4/4 FC Barcelona - Roma

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af MessiPogba »

Jeg tog mig selv flere gange i på baren at hellere ville snakke med dem, jeg var derinde med end at sidde fokuseret og se kampen.

Vi spiller simpelthen så kedeligt og intetsigende fodbold. Det her pragmatiske pis får mig til at gå i spåner indeni. Det er så røvkedeligt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af FCBSOCI »

Underlig kamp, skønt resultat.

Barca virkede underligt ugidelige. Nærmest som var det en træningskamp. Ved 3-0 målet virkede Roma helt opgivende og frustrerende, og alligevel gav vi dem lov til at komme ind i kampen.

MOM: Own Goal (Velkommen tilbage, du har været savnet).Paulinho? Nøj, hvor er han tung i sine bevægelser. Når han får bolden kan jeg nå at spise aftensmad, mens han stadig fumler med at fåbolden under kontrol.

Der var ikke meget 12. mand i tilskuerne (overhovedet ingen stemning), så jeg udpeget dommeren som vores 12. mand i stedet, ham var vi vidst lidt heldige med, uden at han var kampafgørende.

Desværre virker det som om, at Barca ikke rigtigt er i omdrejninger, her hvor det hele skal afgøres. Omvendt har Real Madrid ramt formen, og kan bedre hvile spillerne end os. Har ikke en Copa del Rey finale at tænke på og kan dybest set være ligeglade med ligaen.

Vores bænk er desværre ikke bred nok, her har RM en klar fordel.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af JonasV »

- Dejligt at få Own Goal op i omdrejninger igen, derimod ærgerligt at Woodwork fortsat mangler den sidste skarphed.

- Messi havde ikke den skarpeste dag på kontoret. Måske gik det lige, for en aften, op for ham, hvor stort et læs han skal trække for både klub og landshold. I så fald kan man godt forstå hvis en akut metaltræthed indfandt sig.

- Godt at få Suarez på tavlen, selv om man helt havde glemt at han var på banen.

- Godt at få Suarez på banen, selv om man helt havde glemt at han er i klubben.

- Der skal ske noget, hvis der skal ske noget.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af FCBSOCI »

Pilen peger desværre i den forkerte retning, når man ser på Barcas spillemæssige præstationer på det seneste, men det kan der heldigvis laves om på.

Bliver det ikke bedre, tror jeg, at der kræves tre ting for at Barca kan vinde CL:

1. Heldet som (fortsat) følgesvend
2. Own Goal fortsætter målstimnen
3. Dommmere der er Barca venligt stemt

Hvad en evt. finale mod RM angår, frygter jeg dog punkt 3. Vi ved jo at fx Casemiro både kan spille håndbold i eget felt og slagte modstanderne uden konsekvens.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af Skydefinten »

3 point. Videre! :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af Piquénbauer »

#442forprez. Videre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af Skydefinten »

Pique mener at Own Goals mange mål ikke er tilfældigheder. Det har han ret i. Own Goal er et resultat af hårdt arbejde på træningsbanen og at han øjnene chancen, da Ney tog til Paris.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af Piquénbauer »

Semedo skal have et klap på skulderen for kampen i går. Defensivt var han ok omend der var et par uheldige situationer (straffespark). Men offensivt tog han endelig lidt ansvar. Og han udfordrede endda med bolden et par gange!

Det er så vigtigt for hans fremtid i klubben at han fortsætter med det for hvis der er et sted hvor han har en klar fordel over Roberto så er det i fart og driblinger. Så bliv ved semedo!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af Emancipator »

Piquénbauer skrev:Semedo skal have et klap på skulderen for kampen i går. Defensivt var han ok omend der var et par uheldige situationer (straffespark). Men offensivt tog han endelig lidt ansvar. Og han udfordrede endda med bolden et par gange!

Det er så vigtigt for hans fremtid i klubben at han fortsætter med det for hvis der er et sted hvor han har en klar fordel over Roberto så er det i fart og driblinger. Så bliv ved semedo!
Kunne ikke være mere enig. Han er en fryd for øjet

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:3 point. Videre! :lol:
Vi vandt en fodboldkamp. På et tidspunkt skal vi spille en mere.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af A$AP »

Spar Messi mod Leganes.. Han så altså meget ramt ud. Fordelen ved så stort et forspring er, at man netop kan spare nøglespillerne. Så gør det tak. Også Iniesta der har set lidt skidt ud. For Denis tak.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af Tello »

Også Dembélé, hvis de altså kan finde ham.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af Piquénbauer »

Og Busi. Og suarez.

Jeg synes der er mange der ser lidt trætte ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af Kubala »

Tror sgu ikke, at Messi er 100% fit. Men det er klart, at selv Messi på 70-80% er en kæmpe trussel og kan vinde kampene for dig. Bare tilstedeværelse af ham på banen er afgørende. Bedste eksempel er nok Sevilla-kampen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/4 FC Barcelona - Roma

Indlæg af Piquénbauer »

Det skal forresten også lige med at jeg ikke vil have noget problem med at real køber ham roma målmanden. Han var rystende usikker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster