 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

abx skrev:
A$AP skrev:Billede

Find mig en klub der er bedre besat på målmandspositionerne end os. I'll wait.
Crusaders Belfast med Brian Nielsen 42 år, Michael Dougherty 38 år og unge Sean O’Niell 30 år


Sent from my iPhone using Tapatalk
Damn. You got me.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:
Coutinho: "This is how Barça should always play." [sport]
Nemlig! Fremragende kamp!
Coutinho er så intelligent og fantastisk en fodboldspiller. Valverde har forsøgt at smide Vidal, Gomes, Paco og Sergio derud. Coutinho tog den til perfektion i går. Var i perfekt sync med Messi hvad angår placering, løb, overlap osv. Han deltog helt fantastisk i de tiki-taka øjeblikke vi havde.

Jeg var efter Ernie med hans placering af Cou, men, god damn, Cou løftede opgaven til perfektion. Fantastisk spiller.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

FCBSOCI skrev:Fantastisk kamp. Fantastiske Iniesta. Hvorfor har vi ikke spillet sådan lidt oftere under Valverde?

Det ærgrer mig stadigvæk, at vi tabte til Roma. Kan ikke helt slippe tanken om, at hvis Valverde havde sparet profilerne lidt mere, så var vi aldrig blevet slået ud af CL. Det får vi jo desværre aldrig opklaret, men jeg håber, at Valverde har lært lektien til næste år.
Fodbold handler ikke kun om CL. Det er bare en turnering hvor der er flest penge i. Det er en riges svin turnering. Mere penge mere magt. Florentino ved det bedst.
Jeg er glad for at vi er ikke med.
Men det der er mest irriterende og uforståelig er at verdens bedste spiller vælges ud fra denne turnering :devil: ???!!! Ud fra fucking 13 kampe!?? :eek: ....

Så længe vi vinder ligaen og måske også copa så er jeg glad.
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Fodbold handler ikke kun om CL. Det er bare en turnering hvor der er flest penge i. Det er en riges svin turnering. Mere penge mere magt. Florentino ved det bedst.
Jeg er glad for at vi er ikke med.
"Dansk fodbold handler ikke kun om Superligaen. Det er bare en turnering, hvor der er flest penge i. Det er de rige svins turnering. Flere penge, mere magt. PS&E ved det bedst.
Jeg er glad for, at min serie 4 klub ikke er med!"


Champions League er den største klubturnering i verden. Deal. With. It.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Jeg er enig i at CHL=b’dor er fuldstændig idiotisk. Når det så er sagt så er CHL nok det der giver mig mest fodboldglæde. Fantastiske kampe. Fantastiske hold. Fantastisk stemning.

Vil dog helst vinde Ligaen omend jeg gerne ville sælge ligaen hvis vi kunne stoppe Reals CHL dominans og rekorder de seneste år.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

SpillerSomMESSI skrev:Arthur....Busquets....Coutinho

Fixed
Bus er ikke helt ung og Arthur er et gamble. Føler du ikke at der bør være en Eriksen “type/kaliber” på den midtbane og så Arthur som backup?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Champione »

Goaaal skrev:Jeg er enig i at CHL=b’dor er fuldstændig idiotisk. Når det så er sagt så er CHL nok det der giver mig mest fodboldglæde. Fantastiske kampe. Fantastiske hold. Fantastisk stemning.

Vil dog helst vinde Ligaen omend jeg gerne ville sælge ligaen hvis vi kunne stoppe Reals CHL dominans og rekorder de seneste år.
Er det ikke CL der tillægges mest værdi? Real har jo tydeligvis prioriteret turneringen - og downgradet Copa Del Rey, ligesom mange spillere ønsker deres succes i dén turnering?
Er vel også noget større i at være det største hold i Europa, selvom man ikke matches mod alle.
---------------------------------------
Barca is my religion!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Skulle man vælge en double ville det altid blive La Liga og CHL, uden tvivl, fra min side af.

Chl er stor, meget stor. Men igen, den turnering er bare ifølge mig ikke større en den nationale liga. Jeg er ikke alene, men tror desværre ikke at viber vildt mange der har det på den måde.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Det gik helt hen over hovedet på mig (og de 2 kommentatorer). Der er sgu nogle dejlige spillere på det hold.

It was an occasion that his teammates were well aware of, with Lionel Messi making a special gesture.
In recent years, the two captains of the first team, this year Iniesta and Messi, would lift the title together, with the exception of 2016 when the whole team lifted the trophy together.
On Saturday, Messi did not want to take any attention away from Iniesta and insisted that he alone lifted the Copa del Rey.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Ligaen er indiskutabelt vigtigst. Hvert år. Derefter kommer CL og så Copaen. Hvorfor er folk begyndt at diskutere dette, blot fordi Real har haft succes de senere år i CL?
Forumlegende

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Ligaen er jo i sidste ende det bedste pejlemærke om, hvem der er bedst, da det er over 38 kampe, og det er stabiliteten, der er afgørende, mens CL er over 13 kampe og lorte regler som udebanemål, der kan være altafgørende.

CL handler ikke blot om godhed, men også fantastisk meget held i sidste ende, da det er de helt små marginaler, der gør forskellen. Derfor det er så skidesvært at vinde den, fordi du kan på en aften miste din plads i CL, mens man i ligaen godt kan tåle at tabe en kamp.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har altid været modstander af CL. Det mest korrupte turnering i verden. Føj for satan. Vi fik også tit hjælp fra dommere og shit der blev begået mange dommer fejl og stadigvæk ingen overvågningskamera eller hvad det nu hedder.
Det er bedst at de store klubber laver sin egen liga hvor alle spiller mod alle. Det vil være mere underholdende.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21/4 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Daluigi skrev:Ligaen er indiskutabelt vigtigst. Hvert år. Derefter kommer CL og så Copaen. Hvorfor er folk begyndt at diskutere dette, blot fordi Real har haft succes de senere år i CL?
Er ikke sikker, men måske det er fordi vi kun har vundet den en gang de sidste 7 år(Dette år taget med). Det er sgu lidt absurd, når man kigger på vores hold over den periode, og hvordan vores hold er blevet snakket om som det bedste nogensinde. CL er trods alt turneringen for de bedste hold i Europa. Er det en semifinale på seks sæsoner nu? Det er sgu bare for dårligt. Det kan ikke passe, at vi skal slide holdet op på Copa Del rey kampe i januar/februar. Så brug dog reserverne.

Jeg synes også at ligaen altid bør være førsteprioritet, og at det nok er det vigtigste trofæ, men man skal heller ikke tale CL ned, som Valverde har gjort for Copa Del Rey. Vi skal blive en stormagt i CL igen. Som Real.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster