7/4 FC Barcelona - Leganés

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Guardiola »

Tak Vermaelen. Han har en ro og fornuft i indgreb, som vores andre midterforsvarere godt kunne tage lidt ved lære af

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af A$AP »

Det vigtigste er selvfølgelig, at Paulinho får en tiltrængt pause, så han så meget som muligt er klar til sæsonens afslutning og at føre holdet til endnu et CL-trofæ. Også Busquets.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af FCBSOCI »

Da vi åbenbart ikke kan tegne kontrakt med Own Goal, så må vi overveje at signe nr 10, han virker da meget god.

Desværre synes jeg, at vi spillemæssigt halter lidt. Og uden Busquet sejler forsvaret. Det er lidt bekymrende.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af A$AP »

Vi er i øvrigt oppe på siden af Real Sociedad og deres rekord på 38 kampe uden nederlag. Det skal lige passe, at Montoya saksesparker den op i krogen til en 2-1 sejr, næste weekend.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af DeanCassady »

Tak til historiens bedste. Han er udmærket.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af zqa »

Hold nu kæft en røvsyg kamp.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Guardiola »

DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:
DeanCassady skrev:
Guardiola skrev: Jamen så prøver jeg med samme type argumentation. Vi kunne hente hvem som helst, til bare at deltage i spillet.
Problemet er så bare, at jeg allerede har anerkendt, at mål også er vigtigt.
Hvorfor er det et problem? Jeg synes da også det er vigtigt at lægge op til mål. Men det kræver et mål i sidste ende

Og så er det, at jeg spørger dig hvor du vil hente en angriber, der scorer lige så meget? Og så kører det i ring.

Jeg synes kritikken af Suarez er ekstremt urimelig, mål er immervæk en meget vigtig del af fodbold, og for en angriber, og det er han ekstremt god til. Han skaber konstant uro i modstanderens forsvar med sin pågåenhed også. Han er tit overladt til sig selv, men han styrken til at blive farlig, foruden teknikken og dræberinstinktet. Vi kommer til at se savne ham, når han ikke spiller længere, det er jeg helt sikker på
Jeg tror, jeg efterhånden har uddybet tilstrækkeligt. Hvis du ikke finder det tilfredstillende, kan jeg henvise til Blaugrana92 eller Xavi6Smedes bidrag.
Lol. Hvis du ikke er tilfreds, kan du tage sagen videre til ankenævnet mod et gebyr på 8.000 :lol: De svarer ikke på det jeg spørger dig om, vedrørende anden angriber. Men lad os bare lade den ligge. Suarez deler tydeligt vandene.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Rb88 »

Udspillet af Leganes? Drenge hvilken kamp har I set ?
Vi spiller en anderledes dynamisk kamp, og Leganes er med ja, men udover målet har de ikke meget andet der tangerer til decideret åbne målchancer. Vi derimod burde have lavet 8 mål med alle de chancer specielt Suarez brænder .

Det var da en MEGET mere livlig offensiv end når vi spiller 442 med Pau på midten, og det er vel præcist hvad pøblen herinde har skreget efter længe

Måske det bare er mig! Jeg var fint underholdt og var Suarez lidt skarp i aften havde den stået 4-0 ved pausen og være totalt lukket

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14866
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Lopezzz »

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Daluigi »

Rb88 skrev:Udspillet af Leganes? Drenge hvilken kamp har I set ?
Vi spiller en anderledes dynamisk kamp, og Leganes er med ja, men udover målet har de ikke meget andet der tangerer til decideret åbne målchancer. Vi derimod burde have lavet 8 mål med alle de chancer specielt Suarez brænder .

Det var da en MEGET mere livlig offensiv end når vi spiller 442 med Pau på midten, og det er vel præcist hvad pøblen herinde har skreget efter længe

Måske det bare er mig! Jeg var fint underholdt og var Suarez lidt skarp i aften havde den stået 4-0 ved pausen og være totalt lukket
De havde et hovedstød der strøg lige over mål, hvor et bedre hold havde scoret. Vi skabte ikke en chance i den første halve time af 2. halvleg.

Det er en underlig indstilling Valverde sætter drengene på banen med i 2. halvleg. Kommentatoren mente også, at Leganes sad på 2. Halvleg og at Barca virkede underligt passive. Det er et klart mønster det her, og det er kedeligt, dumt og trist.

Nå... på den positive side, så spiller Messi i Barca.
Forumlegende

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af DeanCassady »

Guardiola skrev:
DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:
DeanCassady skrev:
Guardiola skrev: Jamen så prøver jeg med samme type argumentation. Vi kunne hente hvem som helst, til bare at deltage i spillet.
Problemet er så bare, at jeg allerede har anerkendt, at mål også er vigtigt.
Hvorfor er det et problem? Jeg synes da også det er vigtigt at lægge op til mål. Men det kræver et mål i sidste ende

Og så er det, at jeg spørger dig hvor du vil hente en angriber, der scorer lige så meget? Og så kører det i ring.

Jeg synes kritikken af Suarez er ekstremt urimelig, mål er immervæk en meget vigtig del af fodbold, og for en angriber, og det er han ekstremt god til. Han skaber konstant uro i modstanderens forsvar med sin pågåenhed også. Han er tit overladt til sig selv, men han styrken til at blive farlig, foruden teknikken og dræberinstinktet. Vi kommer til at se savne ham, når han ikke spiller længere, det er jeg helt sikker på
Jeg tror, jeg efterhånden har uddybet tilstrækkeligt. Hvis du ikke finder det tilfredstillende, kan jeg henvise til Blaugrana92 eller Xavi6Smedes bidrag.
Lol. Hvis du ikke er tilfreds, kan du tage sagen videre til ankenævnet mod et gebyr på 8.000 :lol: De svarer ikke på det jeg spørger dig om, vedrørende anden angriber. Men lad os bare lade den ligge. Suarez deler tydeligt vandene.
Fornemt :lol:

Jeg har svaret dig et utal af gange, men eftersom du insisterer så pænt, efterkommer jeg naturligvis en sidste gang.

Det er et problem, fordi du stadig ikke forstår, hvad vi forsøger at fortælle dig. Du taler assists og mål, vi taler førsteberøring, pasningsspil og generelt bidrag i opspillet. Suárez halter i de aspekter. Faktisk så meget, at det ofte skader holdets spil mere end det gavner, når han modtager bolden.

Jeg tænker, at det er tid til at anerkende, at Suárez ikke længere er den Suárez, vi så i 2015.

Griezmann er (som sagt, som sagt, som sagt) et fint bud på en afløser, der også laver mål og presser modstanderens bagkæde, og samtidig rent faktisk har teknikken til at fungere i opspillet.
Robert Zimmerman

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Starnils »

Virkelig en god kamp af Gomes! Lad os håbe at han får noget mere selvtillid, så hans potentiale kan komme frem.
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af Guardiola »

DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:
DeanCassady skrev:
Guardiola skrev:
DeanCassady skrev:
Guardiola skrev: Jamen så prøver jeg med samme type argumentation. Vi kunne hente hvem som helst, til bare at deltage i spillet.
Problemet er så bare, at jeg allerede har anerkendt, at mål også er vigtigt.
Hvorfor er det et problem? Jeg synes da også det er vigtigt at lægge op til mål. Men det kræver et mål i sidste ende

Og så er det, at jeg spørger dig hvor du vil hente en angriber, der scorer lige så meget? Og så kører det i ring.

Jeg synes kritikken af Suarez er ekstremt urimelig, mål er immervæk en meget vigtig del af fodbold, og for en angriber, og det er han ekstremt god til. Han skaber konstant uro i modstanderens forsvar med sin pågåenhed også. Han er tit overladt til sig selv, men han styrken til at blive farlig, foruden teknikken og dræberinstinktet. Vi kommer til at se savne ham, når han ikke spiller længere, det er jeg helt sikker på
Jeg tror, jeg efterhånden har uddybet tilstrækkeligt. Hvis du ikke finder det tilfredstillende, kan jeg henvise til Blaugrana92 eller Xavi6Smedes bidrag.
Lol. Hvis du ikke er tilfreds, kan du tage sagen videre til ankenævnet mod et gebyr på 8.000 :lol: De svarer ikke på det jeg spørger dig om, vedrørende anden angriber. Men lad os bare lade den ligge. Suarez deler tydeligt vandene.
Fornemt :lol:

Jeg har svaret dig et utal af gange, men eftersom du insisterer så pænt, efterkommer jeg naturligvis en sidste gang.

Det er et problem, fordi du stadig ikke forstår, hvad vi forsøger at fortælle dig. Du taler assists og mål, vi taler førsteberøring, pasningsspil og generelt bidrag i opspillet. Suárez halter i de aspekter. Faktisk så meget, at det ofte skader holdets spil mere end det gavner, når han modtager bolden.

Jeg tænker, at det er tid til at anerkende, at Suárez ikke længere er den Suárez, vi så i 2015.

Griezmann er (som sagt, som sagt, som sagt) et fint bud på en afløser, der også laver mål og presser modstanderens bagkæde, og samtidig rent faktisk har teknikken til at fungere i opspillet.
Temmelig usympatisk måde at argumentere på. Endnu en god til at lade den ligge. Men så lad mig afslutte med, når du er sådan et orakel der ved, hvad jeg forstår og ikke forstår, og når nu du har forbarmet dig til at prøve at forklare den dybere sandhed, at jeg er temmelig ligeglad med missede tæmninger og opspil, når han scorer som han gør, og generelt er den konstante trussel han er. Det bliver de sidste ord fra mig

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af emo »

Var det her 3bæoikt og videre eller?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 7/4 FC Barcelona - Leganés

Indlæg af zqa »

Næ!
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster