7/4 FC Barcelona - Leganés

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af DeanCassady »

Guardiola skrev:
DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:
DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:
DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:@DeanCassady
Nu er champions league et helt andet format end en national liga, så at sige over et år bliver meget misvisende, når der spilles så få CL kampe på et år. Men ja, han har kun scoret 1 mål i årets CL, men vi står stadig med det ene ben i semifinalen. Han har i øvrigt scoret 19 Cl mål i 37 CL kampe for hvis, hvilket er super flotte tal. Så Griezmann skulle have scoret 51 mål i 61 kampe som Suarez? Tvivler. Og uanset, så er Griezmann et meget dyrt tilkøb, og hører til på den absolut øverste hylde. Lidt urimeligt sammenligningsgrundlag, hvis det er 1-1 i forhold til, at du mener Suarez er så elendig.
Det er da på ingen måde misvisende, eftersom jeg aldrig har hævdet, at der har været lige så rig mulighed for at score som i ligaen. Men rig mulighed har der været, og det er under alle omstændigheder relativt skuffende for en Barcelona-angriber. At vi står med det ene ben i semifinalen, kan næppe tilskrives Suárez' input.

Sammenligningsgrundlaget er netop gyldigt, eftersom Griezmann ret tydeligt er Suárez aldeles overlegen i det opbyggende spil. Jeg medgiver, at Suárez målhøst i ligaen er mere end tilfredstillende. Det ændrer dog ikke på det faktum, at han er undervældende til stort set alt andet.
Så er det godt, at hans rolle er at score mål
Den er forhåbentlig mere end det. Ellers kunne vi hente hvem som helst til bare at score mål.
Kunne vi nu også det? Hvem skulle vi hente, som scorer flere?
Er det nu det, vi diskuterer? Jeg er medgiver som sagt, at hans målhøst i ligaen er ganske fin. Men det kunne være rart med en angriber, der tilbød mere end mål og sløset boldbehandling.

*mere end ligamål
Det er dig som skriver, at vi kunne hente hvem som helt til bare at score mål. Det er det, jeg betvivler. Fint med en angriber, som både scorer lige så meget som Suarez og laver dobbelt så mange assist. Jeg ved ikke hvor du finder vedkommende, der eksisterer ikke mange af dem i verden. Jeg vil nødigt bytte mål for det halve antal assist hos en spydspids. Jeg har set rigtig mange angribere i Barca, jeg mindes ingen der havde et output som Suarez, og det tæller verdensstjerne som Eto'o, Zlatan, Henry, Villa, mmfl (Messi er uden for kategori).
Nej, jeg skrev, at såfremt det kun er mål, du bedømmer en angriber på, så kunne vi i princippet hente hvem som helst, der scorer nok mål. Det tænker jeg, at du godt fangede.

Hvorfor du igen forsøger at forsimple diskussion til et spørgsmål udelukkende om mål og assists, forstår jeg dog ikke. Jeg har - adskillige gange - uddybet mit standpunkt. Men fred være med det.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Daluigi »

Guardiola skrev:Vermaelen er satme god. Virkelig ærgerligt med skaderne, er meget tryg ved hans forsvarsspil
Helt enig. Han er fantastisk! Utroligt med så lidt spilletid i benene. Leverer næsten hver gang.

Ak ja... Pragmatikken er et valg. 2-0 er den kedeligste føring.
Forumlegende

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Tello »

Ffs..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af DeanCassady »

Nej, nej, nej, Suárez. Forfærdeligt.

Vermaelen er til gengæld fremragende.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Daluigi »

Spændende...
Forumlegende

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af PuyolErGud »

Ja, og så sker sådan noget der. Hvor er det useriøst og fuldstændig til grin, at denne her kamp skal blive spændende.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Guardiola »

DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:
DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:
DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:
DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:@DeanCassady
Nu er champions league et helt andet format end en national liga, så at sige over et år bliver meget misvisende, når der spilles så få CL kampe på et år. Men ja, han har kun scoret 1 mål i årets CL, men vi står stadig med det ene ben i semifinalen. Han har i øvrigt scoret 19 Cl mål i 37 CL kampe for hvis, hvilket er super flotte tal. Så Griezmann skulle have scoret 51 mål i 61 kampe som Suarez? Tvivler. Og uanset, så er Griezmann et meget dyrt tilkøb, og hører til på den absolut øverste hylde. Lidt urimeligt sammenligningsgrundlag, hvis det er 1-1 i forhold til, at du mener Suarez er så elendig.
Det er da på ingen måde misvisende, eftersom jeg aldrig har hævdet, at der har været lige så rig mulighed for at score som i ligaen. Men rig mulighed har der været, og det er under alle omstændigheder relativt skuffende for en Barcelona-angriber. At vi står med det ene ben i semifinalen, kan næppe tilskrives Suárez' input.

Sammenligningsgrundlaget er netop gyldigt, eftersom Griezmann ret tydeligt er Suárez aldeles overlegen i det opbyggende spil. Jeg medgiver, at Suárez målhøst i ligaen er mere end tilfredstillende. Det ændrer dog ikke på det faktum, at han er undervældende til stort set alt andet.
Så er det godt, at hans rolle er at score mål
Den er forhåbentlig mere end det. Ellers kunne vi hente hvem som helst til bare at score mål.
Kunne vi nu også det? Hvem skulle vi hente, som scorer flere?
Er det nu det, vi diskuterer? Jeg er medgiver som sagt, at hans målhøst i ligaen er ganske fin. Men det kunne være rart med en angriber, der tilbød mere end mål og sløset boldbehandling.

*mere end ligamål
Det er dig som skriver, at vi kunne hente hvem som helt til bare at score mål. Det er det, jeg betvivler. Fint med en angriber, som både scorer lige så meget som Suarez og laver dobbelt så mange assist. Jeg ved ikke hvor du finder vedkommende, der eksisterer ikke mange af dem i verden. Jeg vil nødigt bytte mål for det halve antal assist hos en spydspids. Jeg har set rigtig mange angribere i Barca, jeg mindes ingen der havde et output som Suarez, og det tæller verdensstjerne som Eto'o, Zlatan, Henry, Villa, mmfl (Messi er uden for kategori).
Nej, jeg skrev, at såfremt det kun er mål, du bedømmer en angriber på, så kunne vi i princippet hente hvem som helst, der scorer nok mål. Det tænker jeg, at du godt fangede.

Hvorfor du igen forsøger at forsimple diskussion til et spørgsmål udelukkende om mål og assists, forstår jeg dog ikke. Jeg har - adskillige gange - uddybet mit standpunkt. Men fred være med det.
Jamen så prøver jeg med samme type argumentation. Vi kunne hente hvem som helst, til bare at deltage i spillet.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Drake »

Sådan går det når man har sat tempoet helt ned i første gir :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Jamial »

Stop så med at trille bold. Vågn op for helvede, op at score to mål mere, luk kampen og vis noget hjerte.

FUCK!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vidste det
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Blaugrana92 »

DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:Suarez tre sidste la liga sæsoner med Barca

35 kampe, 40 mål
35 kampe, 29 mål
26 kampe, 22 mål

Du finder ikke mange spidsangribere, der har performet bedre. En plads, som er er notorisk svær at spille i Barca, hvilket vi har set mange gange. Tror hans holdkammerater er pænt ligeglad med, om han ikke sætter tre mand for og krølle den op i krogen. Han scorer vanvittigt mange mål, og det er hans rolle.
Det er vel noget forsimplet. Målet mod Roma var f.eks. hans første i Champions League i over et år, hvilket ikke ligefrem er imponerende.

Men jo, han scorer fortsat regelmæssigt, og det er fint. Men han er simpelthen så absurd dårlig til stort set alt andet, at det ikke længere kan forsvares.

Og lur mig om Griezmann ikke kunne lave lige så mange mål for os som Suárez har gjort det seneste halvandet år.
Helt enig. Problemet med den Suárez vi har set det sidste halvandet års tid, er at han er en hæmsko for vores offensive spil, når det ikke lige klikker for ham. Det er nemt at se bort fra alle hans fejl og mangler, når han får scoret nogle mål, men lige så snart de udebliver, så er han ekstremt svær at acceptere, for han begår så åndssvagt mange personlige og latterligt dumme fejl. Det er de mest simple førsteberøringer og pasninger der glipper, og det er bare ikke godt nok, når man er angriber i Barcelona. For et par år siden deltog han fremragende i vores opbyggende spil, også selvom de uforståeligt ringe berøringer kom med jævne mellemrum. Nu er fordelingen mellem gode og dårlige aktioner desværre vendt om; de dårlige og uforståelige berøringer overskygger totalt de gode for så vidt angår volumen. Han ødelægger simpelthen mere end han skaber i det opbyggende spil, og det er et kæmpe stort problem.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af DeanCassady »

Guardiola skrev: Jamen så prøver jeg med samme type argumentation. Vi kunne hente hvem som helst, til bare at deltage i spillet.
Problemet er så bare, at jeg allerede har anerkendt, at mål også er vigtigt.
Robert Zimmerman

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Blaugrana92 »

Ekstremt pinlig og uacceptabel anden halvleg indtil videre. Vi bliver udspillet af Leganés på egen bane. Det er jo absurd til grin. Kom dog i gang, for helvede. Eller er det planen, at vi skal spille resten af vores kampe uafgjort? Fuldkommen åndssvag og uacceptabel tilgang efter pausen.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Drake »

Det har været lidt tendensen i denne sæson, at når vi er kommet for an med to må eller mere, så sætter vi tempoet helt ned og overlader initiativet til modstanderen :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af PuyolErGud »

Okay, så intet gult for den aktion? Flot.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster