31/3 Sevilla - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Goaaal skrev:Det er præcis de der fejl der gør at umtiti skal slappe af med den løn. Det er næsten hver kamp han laver sådan noget der. Han laver også en masse fantastiske. Men han skal af med de der fejl. Roberto med en af de dårligeste præstationer jeg kan huske en førsteholdsspiller har leveret for Barca.
Præcis. Har sagt det så mange gange.

I den situation fatter jeg simpelthen ikke, at Umitit ikke skyder frem og dækker ham. Han kan se han er helt helt fri, det burde være helt basalt forsvarsspil

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:
Goaaal skrev:Det er præcis de der fejl der gør at umtiti skal slappe af med den løn. Det er næsten hver kamp han laver sådan noget der. Han laver også en masse fantastiske. Men han skal af med de der fejl. Roberto med en af de dårligeste præstationer jeg kan huske en førsteholdsspiller har leveret for Barca.
Præcis. Har sagt det så mange gange.

I den situation fatter jeg simpelthen ikke, at Umitit ikke skyder frem og dækker ham. Han kan se han er helt helt fri, det burde være helt basalt forsvarsspil
Umtiti har mangler i sit spil. Det er også mangler som gør, at han ikke på nuværende tidpsunkt kan regnes
som en af de bedste CB i fodbolden.

Jeg siger det igen, hvis det med de 9 Mio euro passer, så skal vi bare lade ham gå. Han kan erstattes, selvom det optimale ville være at nå til enighed om en nogenlunde fornuftig aftale for begge parter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Umtiti skulle have opfanget ham men det er paus fejl det der. Han slipper ham vitterligt inde midt i feltet. Elendigt.
Det er en hel kædereaktion af dårlige aktioner. Sevilla har bolden, men laver en sløset aflevering, Coutinho fejler tæmningen, men Alba opfanger den - og spiller bolden direkte til en Sevilla spiller, der starter deres angreb. Roberto virker meget passiv på backen, men står også alene med 2 Sevilla spillere fordi Dembele ikke er nået tilbage endnu. I mellemtiden står Alba, Umtiti, Paulinho og Pique med 2 Sevilla spillere uden umiddelbart at have nogen aftale om, hvem der dækker hvem. Umtiti har fokus på den bagerste af dem, men det har Alba også. Paulinho følger den forreste, men slipper ham da han når hen til Pique, men Pique dækker ham ikke.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Visca El Barca skrev:
Guardiola skrev:
Goaaal skrev:Det er præcis de der fejl der gør at umtiti skal slappe af med den løn. Det er næsten hver kamp han laver sådan noget der. Han laver også en masse fantastiske. Men han skal af med de der fejl. Roberto med en af de dårligeste præstationer jeg kan huske en førsteholdsspiller har leveret for Barca.
Præcis. Har sagt det så mange gange.

I den situation fatter jeg simpelthen ikke, at Umitit ikke skyder frem og dækker ham. Han kan se han er helt helt fri, det burde være helt basalt forsvarsspil
Umtiti har mangler i sit spil. Det er også mangler som gør, at han ikke på nuværende tidpsunkt kan regnes
som en af de bedste CB i fodbolden.

Jeg siger det igen, hvis det med de 9 Mio euro passer, så skal vi bare lade ham gå. Han kan erstattes, selvom det optimale ville være at nå til enighed om en nogenlunde fornuftig aftale for begge parter.
Ja, helt enig igen. Vanvittigt han forlanger så meget mere i løn. Og ja, Umtiti kan blive en af de bedste i verden, har en masse positive ting med sig i fysik mv., men han skal virkelig forbedre sine beslutninger og taktiske forståelse.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af De La Barça »

Hvor er det ringe...


Visca el Barça i Visca Catalunya

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, første nederlag på vej. Vi sover jo fuldstændig! Hvordan kan de være så langt fra deres markeringer?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Gutter, vi kontrollerer bare kampen uden bold. Vi har så godt er forsvar, at det sparrer flest krafter frem mod CL...

.. øv for noget fodbold vi spiller.
Forumlegende

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Vi fortjener at tabe 5-0. Vi har fucking Coutinho, Dembélé, Iniesta, Alba, Suarez m.m. til at rende rundt på banen, og vores offensiv er omtrent lige så farlig som en 2 årig med et tøjdyr i hånden. Føj.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Haha. Det skulle jo ske før eller siden.
#jesuisSheep

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Nååååår, så er den vel lukket, kan ikke se os score mere end 1 mål, selv hvis Messi kommer ind, vi er helt væk i alle spillets faser i dag!! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, første nederlag på vej. Vi sover jo fuldstændig! Hvordan kan de være så langt fra deres markeringer?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg ser ikke engang kampen, og jeg vil alligevel vove mig ud i at kalde det for en pinlig affære. Sevilla er ikke noget fantastisk hold, og nu er vi nede 2-0 mod dem. Igen, det er lidt over en måned siden, at de lukkede fem mål ind mod Atlético. Så, ja. Pinligt.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Vores forsvar er sgu ikke for godt. Ingen Messi til at redde os nu, så må vi se om der er andre, der træder i karakter. Suarez skal nok være farlig, men skaber ikke spillet selv. Så må vi se, om de to spillere til 1 milliard viser lidt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Daluigi skrev:Gutter, vi kontrollerer bare kampen uden bold. Vi har så godt er forsvar, at det sparrer flest krafter frem mod CL...

.. øv for noget fodbold vi spiller.
:D
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 31/3 Sevilla - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Lad nu Cou sparke, Gordo!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster