31/3 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Raylights anyone?
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

En af de dage hvor det ikke er helt så nederen at stå op kl 5. Fremragende comeback! Hvis man ikke kan sætte pris på den slags så har man et problem...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Igen. Alt er glemt, fordi vi hiver et point hjem efter at have været bagud. Bevares, Sevilla, ja, men vi må jo aldrig komme bagud på den måde og vise der spil vi viste.

Ikke en god kamp.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det er det egentlig ikke. Er der nogen der skriver vi spillede en god kamp?

Som jeg ser det så er alle enige om at vi var elendige. Men det er sgu da stadig fedt når man kommer tilbage på den måde.

Og så skal vi forresten lade være med at gøre det værre end det er. Elendigt ja men vi har efterhånden spillet en del gode kampe mod rigtig gode hold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Lopezzz skrev:
phpBB [video]


phpBB [video]
Jeg fatter stadig ikke hvordan man kan score 2 mål på 1 minut :eek:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:En af de dage hvor det ikke er helt så nederen at stå op kl 5. Fremragende comeback! Hvis man ikke kan sætte pris på den slags så har man et problem...
Jeg forstår godt hvad du mener - og jeg røg også selv op, med armene i vejret, da Messi scorede til 2-2 - men det, med at fortælle andre hvilken slags tilhængere de bør være, det synes jeg egentlig er unødvendigt. Bare nyd det for dig selv. Ikke det med at stå op klokken fem, altså. Men Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er uenig. Der allerde så meget negativitet herinde at en sådan kommentar ikke gør det store. Og jeg står fuldstændig ved den. Hvis man ikke kan nyde et comeback som det i går og bare et sekund lægge sin irritation over diverse ting til siden så mener jeg at man er kommet for langt ud.

Desuden synes jeg ret tit at man indirekte bliver påduttet at man ikke er rigtig barcafan herinde fordi man ikke hader måden vi spiller på. Du ved alle sammenligningerne med mou, atm osv.
Senest rettet af Piquénbauer søn apr 01, 2018 10:08 am, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Barça have gone behind NINE times in LaLiga this season and come back to draw or win EVERY TIME. Pretty remarkable.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:Jeg er uenig. Der allerde så meget negativitet herinde at en sådan kommentar ikke gør det store. Og jeg står fuldstændig ved den. Hvis man ikke kan nyde et comeback som det i går og bare et sekund lægge sin irritation over diverse ting til siden så mener jeg at man er kommet for langt ud.

Desuden synes jeg ret tit at man indirekte bliver påduttet at man ikke er rigtig barcafan herinde fordi man ikke hader måden vi spiller på. Du ved alle sammenligningerne med mou, atm osv.
Alright. Der er vi så bare lodret uenige. Ikke grund til at grave yderligere i det. As you were.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Lidt Ray:


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er uenig. Der allerde så meget negativitet herinde at en sådan kommentar ikke gør det store. Og jeg står fuldstændig ved den. Hvis man ikke kan nyde et comeback som det i går og bare et sekund lægge sin irritation over diverse ting til siden så mener jeg at man er kommet for langt ud.

Desuden synes jeg ret tit at man indirekte bliver påduttet at man ikke er rigtig barcafan herinde fordi man ikke hader måden vi spiller på. Du ved alle sammenligningerne med mou, atm osv.
Alright. Der er vi så bare lodret uenige. Ikke grund til at grave yderligere i det. As you were.
Hvorfor er der ikke det? Vi har en kor af folk der er ekstremt negative ved hver eneste mulighed men samtidig er fuldstændig stille når når det så går godt. Er det ikke ok at påpege det? Er det ikke ok at påpege at man faktisk godt kan være glad til tider selvom man er utilfreds over andre ting?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:
JonasV skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg er uenig. Der allerde så meget negativitet herinde at en sådan kommentar ikke gør det store. Og jeg står fuldstændig ved den. Hvis man ikke kan nyde et comeback som det i går og bare et sekund lægge sin irritation over diverse ting til siden så mener jeg at man er kommet for langt ud.

Desuden synes jeg ret tit at man indirekte bliver påduttet at man ikke er rigtig barcafan herinde fordi man ikke hader måden vi spiller på. Du ved alle sammenligningerne med mou, atm osv.
Alright. Der er vi så bare lodret uenige. Ikke grund til at grave yderligere i det. As you were.
Hvorfor er der ikke det? Vi har en kor af folk der er ekstremt negative ved hver eneste mulighed men samtidig er fuldstændig stille når når det så går godt. Er det ikke ok at påpege det? Er det ikke ok at påpege at man faktisk godt kan være glad til tider selvom man er utilfreds over andre ting?
Ok, så tager vi den alligevel.
Hvis de negative stemmer stikker til dig, langer ude efter dig personligt, så synes jeg heller ikke, det er ok. Men hvis man holder sig til at gå efter bolden, fremfor manden, så må man da mene præcis hvad man vil. Uanset om det er positivt eller negativt. Dette forum er en glimrende mulighed for at debattere ting, der har med Barça at gøre. Men når vi begynder at gå efter hvordan vi individuelt oplever fodbold, så synes jeg der et et problem. Desuden virker det unødvendigt, for det lader ikke ligefrem at "jubelidioterne" rykker noget hos "helvedespessimisterne", eller omvendt.
Det er i øvrigt slet ikke for at spille helgen. Jeg er uden tvivl selv faldet i den fælde, i ny og næ. Ikke desto mindre kunne det bare være så fandens rart for klimaet herinde hvis diskussionerne kunne holdes helt saglige. Dér er det til gengæld kun krydderi, når folk er rygende uenige.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes bare det er pudsigt at folk herinde var enige om at det var forfærdeligt at se prebski stå med armene over kors og se sur efter vi kom tilbage mod psg. Han kunne ikke fralægge sig sin agenda omkring barca og se det fede ved spillet når der skete noget så vildt.

Sådan har jeg det med reaktionerne herinde i går. Man ser ikke et hold med sådan et comeback ret tit. Hvorfor kunne man ikke bare lige skrive at det var fedt/vildt? Hvis man ikke kan det så er man simpelthen blevet for investeret i sine holdninger.

Jeg er helt enig i at det er fedt med forskellige holdninger og det er det forummet lever af. Jo flere jo bedre. Men når glæden ved noget som i går forsvinder (og det gør den imo når der kun bliver fokuseret på det negative) hvad er der så tilbage? Når man pga nogle holdninger man har på et forum ikke kan lufte sin glæde og være glad med andre barcafans så synes jeg vi er kommet for langt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af emo »

I øjeblikket var det da mega fedt at hive point hjem, efter at have haltet hele kampen.

Men ligeså snart kampen var over, så reflekterer man over tingene, over kampen. Og føj, det skulle aldrig været gået så galt, ned det hold vi havde med de spillere vi har, skulle de fejl ikke ske.

Samtidig med det defensive stank, så spillede vi igen igen ikke godt. Ingen kontrol, ingen struktur, der skete absolut intet, før Messi igen kom ind og blev varm.

Så, jeg kan fanme ikke glæde mig længe over sådan et comeback, jeg vil aldrig være den fan der hellere ville have set et nederlag og tænkt "lærer i det ikke snart", men jeg er den fan der ikke synes at vi spille sprudlende, og sikkert nok, generelt. Vi viser det mod de store, men vi skal vise det meget meget mere.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Man kan også vende den om - og synes det er pudsigt at man får nydelse af at følge et hold, hvor man ofte reagerer på kampen med "3 point, videre". Det kan - med den omvendte optik - virke passionsløst, fremfor at give udtryk for at man lider under af at spillet mangler gnist. Men tingen er bare at det er så individuelt hvordan man oplever fodbold, hvad der gør at man holder med en bestemt klub, hvordan man sanser det hele. Derfor synes jeg bare ikke det fungerer at moralisere overfor hinanden. At man er blevet for investeret i sine egne holdninger kan man tænke om alle mulige, så meget, man har lyst til - men det er bare slet ikke befordrende for debatniveauet herinde. Synes jeg. Øjnene på bolden. En anden ting er selvfølgelig kærlige drillerier (hvilket minder mig om at jeg lige skal have hørt emo om han stadig er imod video-teknologi i fodbold ;-) ), men alt, der ligger derudover, ødelægger muligheden for den saglige debat.

Klippet med Preben var jo bare ur-komik på højt plan for mange Barça-tilhængere, når man ved hvor mange aftener, han har stået i CL-studiet med hvad der virkede som en klar agenda om at tale vores klub ned.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster