14/3 FC Barcelona - Chelsea

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Jeg ved ikke om man skal være bekymret. Valverde tog en chance i dag med dembele og det egentlig som flere herinde forventede (ubalance og det kostede på organisationen). Jeg tror ærlig talt bare at valverde skal gå tilbage til det kedelige indtil dembele har en bedre forståelse for hvad han skal gøre.

Jeg er dog helt enig i at vi skal håbe på en lettere lodtrækning i næste runde.
Ja, det var lidt satset med Dembele, det er klart, men ved ikke, synes at man har virket alt for presset og stresset i de to kampe. Der er også meget på spil og ikke plads til nogle fejl overhovedet, det skal man også have med. Lad os håbe på en let modstander og at Busi er klar hurtigst muligt.
Senest rettet af Kubala tors mar 15, 2018 12:26 am, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Samuel Umtiti: "I have a slight shoulder injury."
Ok så Busi, umtiti og muligvis alba.
Jep, Umtiti tog sig til kravebenet. Klamme klamme Giroud. To han har skadet.
Senest rettet af Kubala tors mar 15, 2018 12:28 am, rettet i alt 2 gange.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Goaaal »

Vermalen dækker Umtiti af. Ingen problem. Alba tror jeg ikke er noget. Hvis det er så er han idiot, da han efter han blev tjekket satte sig i situationer hvor han skulle sprinte flere gange uden grund. Busi ville være ærgerligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg ved ikke om man skal være bekymret. Valverde tog en chance i dag med dembele og det egentlig som flere herinde forventede (ubalance og det kostede på organisationen). Jeg tror ærlig talt bare at valverde skal gå tilbage til det kedelige indtil dembele har en bedre forståelse for hvad han skal gøre.

Jeg er dog helt enig i at vi skal håbe på en lettere lodtrækning i næste runde.
Ja, det var lidt satset med Dembele, det er klart, men ved ikke, synes at man har virket alt for presset og stresset i de to kampe. Der er også meget på spil og ikke plads til nogle fejl overhovedet, så skal man også have med. Lad os håbe på en let modstander og at Busi er klar hurtigst muligt.
Enig. Jeg tænker at dette hold skal genopbygge lidt tro i cl igen. Vi har været skuffende over en del år nu (pånær sejren for 3 år siden). CL er virkelig psykologisk og man skal kunne slå til når det gælder og ikke være nervøs. Vi har set lidt nervøse ud i de to kampe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Piquénbauer »

Første rygter omkring busi går på at han misser kampen i weekenden og må blive hjemme i landsholdspausen.

Så det er ok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Piquénbauer »

Jordi Alba: "No, I'm not injured. It was just a cramp."
Strålende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af FCBSOCI »

Dejlig sejr, tam kulisse.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af FCBSOCI »

To store sejre til aften:
1. Barca vs. Chelsea 3-0
2. Slap for at høre på Elkjær og Lerby eller hvem der ellers kommenterede, da jeg var på Campen

Hældte de vand ud af ørerne i studiet, som de plejer? Var der Elkjærs power ranking? Han har nok Barca som nr. ni på sin ranking, selvom der kun er otte hold tilbage.

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af DeanCassady »

THANK YOU, GOAT.
Robert Zimmerman

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBSOCI skrev:To store sejre til aften:
1. Barca vs. Chelsea 3-0
2. Slap for at høre på Elkjær og Lerby eller hvem der ellers kommenterede, da jeg var på Campen

Hældte de vand ud af ørerne i studiet, som de plejer? Var der Elkjærs power ranking? Han har nok Barca som nr. ni på sin ranking, selvom der kun er otte hold tilbage.
Jeg ved ikke om han lavede sin power ranking, men måske hader Elkjær Chelsea mere, end han hader os? Han var i hvert fald forbløffenfe rosende, og mente eksempelvis helt bestemt ikke, at der var straffespark til Marcos Alonso, modsat Grønkjær der brugte 7 minutter på at forsvare, at man filmer. Sikkert fordi han selv gjorde det så ofte.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Tello »

Hvordan nogen kan mene, at Ronaldo stadig er en bedre spiller set over den lange bane, samt i sæsonen 17/18? Fatter det simpelthen ikke. Chelsea var Messis onde ånd, Barca var rigtig presset, Chelsea kunne reelt set godt have sendt os ud. I øvrigt så mange af vores spillere skidt ud i perioder.

Men Messi. 3 situationer, 3 korrekte løb, 2 millimeter præcise scoringer, en mesters overblik, en 9'ers touch, og boom, så var Chelsea long gone. There can never be another. Og fuck VM. Hvis ikke han havde at gøre med en flok chokere og amatører, så havde han haft vundet VM og Copa America.

Goat, greatest, god tier, maestro, genius, playmaker, goalscorer. Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Skydefinten »

4-1 samlet over Chelsea. Det er sgu flot.

Fantastisk modtagelse af Pedro. Og stadion lod som om man ikke kendte Cesc :lol:

Dembele med flere gode aktioner, kan dog ikke lade være med at tænke på hvad Ney kunne have gjort mod det CFC-forsvar.

100 CL mål til Leo.
Billede

Lineker & Rio er vilde med Leo


Billede
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

putamadrid
Indlæg: 35
Tilmeldt: lør apr 12, 2014 8:31 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af putamadrid »

FCBSOCI skrev: Hældte de vand ud af ørerne i studiet, som de plejer? Var der Elkjærs power ranking? Han har nok Barca som nr. ni på sin ranking, selvom der kun er otte hold tilbage.
Han lavede sin latterlige power ranking. Ville ikke begrunde hvorfor Barca var rykket ned som nummer 3. Da Grønborg spurgte hvorfor, svarede han surt, at det havde han lyst til.

Preben ville heller ikke anderkende Messi som den bedste nogensinde. Ligeså uimponeret som Jan Mølby. De føler sig åbenbart begge to forbigået :glad:

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af Alias-A »

Latterligt så meget krudt de brugte på at tale Barca og Messi ned.

"Det var jo også lidt heldigt, målmanden skulle have taget den, det første mål var en aflevering og ikke et skud på mål, bla bla bla."

Tag en kiks og omdøb jeres goalshow til goatshow. For den mand er usammenligneligt historiens bedste spiller.
93' Iniesta

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 14/3 FC Barcelona - Chelsea

Indlæg af emo »

CRs mål med knæet hvor bolden rammer ham og han slet ikke går efter den, blev vidst ikke talt ned af hvad jeg kan huske. Det var jo genialt :P. Preben er bare en sur gammel mand, og det er Ballack også.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster