4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Atlético Madrid
La Liga
4. Marts - kl. 16.15
TV: TV3 Sport
Wennerberg
Forum Admin

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

YES! Sæsonens vigtigste kamp!

Inden vi var nogle idioter og smed point mod las palmas tænkte jeg at atm ville gå efter en sejr. Nu er jeg dog kommet lidt i tvivl. Kunne godt se de trække sig tilbage og som udgangspunkt forsøge at få et X hjem.

Det bliver virkelig spændende at se hvordan vi griber kampen an. Jeg håber at både cou og dembele spiller.

MAtS
Roberto - pique - umtiti - alba
Dembele - Rak - busi - cou
Messi - Suarez

Ovenstående kan forresten også være en 4-2-3-1 og 4-3-3 offensivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil have at Paulinho spiller hele kampen nu hvor alle er imod ham.

Alba skal ALDRIG mere fremprovokere et gult kort for at får karantæne med vilje. Det var meget dumt.

Med Digne på holdet har vi spillet uafgjort mod Celta Vigo, Getafe, Enspandlort og Las Palmas. Og vi tabte til Enspandlort i CDR. Jeg er ked af at sige men Digne er ikke god nok for os.

Coutinho skal stoppe med at haste med bolden. Han kommer ingen vegne med det men jeg vil starte med ham helt op i angrebet i stedet for Suarez fordi Suki er tyk, gammel og træt :cool:

Opstillingen mod ATM skal ser sådan ud:
Ter Stegen
Roberto - Pique - Umtiti - Alba
Busquets - Paulinho - Iniesta
Messi - Coutinho - Dembele

Bænk: Jesper - Vermaelen - Rakitic - Paco - Suarez
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Skydefinten »

"If God is all you have, you have all you need"

-John 14:8

Red os, Leo.
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af zqa »

Atl kan da på ingen måde bruge et x?
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:Atl kan da på ingen måde bruge et x?
Jeg er også selv i tvivl men et eller andet sted tror jeg hellere de vil spille konservativt end at gå efter det. 5 point er en del men 8 og så bliver er det rigtigt svært.

Men jeg ved det sgu ikke. Da det var 7 point var jeg sikker på at de ville gå efter det men 5 point kan hentes.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kubala »

Nej, Atleti har nok brug for en sejr, men uafgjort er ikke utænkeligt at gå efter for deres vedkommende, og et resultat, hvor der stadig vil være håb. Med 7 til dem, havde de nok være maks desperate efter en sejr.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Rb88 »

Sælger gerne kampen for et X . 5 point er altså mere end folk lige tænker, selvom vi har smidt point på det sidste

men hvis holdet ved der kun er 5 point at give af, og vi som udgangspunkt aldrig taber så skal vi sætte point til i 3 kampe yderligere end hvad ATM selv kommer til. Det er meget når der ikke er så mange runder tilbage af ligaen

Barca burde være tilfreds med X.

ATM kan bruge et X, men det kan ikke være tilfredsstillende hvis de virkelig vil gå efter at blive mestre

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Med tre mærkelige pointtab i de seneste fem kampe er det vel ikke helt utænkeligt, at der kommer yderligere tre-fire pointtab i de sidste elleve kampe. Så uafgjort er ikke en katastrofe for Atlético, selvom det naturligvis er et bedre resultat for Barca.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Rb88 »

Flax_Generous skrev:Med tre mærkelige pointtab i de seneste fem kampe er det vel ikke helt utænkeligt, at der kommer yderligere tre-fire pointtab i de sidste elleve kampe. Så uafgjort er ikke en katastrofe for Atlético, selvom det naturligvis er et bedre resultat for Barca.
Og det er primært os min pointe. X er ikke katastrofalt for ATM men heller ikke noget de kan bruge for alvor.

vi kan sagtens sætte point til i 3-4 kampe, men ATM gør det samme i hvert fald 1-2 kampe hvor Real også venter på et tidspunkt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Der er desuden ikke noget mærkeligt ved det. Det har været en tendens over en del sæsonen efterhånden. Når man spiller hver tredje dag med hårde ko kampe i CdR så tager det energi og fokus hvilket kan ses i ligaen.

Med det sagt så har det dog været latterligt dumt og på mange måder noget man burde kunne have undgået!

Vi plejer at være ret gode i de sidste kampe i sæsonen så 5 point er en del. 8 så burde det være slut.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Jeg ville spille 3-4-1-2.

MAtS
Mina - Pique - Umtiti
Dembele - Roberto - Busquets - Alba
Coutinho
Messi - Suarez

Hvorfor? Fordi jeg har en stor idé om, at Atletico vil lukrere på en del kontraer plus de faktum, at Ateltico er farlige på dødbolde, og de har igen fået Costa tilbage, som fylder meget, så jeg vil kompensere med at have både MIna, Pique og Umtiti, så vi kan kompensere lidt på deres dødbolde. Ligeledes kan det tillade os at være lidt mere offensive, hvor spillere som Dembele og Coutinho kan bruge deres enrgi mere offensivt, mens Mina, Pique, Umtiti, Alba, Robert og Busquets kan dække af. Jeg synes, vi kan med den opstillnig være klar på Atleticos styrker, men også være bedst dækket rent offensivt, så Ateltico ikke igangsætter deres kontraer imod os.

Det vigtigste er, at vi ikke taber. Taber vi, kan det jo hænde, at Valverde taber holdet i de resterende kampe, og at Ateltico begynder at ride på en bølge lige pludselig.
Senest rettet af MessiPogba lør mar 03, 2018 1:20 am, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af zqa »

MessiPogba skrev:. så jeg vil kompensere med at have både Umtiti, Pique og Umtiti.
Piqué ud og Umtiti ind.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:
MessiPogba skrev:. så jeg vil kompensere med at have både Umtiti, Pique og Umtiti.
Piqué ud og Umtiti ind.
Umtiti so fast, at han kan spille for to!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/3 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Piquénbauer »



Lad det fortsætte!

Jeg tvivler på at vi i så vigtig en kamp laver så store taktiske forandringer. Men det kunne være spændende!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster