18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af miklas1911 »

Det har fandme også været skrald.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af kklaus »

JonasV skrev:Kampen (og forum) i anden halvleg, so far:

Billede
Godt der også er badminton. Stærkt af Christinna Pedersen og Kamilla Rytter Juhl!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af zqa »

Det er jo desværre ikke noget nyt, at vi spiller således. Det er mere reglen end undtagelsen i denne sæson.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Jamial »

Messi leger liiiiidt for meget i dag. :cool:

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af miklas1911 »

Pique har igen idag vist klassen. Han har virkeligt været solid denne sæson - hans niveau er en stor del af grunden til, at defensiven har fungeret, som den har.

Rakitic har også gjort det fornuftigt, men Busquets kan bare ikke erstattes.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af emo »

Føj en halvleg. Pinligt at tillade sig selv det. Endte med at bruge mere energi end i første, fordi de hele tiden var på hælene. Føj.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

Flot første halvleg. Kedelig anden halvleg på autopilot. 3 point. Videre!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Michman »

3 point.. Videre..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Xavi6Smede »

Det er fint at man tænker fremad, og gerne vil spare kræfter. Men det er totalt uacceptabelt at gå så meget ned i tempo, og så ved en 2-0 stilling og med en venskabslandsholdspause i vente.

Fed første halvleg.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af emo »

Præcis. Synes ikke de sprede kræfter i s den, de løb jo konstant efter bolden, de havde på intet tidspunkt selv kontrollen og dirigent stokken.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Piquénbauer »

De var da i komplet kontrol. Kampen blev vitterligt gået hjem. Ath var overhovedet ikke farlige.

Jeg har intet problem med at man chiller i en halvleg når man har sat det på plads.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Skydefinten »

Rent lagen!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Ronaldinho »

miklas1911 skrev:Pique har igen idag vist klassen. Han har virkeligt været solid denne sæson - hans niveau er en stor del af grunden til, at defensiven har fungeret, som den har.

Rakitic har også gjort det fornuftigt, men Busquets kan bare ikke erstattes.
Er du tilfældigvis TheFischers på bold.dk? :lol:
Ronaldinho Gaúcho

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:De var da i komplet kontrol. Kampen blev vitterligt gået hjem. Ath var overhovedet ikke farlige.

Jeg har intet problem med at man chiller i en halvleg når man har sat det på plads.
Undrer mig ikke at du synes det. Det er jo perfekt det vi gør, det er taktik det hele.

Hvad er grunden til at overlade bolden til dem i anden, og stå tilbage og forsvare fra eget felt? De havde ikke 100 procent men de havde fanme spillet og indlæg, og optræk.

At chille er for mig at køre bolden rundt, ikke at aflevere den hver tredje pasning og så løbe hjem og stå i eget felt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 18/4 FC Barcelona - Athletic Bilbao

Indlæg af Daluigi »

Jeg er ganske enkelt vred og frustreret over Valverde efter den her anden halvleg!. Det er ikke et tophold værdigt at gå fra en første halvleg foran en fyldt hjemmebane, hvor man viser hele verden at man kan skabe den ene chance efter den anden og fuldstændig voldtage modstanderen samt underholde fansene, til at sætte holdet op for en pragmatisk anden halvleg hvor man INGEN chancer VÆLGER at skabe.

For det er et decideret valg, vores træner laver. Man skal selvfølgelig give kredit til Bilbao, som viser mere vilje i de sidste 45 minutter, MEN det er altså fordi vi tillader dem at sidde på os. Og jeg forstår det ganske enkelt ikke!

Vi lader os fuldstændig dominere!? Det sparrer altså ikke kræfter, at jagte bolden en hel halvleg. Det er en forfejlet logik vores træner i så fald besidder. I sådan en kamp her skal vi som hjemmehold ganske enkelt massakrere Bilbao. De stiller svagt op og er hullede som en si på dybdebolde og ude på fløjene.

Istedet for at lukke den i 2. halvleg, så vælger vores træner, at vi skal lukke af og forsøge at sparre kræfter. Sparre til hvad i øvrigt - landsholdspausen om en uge!?

Det er ikke Barca værdigt, at sætte sit hold op sådan her og forvandle en glimrende underholdende kamp, til endnu en kynisk sejr, fremfor at underholde og dermed også give holdet endnu mere selvtillid.

Det er super fedt, at vi står med gode kort til at vinde ligaen og måske endda The Double. (CL tror jeg ikke på). Men måden vores træner tænker på, er simpelthen for pragmatisk og tydeligt inspireret af de mindre klubber han er vant til at træne. Jeg er helt med på vognen, når vi møder hold, som pga deres kvalitet presser os i perioder af kampene. Her skal vi kunne stå imod og spille med omtanke og tålmodighed. Men kampe som i dag.... der skal man altså gå efter struben og slet ikke tillade modstanderne at spille sig gode. Forhelved; Bilbao var jo decideret i kontrol og bedst i HELE anden halvleg. At de ikke blev specielt farlige er en anden snak, og skyldes deres ringe kvalitet fremfor vores sikre spil i bagkæden. Hvad var der mon sket hvis Williams havde været hurtigere i sin vending og scoret? Lignede vores hold nogen som havde overskud til at omstille sig på det?... Trætheden er fair. Men enhver der så anden halvleg kan forhåbentlig blive enige om, at man slet ikke sparrede flere kræfter med den form for fodbold, end hvis man havde spillet som i første halvleg og søgt chanceskabende opspil.

Mod Malaga sidste uge havde vi ligeledes en 2-0 føring og en mand i overtal i en hel time... vores træner valgte i 2. halvleg at spille på samme måde. Pragmatisk og kedeligt.

Det er ikke i orden. Vi er Barca. Respekt for resultaterne, men Valverde er nødt til at have nosser nok til også at underholde i de her slags kampe, hvor ALLE forudsætningerne er på plads. Bilbao havde også haft en midtugekamp. De var rundtossede i hele første halvleg. Der er ingen undskyldninger for den her indsats de sidste 45 minutter. Øv.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst