24/2 FC Barcelona - Girona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Jamial »

Xavi6Smede skrev:Men nu er reglerne sådan, at vurderes det gule kort til at være med vilje, så det tilladt at give ekstra karantænedage. Og der er jo ikke så meget at tage fejl af her.
Jeg er helt enig. Det er ikke blot pinligt, det er direkte til grin. At alle andre gør det, gør det ikke ok.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Skydefinten »

Suarez skulle bare have taget trøjen af ved et af sine mål.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:Men nu er reglerne sådan, at vurderes det gule kort til at være med vilje, så det tilladt at give ekstra karantænedage. Og der er jo ikke så meget at tage fejl af her.
Tjo det er vel en vurderingssag. Man burde bare lade det være som det er. Så må spillerne vælge fair play eller lade være. Tankelæsning ender aldrig godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:Men nu er reglerne sådan, at vurderes det gule kort til at være med vilje, så det tilladt at give ekstra karantænedage. Og der er jo ikke så meget at tage fejl af her.
Tjo det er vel en vurderingssag. Man burde bare lade det være som det er. Så må spillerne vælge fair play eller lade være. Tankelæsning ender aldrig godt.
Hold nu op. Når det er så tydeligt som her, så har det intet med tankelæsning at gøre.
Der findes andre måder at trække gule kort på, end at løbe rundt og skabe sig som 2 uprofessionelle idioter. Åndssvagt at risikere ekstra karantæne, når man ligeså godt kan spare spillerne kampen inden. Det jo alligevel ikke planen de skal spille den.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Nej jeg vil da ej. Det er en totalt glidebane og det gælder også episoden med Carvajal.

Det er en latterlig ide at man efterfølgende skal sidde og vurdere hvad spilleren ville. Lad dog spillerne selv om det. Jeg har intet imod at spillere udnytter reglerne. Jeg har noget imod at man maser nogle fair play ideer ned over det.

Omkring suarez og alba så var det skide sjovt. Og de burde være i deres fulde ret til at trække et gult kort hvis det er det de vil.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Jamial »

Piquénbauer skrev:Nej jeg vil da ej. Det er en totalt glidebane og det gælder også episoden med Carvajal.

Det er en latterlig ide at man efterfølgende skal sidde og vurdere hvad spilleren ville. Lad dog spillerne selv om det. Jeg har intet imod at spillere udnytter reglerne. Jeg har noget imod at man maser nogle fair play ideer ned over det.

Omkring suarez og alba så var det skide sjovt. Og de burde være i deres fulde ret til at trække et gult kort hvis det er det de vil.
Jeg har ikke nødvendigvis et problem med, at de trækker et gult kort. Det latterlige/grinagtige/pinlige i det, kommer sig af Alba der brokker sig til dommeren fordi han IKKE giver ham gult. Dér går det fra at være sjovt, til at være pinligt. :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24/2 FC Barcelona - Girona

Indlæg af Piquénbauer »

Hehe det var da det sjoveste ;-)

Jeg synes sgu det var god underholdning at se dem rende rundt og være så elendige til at trække et kort. Det burde være noget af det nemmeste på jorden men når man er barcaspiller så får man åbenbart kun kort når holdet er presset eller hvis man brokker sig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster