1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

De andre hold i La Liga har stjerner som Barca kun kan drømme om - Tebas og Lahoz :twisted: .

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Skidt skidt skidt. Men Dembele ser ud til, at være ved at finde sig selv. Han og Coutinho fik os til at vågne lidt med. Men seriøst, havde vi overhovedet nogle skud inden for ramme i 2. halvleg? Las Palmas havde vist nok 1 hele kampen, straffesparket. Sløvt hele vejen rundt, det gælder både spillerne og træneren. Vi burde satme kunne slå dem, også selvom vi sparer noget af gallaen.

Billede

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:Jeg spår at denne tråd bliver 25 sider lang. Når vi så slår atm på søndag så kommer vi lige op over 10...

Lorte kamp. Det var ikke den første og det bliver ikke den sidste. Stadig 5 point oppe og en hjemmekamp mod rivalen på søndag. Videre.
Jeg er bange for at vi løber ind i en øretæve, når Atm er modstanderen. Håber selvfølgelig, at jeg tager fejl. Men det vi så i dag, var tæt på pinligt

Giver en Cocio og kanelgifler, hvis du får ret ;-)

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Ronaldinho »

Har godt nok ikke set Dembele være i nærheden af at være sit prisskilt værd. Meget få optimistiske tegn i hans spil og virker generelt kluntet. Og ja, han har været skadet og er ude af kampform, men hold kæft hvor bliver man trist af at se ham spille.
Ronaldinho Gaúcho

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Dytrax skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg spår at denne tråd bliver 25 sider lang. Når vi så slår atm på søndag så kommer vi lige op over 10...

Lorte kamp. Det var ikke den første og det bliver ikke den sidste. Stadig 5 point oppe og en hjemmekamp mod rivalen på søndag. Videre.
Jeg er bange for at vi løber ind i en øretæve, når Atm er modstanderen. Håber selvfølgelig, at jeg tager fejl. Men det vi så i dag, var tæt på pinligt

Giver en Cocio og kanelgifler, hvis du får ret ;-)
Og det vi så i weekenden var tæt på genialt. Det her var en gå-kamp hvor tankerne tydeligvis var på noget andet. Da de så fik (met tryk på fik) kunne vi komme i gear.

Og det glæder jeg mig til ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:
Goaaal skrev:
Blaugrana92 skrev:Simpelthen dybt uacceptabel præstation. Det er fuldstændig ligegyldigt, hvad Lahoz begår af fejl. Vi skal selv kunne slå et hold som Las Palmas, uanset om vi bliver bortdømt i to situationer. Det er simpelthen bare for dårligt, og det hele falder tilbage på Valverdes uforståeligt forsigtige og defensive tilgang. Vi plejer at smadre Paco Jémez' hold sønder sammen, men når man insisterer på at spille langsomt, og at have Aleix Vidal og Paulinho i startopstillingen, så beder man simpelthen selv om det. Jeg tror, hånden på hjertet, at Atlético bliver mestre, hvis ikke vi slår dem i weekenden. Det er idiotiske pointtab, der bare hober sig op, og se skyldes først og fremmest Valverde.
Fair kritik i den her kamp. Men tamt at du ikke skrev noget positivt i 6-1 kampen. Bliver trættende
Beklager at jeg både arbejdede og var til fødselsdag hos svigerfamilien. Næste gang vi vinder en kamp, skal jeg nok komme herind og klappe lidt ryg.
Havde lige glemt at trådene bliver låst på kampdagen. Beklager.
God pointe. Næste gang vi vinder, skal jeg nok kigge ind et par dage senere og skrive "Flot kamp."

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Svært at kåre den dårligste spiller den her kamp?
Men nok alligevel den her rækkefølge. Hvor alle undtagen de 2 sidste var elensige
Digne
Umtiti
Vidal
Suarez
Iniesta
Pau
Roberto

Bus
Messi
Verm
Ter



Demb og Cou var heller ikke gode

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Digne var forfærdelig. Han kan intet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Det er ikke katastrofe. Vi kan igen komme op på 8 point hvis vi besejrer Atletico og lige nu er mesterskabet i vores hænder. Vi kan selv afgøre det hele...
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Nu får Dembélé turen herinde kan jeg se? Aha. En knægt på 20 som har haft det mest fucked up forløb skal kastes ind i 70' minut og redde os, right? Og Coutinho også. NEJ! Fejlen(e) ligger udelukkende hos Valverde og Lahoz. Vi kunne have vundet hvis ikke det var Lahoz, men vi kunne have jordet dem, havde det ikke været for Valverde. Et hold med et lorte forsvar, også stiller man selv med et lortehold. Man kører ræs mod en scooter, man har en Ferrari i garagen, og man vælger alligevel at tage den cykel man har lånt af sin bedstemor. Well done. Glæder mig til næste års bænk.

Coutinho, Dembélé, Griezmann og Arthur! Yes yes. Den bænk bliver en dyrere bænk end samtlige bænke i DK kombineret. Den bænk bliver dyrere end alle spillere i segunda division. Sammenlagt. Beautiful.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

putamadrid
Indlæg: 35
Tilmeldt: lør apr 12, 2014 8:31 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af putamadrid »

Ville hellere se den store bagedyst end endnu en kamp med Valverde, tror jeg ville blive bedre underholdt.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Vi spiller en fantastisk kamp mod Girona med Dembele og Coutinho. Las Palmas spiller på samme måde som Girona, presser højt og efterlader meget plads bagude. Hvorfor ændrer det og smide Paulinho og Vidal ind? Bare fordi vi spiller på udebane. Kujon taktik af Valverde

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Det er ikke katastrofe. Vi kan igen komme op på 8 point hvis vi besejrer Atletico og lige nu er mesterskabet i vores hænder. Vi kan selv afgøre det hele...
Gu' er det en katastrofe. Vi har smidt 6 totalt idiotiske point indenfor en måned, og åbnet døren på et toptunet og tændt Atléti mandskab, der åbenlyst er sulten efter en ny titel, og bare vinder og vinder og vinder. Okay, pointtabet til Espanyol kan måske accepteres, men at smide point til Getafe og Las Palmas simpelthen bare for dårligt. Simpelthen.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

putamadrid skrev:Ville hellere se den store bagedyst end endnu en kamp med Valverde, tror jeg ville blive bedre underholdt.
Med Lahoz som dommer.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/3 Las Palmas - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Raman93 skrev:Vi spiller en fantastisk kamp mod Girona med Dembele og Coutinho. Las Palmas spiller på samme måde som Girona, presser højt og efterlader meget plads bagude. Hvorfor ændrer det og smide Paulinho og Vidal ind? Bare fordi vi spiller på udebane. Kujon taktik af Valverde
Ja, højst sandsynligt fordi det var på udebane. Sådan spiller Valverde ofte på udebane. Det gjorde han i Espanyol, i Olympiakos og i Athletic, og sådan er han startet i Barcelona. Det er Valverdes fodbold.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster