20/2 Chelsea - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 911
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Chelsea - FC Barcelona
Champions League
20. Februar - kl. 20.45
TV: 3+
Wennerberg
Forum Admin

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Fuck... Lad os nu få scoret et mål. Jeg vil gå så langt som at sige at jeg kan leve med at vi taber med 1 så længe at vi får scoret. Men ærlig talt så har jeg ingen anelse om hvordan det kommer til at gå. Vi er i en down periode og chelski er svære at blive kloge på.

Forventer at vi kommer til at spille med følgende:

MAtS
Roberto, Pique, Umtiti, Alba
Pau, Rak, Busi, Ini
Messi, Suarez

Jeg kunne dog godt tænke mig semedo fremfor Roberto pga det defensive. Hvis vi kan få lukket hazard ned så vil vi være kommet langt. Ellers så bliver det med en fokus på kontrol og dominans.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Gomes vs Hazard. Easy.

Dembele er klar til kamp. Men er han nu klar med nerverne.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor er det vi tror dembele har problemer med nerverne? Og er der snak om Gomes?

Hvis dembele ikke spiller så tror jeg mere det er fordi han ikke er spillet ind. Det er trods alt ikke mange kampe han har fået.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Dembele er klar til kamp ifølge, Valve. Men mon ikke han starter ude:) Han melder dog, at han vil “blæse til angreb”.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jo jeg forventer klart at dembele starter ude. Det ville være et ret stort sats at spille ham fra start. Med det sagt så forventer jeg at han kommer ind.

Og det lyder spændende omend jeg ikke helt tror på den kære Valverde ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Piquénbauer skrev:Hvorfor er det vi tror dembele har problemer med nerverne?
Fordi han indtil videre har lignet en u16 spiller der først lige er begyndt at træne med seniorholdet.
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

:lol: :lol:
Senest rettet af Skydefinten man feb 19, 2018 9:37 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Har lige set video fra træningen på Stamford. Valverde står og taler længere tid med Vidal helt alene. Vidal mod Chelsea? :eek:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:
Piquénbauer skrev:Hvorfor er det vi tror dembele har problemer med nerverne?
Fordi han indtil videre har lignet en u16 spiller der først lige er begyndt at træne med seniorholdet.
Meh. Det synes jeg sgu ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

whidgee skrev:Har lige set video fra træningen på Stamford. Valverde står og taler længere tid med Vidal helt alene. Vidal mod Chelsea? :eek:
Måske fordi han slet ikke skulle have været med flyveren?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

whidgee skrev:Har lige set video fra træningen på Stamford. Valverde står og taler længere tid med Vidal helt alene. Vidal mod Chelsea? :eek:
Så er det for at få mere støtte til Roberto. Og få mere bredde. Men ved sgu ikke lige hvad jeg skal synes om det...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Bakayoko og Luiz var ikke med til Chelsea træningen i dag. Det er ærgerligt for os, de er begge to pisse dårlige. Eller, de er i hvert fald begge i gang med en pisse dårlig sæson.

Jeg frygter lidt, at de vil få succes med at lukke ned for vores offensiv, som sikkert bliver den samme som mod Eibar, og dermed ikke særlig svær at dæmme op for, imo. Kanté laver en Maffeo på Messi. Det er virkelig irriterende, at Dembele ikke for alvor er kommet i gang, og med garanti heller ikke vil starte i morgen. Han ville have været en kæmpe trussel for Chelsea's defensiv og en svag Marcos Alonso, som der nu kan koncentrere sig mere om Messi og Suarez. Og så igen, så har jeg stadig også mine tvivl om Chelsea's defensiv på trods af Conte som træner. Det er meget sigende for Chelsea og deres sæson i år. Total op og ned fra hver kamp. Vi skal bare bruge banens bredde, eller den bredde der nu er på Stamford Bridge. Vi skal presse højt og aggressivt som flere engelske hold har fået succes med ude mod Chelsea. Ellers er jeg virkelig ikke særligt bekymret for Chelsea's 9'er. Om det bliver Giroud eller Morata. Det er mere Willian og Hazard.

Hazard overfor Sergi bliver ikke kønt. Og jeg ved helt ærligt ikke hvem af Paulinho eller Vidal der bedst vil kunne støtte Sergi. Og så Willian på den anden side.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Men vi vinder stadig 2-0. Valverde masterclass.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Når man læser lidt rundt omkring så lyder det til at chelski kommer i en 3-5-2. Det kunne se ud som følgende:

Thib
Azpi, AC, Rudiger
Moses, kante, Cesc, drinkwater, Alonso
hazard, morata/giroud

Hvis det er det de kommer med så ved jeg ærlig talt ikke hvor bange vi skal være for deres offensiv. Hazard kan skabe noget ud af ingenting men det bliver virkelig svært hvis det i store dele af kampen kun er ham og angriberen der skal komme frem til mål.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster