14/4 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kawhi »

Lopezzz skrev: Men det største problem for Gustav er at han har et stort kompleks. Han er som en kvinde der kan ikke leve uden makeup, en som bruger rigtig meget tid om dagen på at ser godt ud og han skal hele tiden tænke på at når der er kamera så skal han spille smart. Sikke en lorte og falsk liv.
Nok er vi vilde med Messi, men hvis vi lige flår vores rødblå Rayban-solbriller af, så havde jeg slet ikke tøvet et eneste sekund, hvis jeg blev tilbudt et så "usselt" et liv som Ronaldo lever. Han kunne selvfølgelig godt slappe lidt mere af, men personligt ville jeg have svært ved ikke at spille lidt smart, når man gang på gang lukker munden på sine største kritikere. Vi er enige om, at han ikke er den bedste spiller på Real Madrids hold, men han er uden tvivl deres største stjerne og et vanvittigt eksempel på hvad hårdt arbejde kan føre til.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Antimadridista »

Nok er min søns blaugrana trøje den første jeg søger i skabet om morgenen, men syntes nu stadig at Ronaldo, på et væld af områder, ofte opfører sig FOR uanstændigt, overstadigt selvfed og direkte pinlig. Noget han, på trods af sin store succes og sin fantastiske ukuelighed, ikke behøver at gøre.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

Spiller vi allerede i dag igen??

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af !Option »

Tello skrev:Spiller vi allerede i dag igen??

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jep kl. 21 på Eurosport 2 :-)
Rey Abi!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Tello »

!Option skrev:
Tello skrev:Spiller vi allerede i dag igen??

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Jep kl. 21 på Eurosport 2 :-)
Sweet! Vi SKAL starte med Semedo, Dembouz og Coutinho!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

Bliver formentlig vores første nederlag. Celta ude plejer at være tre stensikre point ... til Celta.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Skydefinten »

Hvad mon Celta kan finde på at give igen?

Piqqemand og Bussiesta hviles alle 3.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af zqa »

+ Rakitic skadet. Det bliver spændende.. eller noget.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af JonasV »

Med den forfatning, vi har været i på det seneste og vores track record Balaídos, er det lidt svært for en pessimist som mig at være særligt positiv, i hvert fald. Godt, vi fik de tre point mod Valencia. Atletico spiller ude mod La Real på torsdag. Den bliver nok 0-1.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

Daluigi skrev:
Kubala skrev:Hahaha. De der udtalelser. Jeg ved ikke, hvor meget, jeg vil lægge i dem, men helt fair, at folk har det sådan. Faktummet er dog, at CL er den største og mest prestigefyldte turnering i klubs henseende.
Det er dælme ikke “faktum” :lol: ... Porto var ikke det bedste hold i 2004. Ej heller Pøl i 2005. Af de 4 hold der er tilbage, er det kun Bayern, som kan opnå titlen som Europas bedste ved at vinde CL.

De andre hold ligger ikke engang nr. 2 i deres hjemlige liga. Det siger vel det hele om dit “faktum”.
Ok. Først er det blevet næsten et faktum herinde, at ligaen er den sværeste at vinde. Så er ligaen også den titel, som er fedest at vinde, og nu er CL heller ikke den mest prestigefyldte turnering at vinde. Så siger vi det.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af JonasV »

Altså, diskuterer vi ikke lidt pærer og bananer her, når nu det er to så forskellige formater?

Om man så foretrækker det ene frem for det andet, er vel en smagssag. Jeg foretrækker pære.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »


Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Kubala »

JonasV skrev:Altså, diskuterer vi ikke lidt pærer og bananer her, når nu det er to så forskellige formater?

Om man så foretrækker det ene frem for det andet, er vel en smagssag. Jeg foretrækker pære.
I det indlæg, jeg bliver citeret for af Daluigi, skriver jeg ingen steder, at CL er den sværeste turnering at vinde, men den mest prestigefyldte i klubs henseende. Jeg kan medgive mht. sværhedsgraden(at ligaen er sværest), hvad angår ligaen kontra CL. Jeg kan også medgive, at ligaen er fedest at vinde, men at det heller ikke er den mest prestigefyldte turnering? Det kan jeg ikke tage seriøst. Har man det alligevel sådan, så fred være med det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster