20/2 Chelsea - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Billede

Håbløst.. Og der var flere af disse koncentrationsfejl i dag. Meget ukarakteristisk af defensiven under Valverde..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det der pissede mig så meget af! Virkelig elendigt. Jeg tilskriver det træthed... Der er så mange spillere der har brug for en pause. De ser virkelig færdige ud i tanke og handling. Alt går langsomt, dårlige berøringer, sjusk.

Der skal virkelig ordnes nogle ting.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mølby har jo ret.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Billede
Det er alligevel imponerende. Troede sgu ikke, at Barca havde noget som helst, og ikke mere end Chelsea. Chelsea var så heller ikke gode, så en elendig kamp generelt fra begge mandskaber.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Og ja angående sjusk og koncentrationsfejl.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Dembele er af gode grunde ikke spillet ind på holdet, men han har kostet omkring en milliard, og er trods alt snart 21 år. At han står efter spillere som Paulinho, Vidal og Gomes i en kamp som i dag, det er bekymrende. Eller i hvert fald skuffende.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

SpillerSomMESSI skrev:Mølby har jo ret.
Nej.

Og det er bare helt generelt. Mølby er en af de mest useriøse, uprofessionelle og farvede kommentatorer der eksisterer. Han er sikkert rigtig god til at drikke øl, og engang var han utvivlsomt også en fantastisk fodboldspiller, men at kommentere en fodboldkamp kan han simpelthen ikke finde ud af.

Han ved helt sikkert en masse om Liverpool, og er generelt godt med når det er engelsk fodbold, men han aner ikke noget som helst om spansk, tysk eller italiensk fodbold. Han er så anglofil, at Nigel Farage synes det er lige til den gode side.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Blaugrana92 skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Mølby har jo ret.
Nej.

Og det er bare helt generelt. Mølby er en af de mest useriøse, uprofessionelle og farvede kommentatorer der eksisterer. Han er sikkert rigtig god til at drikke øl, og engang var han utvivlsomt også en fantastisk fodboldspiller, men at kommentere en fodboldkamp kan han simpelthen ikke finde ud af.

Han ved helt sikkert en masse om Liverpool, og er generelt godt med når det er engelsk fodbold, men han aner ikke noget som helst om spansk, tysk eller italiensk fodbold. Han er så anglofil, at Nigel Farage synes det er lige til den gode side.
Det var selve situationene med Alba og Suarez jeg mente... han har jo ret.

Teatralsk
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

De bliver begge sparket ned?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Piquénbauer skrev:De bliver begge sparket ned?

Ja ja men smider sig og ser ud til at være alvorligt skadede... hvilket de jo slet ikke er.. jeg synes ikke det er ok
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg fatter overhovedet ikke hvad du snakker om.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Der er jo ingen, der er så heldige i fodboldverden i denne sæson som Valverde. Vores mål kommer fra en børnehavefejl fra AC. Ellers havde vi aldrig scoret et mål og vores fremtid i CL ville have hængt i tynd tråd. I stedet for får vi foræret et mål. Symptomatisk for denne sæson, at vi lever på heldet fremfor at være dem, der selv skaber heldet.

Valverde er simpelthen alt det, jeg ikke kan fordrage ved fodbold. Få ham væk fra klubben. Vi spiller noget jammerligt og idéløst fodbold, som får mig til at ikke gide at se os mere. Jeg tog mig selv flere gange i dag at lave andre ting end at gide se kampen. Det var aldrig sket i sidste sæson under Lucho, som jeg forbandede langt væk også.

Valverdes resultater er skabt på en sæson, hvor flere tophold har sejlet i La Liga, og når han så har mødt gode hold i CL er de i krise (Chelsea), eller skadesplaget (Juventus på Camp Nou).

Vi er hamrende elendige offensivt. Som i virkeli, virkelig ringe. Det her såkaldte system står og falder med Messi. Intet andet. Spillerne er rådvilde.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Der var en sekvens i kampen på ~30sekunder, hvor både Iniesta og Messi lavede en fejlaflevering. Er det nogensinde sket før? Sløj kamp, godt resultat. Jeg synes uafgjort var fair, men det kunne være gået meget værre.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Og nåeh ja, Paulinho er hamrende elendig og slet ikke god nok. 40 millioner ud af vinduet. Han får Suarez til at ligne Messi med hans teknik. Det går så langsomt i hans opfattelse.

Og Raktici? Amen hvad fanden sker der for Mr. Håbløs. Få nu den skide finger ud af røven og spil fodbold.

Ja, jeg er pisse sur. Vi har en elendig træner, der er så defensiv i sin fodboldforståelse, og vi har spillere som Paulinho og Rakitic som fast mand på Barcelona og Gomes på bænken. Hvad fanden blev der af at have en høj standard? Vi kan jo ligeså godt snart købe Moussa Sissoko fra Tottenham, så kan vi da fortsætte elendigheden.

Sidst men ikke mindst. Willian er en fantastisk dygtig spiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster