10/3 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10/3 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Tello skrev:Alba har taget Neymars plads i det hieraki/den hellige trefork.
Åh, hold dog op. Alba er en af vores allerhårdest arbejdende spillere. Han løber solen sort hver evig eneste kamp, og har været et af de allervigtigste offensive kort overhovedet i denne sæson. At han er nærmeste mand, når Suárez sparker et frispark, eller at han slår lidt ud med armene, når han for 417. gang tager et ubelønnet løb, skal han virkelig have lov til. Han er en af de spillere, der med sin ekstreme vindermentalitet, tænder op for holdkammeraterne, hvis der lige mangler lidt gejst og vilje. For det mangler Alba nemlig aldrig. Han kan være en rigtig cunt at se på, og opføre sig som et lille barn, men han er en af de vigtigste og bedste spillere på hele holdet. Han er for os i denne sæson, hvad Dani Alves var for 8-9 år siden.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/3 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det er rigtig set, Mr. Blau..

Man kunne vel eksperimentere med en lille fræk 3-4-3 på et tidspunkt ala:

....... Pique...... mina.......Umtiti.......
Dembele...rakitic....busquets...coutinho
....Messi....... Suarez.......Jessica........
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10/3 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Alba er ikke i nærheden af Alves. Hverken mht. Kvalitet, betydning eller fightervilje.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/3 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

zqa skrev:At "opfører" sig således er altså ikke indskrænket til 3-4 spillere. Alle konkurence mennesker (fra la liga til serie 6) gør således på visse tidspunkter. Det er meget forståelig adfærd, at blive irriteret over en manglende aflevering eller dårlig beslutning. Det er dog ikke ensbetydende med, at man er et dårligt menneske, ikke er en god holdkammerat eller at man ikke ønsker det bedste - der plejer som regel også at komme en tommel op efterfølgende. Coutinho skød i øvrigt på mål en del gange igår.
Man kunne være mere tålmodig overfor det, imo, særligt i helt nye spilleres tilfælde. Kan efterhånden godt forstå det, når det eksempelvis er Gomes, da han snart har været der i 2 år, men Coutinho og Dembélé, not so much. Særligt ikke efter Malaga havde givet op og gik i tomgang. Nogle gange kan det, for mig, godt minde lidt om Ronaldo når han råber af Isco el. lignende.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/3 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Blaugrana92 skrev:
Tello skrev:Alba har taget Neymars plads i det hieraki/den hellige trefork.
Åh, hold dog op. Alba er en af vores allerhårdest arbejdende spillere. Han løber solen sort hver evig eneste kamp, og har været et af de allervigtigste offensive kort overhovedet i denne sæson. At han er nærmeste mand, når Suárez sparker et frispark, eller at han slår lidt ud med armene, når han for 417. gang tager et ubelønnet løb, skal han virkelig have lov til. Han er en af de spillere, der med sin ekstreme vindermentalitet, tænder op for holdkammeraterne, hvis der lige mangler lidt gejst og vilje. For det mangler Alba nemlig aldrig. Han kan være en rigtig cunt at se på, og opføre sig som et lille barn, men han er en af de vigtigste og bedste spillere på hele holdet. Han er for os i denne sæson, hvad Dani Alves var for 8-9 år siden.
Lige i de tilfælde hvor han pisser mig af. Elsker Albas løb, hans overblik, hans perfekt timede dybdeløb osv, men hader når han viser nykker, og der minder han mig om Neymar - både i Barca, og nu i PSG.



Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 10/3 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Tello skrev:
zqa skrev:At "opfører" sig således er altså ikke indskrænket til 3-4 spillere. Alle konkurence mennesker (fra la liga til serie 6) gør således på visse tidspunkter. Det er meget forståelig adfærd, at blive irriteret over en manglende aflevering eller dårlig beslutning. Det er dog ikke ensbetydende med, at man er et dårligt menneske, ikke er en god holdkammerat eller at man ikke ønsker det bedste - der plejer som regel også at komme en tommel op efterfølgende. Coutinho skød i øvrigt på mål en del gange igår.
Man kunne være mere tålmodig overfor det, imo, særligt i helt nye spilleres tilfælde. Kan efterhånden godt forstå det, når det eksempelvis er Gomes, da han snart har været der i 2 år, men Coutinho og Dembélé, not so much. Særligt ikke efter Malaga havde givet op og gik i tomgang. Nogle gange kan det, for mig, godt minde lidt om Ronaldo når han råber af Isco el. lignende.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Har du ikke selv spillet bold? Om det er ny spiller eller ej, tænker man ikke rigtig over i kampens hede. Igen, Suarez, Alba, Messi etc, etc mener jo ikke noget dårligt med det og det er glemt med det samme.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/3 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

zqa skrev:
Tello skrev:
zqa skrev:At "opfører" sig således er altså ikke indskrænket til 3-4 spillere. Alle konkurence mennesker (fra la liga til serie 6) gør således på visse tidspunkter. Det er meget forståelig adfærd, at blive irriteret over en manglende aflevering eller dårlig beslutning. Det er dog ikke ensbetydende med, at man er et dårligt menneske, ikke er en god holdkammerat eller at man ikke ønsker det bedste - der plejer som regel også at komme en tommel op efterfølgende. Coutinho skød i øvrigt på mål en del gange igår.
Man kunne være mere tålmodig overfor det, imo, særligt i helt nye spilleres tilfælde. Kan efterhånden godt forstå det, når det eksempelvis er Gomes, da han snart har været der i 2 år, men Coutinho og Dembélé, not so much. Særligt ikke efter Malaga havde givet op og gik i tomgang. Nogle gange kan det, for mig, godt minde lidt om Ronaldo når han råber af Isco el. lignende.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Har du ikke selv spillet bold? Om det er ny spiller eller ej, tænker man ikke rigtig over i kampens hede. Igen, Suarez, Alba, Messi etc, etc mener jo ikke noget dårligt med det og det er glemt med det samme.
Jo, men det var slet ikke noget seriøst, så der var ikke rigtig noget kampens hede som sådan [emoji16] Nej, men det kan stadig blive frustrerende at se på i ny og næ. Nu sker det jo ikke hvert milisekund, men det bliver frustrerende at se på efter et par gange.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 10/3 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

B-Freak skrev:Æv jeg får ikke Suarez at se på campen i næste uge :(

Men dejligt med 3 lette point!
Øv, det gør jeg heller ikke. Men jeg får forhåbentligt både ham og Messi at se live på Camp Nou mod Chelsea.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 10/3 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »



Nu hvor der var snak om alba... Jeg tror ærlig talt ikke det et noget man tager så tungt når han slår ud med armene. Tværtimod tror jeg han bliver set som en rigtig god holdkammerat.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 10/3 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Ja okay, I forgive him. Det der var hjertevarmende.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster