4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Jamial skrev:Fed kamp, fed intensitet
Synes du virkelig? Jeg tog mig flere gange at tænke i 2. halvleg, at jeg syntes, at det lignede en pre-season kamp, hvor der ikke var tempo i spillet fra begge hold, og at publikum var ufattelig tamme. Man kunne høre spillerne snakke. Det er sgu lidt tamt, når det var tale om en mesterskabskamp. Den der intensitet følte jeg sgu ikke på nogen måder andet end 10 minutter midtvejs i 1. halvleg, hvor der var noget tænding.

Tam, tam kamp fra begge hold, synes jeg. Men vi udklasserede dem taktisk. Costa og Grizen var helt væk.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JonasV »

Billede

Så ve’ man godt hva’ klokken er slåe’.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Er det nogensinde sket før, at en spiller har scoret tre kampe i træk på direkte frispark, som Messi lige har gjort i de sidste 7 dage?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Jamial »

MessiPogba skrev:
Jamial skrev:Fed kamp, fed intensitet
Synes du virkelig? Jeg tog mig flere gange at tænke i 2. halvleg, at jeg syntes, at det lignede en pre-season kamp, hvor der ikke var tempo i spillet fra begge hold, og at publikum var ufattelig tamme. Man kunne høre spillerne snakke. Det er sgu lidt tamt, når det var tale om en mesterskabskamp. Den der intensitet følte jeg sgu ikke på nogen måder andet end 10 minutter midtvejs i 1. halvleg, hvor der var noget tænding.

Tam, tam kamp fra begge hold, synes jeg. Men vi udklasserede dem taktisk. Costa og Grizen var helt væk.
Ja, jeg synes den var intens. Atm. skabte ikke rigtig noget, men de havde godt fat mellem 55-65 og 75-85. Jeg nød kampen, og der skulle da ikke meget til før de fik scoret... så det synes jeg.

En af grundende til at kampen ikke blev mere "intens" var, efter min mening, en solid dommerpræstation.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:Er det nogensinde sket før, at en spiller har scoret tre kampe i træk på direkte frispark, som Messi lige har gjort i de sidste 7 dage?

Ja jeg gjorde det i indendørs i 2009 sæsonen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Tillykke drenge!

Jeg nåede at blive små-pimmelim på en højhellig søndag. Nerverne poppede bare den ene påske-øl efter den anden.

Flot fight. Ikke for kønt i anden, men fremragende arbejde af alle.


Er det nogensinde sket før, at en spiller har scoret tre kampe i træk på direkte frispark, som Messi lige har gjort i de sidste 7 dage?
Jeps! Ham nr. 10 fra Barca gjorde det også i januar 2017. (2xBilbao og så Villereal) - Og det var forresten sidste gang det skete :lol:
Senest rettet af Skydefinten søn mar 04, 2018 10:28 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Lad os høre hvad Ray siger om vores lille troldmand :glad:
phpBB [video]
MDCCCXCIX

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Drake »

VIGTIG sejser!!! :glad:

Men lidt kedelig kamp som sædvanligt, og det var kun begrund af Messi at vi vandt. :roll:

Jeg håber virkelig næste sæson bliver meget mere underholdende, da Coutinho og Dembele er spillet bedre ind, og vi måske får Griezmann. For det bliver nød til at være det individuelle der skaber det offensive for os, da systemet mere har fokus på det defensive.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Ham der nr. 10 fra Barca er da rimelig god. Er det Messias han hedder? På en god dag kunne han godt erstatte Pukki i Brøndbys angreb. Og så er det både hurtigere og billigere at komme til Brøndby Stadion end Camp Nou. Mon ikke Messi takker “ja”,hvis Brøndby kan tilbyde ham en svimlende månedsløn på ca. 0,5 millioner kroner?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af B-Freak »

Vigtig vigtig sejr!!

Hvor er Messi dog fantastisk!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:Jeps! Ham nr. 10 fra Barca gjorde det også i januar 2017. (2xBilbao og så Villereal) - Og det var forresten sidste gang det skete :lol:
Hvor er det bare latterligt. Manden er jo ikke herfra jorden.

Det er slet ikke til at bære, at jeg inden for 5 års tid skal se et Barca-hold uden Messi. Det bliver det mest mærkelige og sørgelige.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »



Det var fedt det her. De fans der buh'er egne spillere på stadion skal fandeme høre for det. Idioter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Starnils »

Alba om André Gomes:

"Gomes ejer banen, når han er på den. Der er dage, hvor han spiller godt, og vi skal hjælpe ham, som vi gør i omklædningsrummet. Jeg håber også at fansene vil bakke ham op", forklarer backen.
Socio. no. 54.257

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Gomes gjordet det da meget godt. Han skyder jo en god fart frem ad banen med bolden. Han skal arbejde med sine indlæg, men heller ikke nemt, når man pludselig kommer ind - og ellers spiller så sjældent.

Jeg synes ikke der var noget alternativ til Gomes i går. Dembele skulle ikke ind efter min mening.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Helt enig! Gomes gjorde det fint og dembele havde været for satset.

Jeg kunne i det hele taget godt se gomes spiller en rolle nu hvor ini er ude med skade.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster