14/4 FC Barcelona - Valencia

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af PuyolErGud »

Altid godt med en sejr, men for satan, hvor er der mange dårlige elementer i vores spil.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Vi er gået helt i stå... Nå men 7 point tilbage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af JonasV »

Vi skaber flere chancer end mod Roma (duh). Vi vandt kampen på et tidspunkt, hvor det er uhyre vigtigt ikke at snuble yderligere. Derudover, jøsses, hvor er det bare ikke godt nok.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af klogfyr »

Well... Ikke så meget at sige. Vi spiller og vinder som vi har gjort hele sæsonen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af JonasV »

Hvornår spillede vi egentlig sidst en hel god kamp?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Guardiola »

Sløj indstilling fra de fleste. Mangel på bevægelse uden bold, flade fødder, ingen autoritet på midt eller i forsvar. Synes egentlig MatS gjorde det fint, men undtagelse af to store fejl. Alba, Suarez, Paulinho gjorde det hæderligt i min bog. Resten var under gennemsnit

Nu er vi snublende nær mesterskabet

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Goaaal »

Jeg trænger til at se noget god offensiv bold igen. Vigtig sejr dog. Stadig mange spillere der skuffer. Bortset fra sejren Skuffer Valverde også idag. Coutinho ud? Dembele kun 20 minutter? Er han elendig til træning eller hvad foregår der? 2 sejre og 1 uafgjort og Ligaen er hjemme ikke?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af A$AP »

Valencia havde en rød løber ude på vores højre side. Sergi kunne slet ikke følge med Gaya og Guedes. Det er der dog ikke mange der kan, når de to rammer dagen. Hans positionering og fart er bare en ulempe over for to spillere som dem.

Og der skal simpelthen ændres på angrebet fra næste sæson. Messi og Suarez skal ikke spille sammen mere. Der skal fart, dynamik, flair og teknisk stærkere spillere ind. Griezmann skal ind på Suarez' rolle. Det her holder bare ikke mere. Så kan Messi og Suarez té og hænge sig op af hinanden så meget de vil udenfor banen. Jeg frygter bare at det aldrig sker.

Og de der udskiftninger? Det er så hul i hovedet. Valverde lærer det ikke.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Hvornår spillede vi egentlig sidst en hel god kamp?
Mener det var i '96.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af A$AP »

Hvad gavn fik Dembele's allerede ramte selvtillid af indskiftningen i dag? Som kom i det 80. Minut? For ikke at snakke om Semedo der kom ind med 20 sekunder tilbage. Og udskiftningen af Coutinho? Valverde har ikke været nogen hjælp for dem i deres første sæson i klubben, overhovedet. Det er mere det modsatte. Han ødelægger dem. Ingen motivation hos nogle af spillerne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Og de der udskiftninger? Det er så hul i hovedet. Valverde lærer det ikke.
Nu ved jeg ikke om du snakker om hvordan det påvirker spillerne og det er imo lidt for spekulativt til at jeg gider bruge tid på det hvis det er.

Men hvis du mener påvirkning på kampen så er det simpelthen ikke rigtigt. Valverde har stort set gennem hele sæsonen været rigtig god til at gribe ind og ændre kampe. Jeg ved jeg har linket til noget på tidspunkt hvor han igennem sine udskiftning havde været med til at vende en del kampe i anden halvleg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Jamial »

Daluigi skrev:
Jamial skrev:
Daluigi skrev:
Jamial skrev:C'mon. Pique er indbegrebet af Barca-DNA, og har spillet en virkelig god sæson. Hvordan er han PINLIG??
Uenig. Hans optræden taler vist for sig selv, hvorfor han er pinlig.

2-0... absurd
Du er pinlig. Måske groft sagt, men det er simpelthen for dumt, altså.
Er du venlig at enten slette det indlæg der, eller komme med en undskyldning, når kampens hede har lagt sig? Fuldstændig absurd retorik at skrue over i, bare fordi du er uenig.
Nej. Jeg sletter det ikke. Det er sat på spidsen, men jeg synes simpelthen det er for pinligt det der. Da du skrev det, havde Pique fået et gult kort og ellers ikke gjort noget som helst overhovedet i nærheden af pinligt. Han spillede en dårlig kamp, og spillede dårligt forleden, men har ellers haft en god sæson, og prøvede endda at få Valverde til at ændre strategi/setup i kampen mod Roma (ved 0-2).

Han er Barcamand through and through og vil holdet, byen og regionen. Jeg forstår stadig ikke hvad du synes der var pinligt andet end hans spil. Spillet er vel forståeligt, når han stadig ikke får en pause til sit knæ/form. Så decideret PINLIGT var det jo ikke.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Daluigi »

Jamial skrev:
Daluigi skrev:
Jamial skrev:
Daluigi skrev:
Jamial skrev:C'mon. Pique er indbegrebet af Barca-DNA, og har spillet en virkelig god sæson. Hvordan er han PINLIG??
Uenig. Hans optræden taler vist for sig selv, hvorfor han er pinlig.

2-0... absurd
Du er pinlig. Måske groft sagt, men det er simpelthen for dumt, altså.
Er du venlig at enten slette det indlæg der, eller komme med en undskyldning, når kampens hede har lagt sig? Fuldstændig absurd retorik at skrue over i, bare fordi du er uenig.
Nej. Jeg sletter det ikke. Det er sat på spidsen, men jeg synes simpelthen det er for pinligt det der. Da du skrev det, havde Pique fået et gult kort og ellers ikke gjort noget som helst overhovedet i nærheden af pinligt. Han spillede en dårlig kamp, og spillede dårligt forleden, men har ellers haft en god sæson, og prøvede endda at få Valverde til at ændre strategi/setup i kampen mod Roma (ved 0-2).
Havde klædt dig, at beklage sådan en retorik.
Han er Barcamand through and through og vil holdet, byen og regionen. Jeg forstår stadig ikke hvad du synes der var pinligt andet end hans spil. Spillet er vel forståeligt, når han stadig ikke får en pause til sit knæ/form. Så decideret PINLIGT var det jo ikke.
Havde klædt dig, at beklage sådan en retorik...
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af Piquénbauer »

Alba var virkelig god i dag! Han har gang i en fremragende sæson! Klart min Motm...

MAtS stod dog også en stærk kamp selvom der var et par mindre svipsere. Pudsigt nok er det spillet med fødderne der har drillet ham lidt i den seneste periode men ok sådan har det stort set været for samtlige spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 14/4 FC Barcelona - Valencia

Indlæg af B-Freak »

Elendig omgang fodbold vi spiller...
Imponerende at vi ikke har tabt i denne sæson, faktisk mirakuløst.

Forstår ikke hvorfor man ikke smider Paulinho på bænken, han sejler rundt og laver så mange simple fejl.
Giv Suarez og Dembélé nogle flere chancer så man kan få et mere dynamisk sammenspil imellem angreb og midtbane.
Når vi har en dårlig Paulinho, en aldrende Iniesta og en Busquets, så er det godt nok tungt pt.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster