20/2 Chelsea - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Har Chelsea udtaget deres trup?

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

En taktisk kedelig kamp, hvor ingen af holdene vil tage nogen risici. 0-0, et resultat begge managers vil være tilfredse med. Sådan forestiller jeg mig kampen vil forløbe. Det bliver spændende at se hvor meget de to hold vil gå efter at score.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det håber jeg virkelig ikke. Jeg har ikke det store imod at det bliver taktisk eller kedeligt for den sags skyld men vi skal simpelthen score. Det har vi ikke været gode nok til set over de seneste sæsoner i cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Vi skal bare score, jeg hader udebanemål og det pres der automatisk kommer når man ikke får scoret i udebanekampen.

Jeg håber virkelig vi går ud og angriber det der Chelsea hold. De har vist før, at de kan kollapse meget nemt. Moses og Alonso er begge svage defensivt. Cesc og Drinkwater kan ikke følge med. Fart på spillet, og aggressivt og højt genpres. Jeg synes dog heldigvis, at en kamp som denne, og en modstander som Chelsea passer vores nuværende hold og Valverde mere end okay, hvorfor jeg også tror vi vinder i morgen, eller i hvert fald får et meget godt resultat. Selvom jeg har mine bekymringer for holdet, hvis de dårlige tendenser fra Eibar kampen fortsætter. Chelsea er trods alt farligere et hold end Eibar.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal spille som i første kamp ude mod valencia. Højt pres. Hold dem fra at komme over midten og kør dem ned langsomt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Jeg tror Valverde vil se Chelseas tilgang an, og agerer derefter. Chelsea stiller sig sandsynligvis dybt, hvor de vil satse på kontraspillet. Og så tror jeg vi vil have bolden meget, men hele tiden med fokus på ikke at give dem plads.
Men det er selvfølgelig stadigvæk muligt for begge hold at score, selvom dette kampbilledet skulle blive en realitet.
Hvis Chelsea kommer med et offensivt udtryk, så tror jeg det bliver en fed kamp.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Piquénbauer skrev:
zqa skrev:
Piquénbauer skrev:Hvorfor er det vi tror dembele har problemer med nerverne?
Fordi han indtil videre har lignet en u16 spiller der først lige er begyndt at træne med seniorholdet.
Meh. Det synes jeg sgu ikke.
Så burde du tage og kigge igen.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg troede vi havde lidt mere at gå efter end en fornemmelse baseret på de meget sparsomme minutter han har fået indtil videre.

Og nu hvor vi snakker om det så synes jeg ikke rigtigt din beskrivelse matcher det vi f.eks. så fra ham i hans seneste kamp hvor han virkede angrebslysten og var manden bag 2 af vores største chancer i kampen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Gameday!

Skuf mig nu ikke, Barca.

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Jeg troede vi havde lidt mere at gå efter end en fornemmelse baseret på de meget sparsomme minutter han har fået indtil videre.
Hvis ret skal være ret, så er det vel kun udefra de "sparsomme" minutter at vi kan vurdere ham, vi har jo ikke set andet til ham i Barca end det.

Jeg er bange for CFCs midtbane, den er så skide kompakt, kommer vi udenom den, så ser jeg ikke deres forsvar det store issue, holder vi os fra høje indlæg. En anden ting jeg frygter er deres dødbolde, dem er de os overlegne.
Allez...

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Mats.
Roberto. Piqué. Umtiti. Alba.
Vidal. Rakitic. Busquets. Iniesta.
Messi. Suarez.

Er næsten sikker på det, hvis Valverde vil blæse til angreb. Pau og Gomes kommer ind i anden halvleg for at parkere bussen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Kawhi »

Jeg tror at de her to CL-kampe virkelig kommer til at definere Valverdes tid i klubben - man kan ikke sætte en finger på Barcas præstationer i La Liga eller CdR indtil videre, men CL er noget helt andet.

Jeg kan læse mig til at han blev 2'er i UEFA Cuppen med Espanyol i 06-07, men er han som træner nogensinde nået videre fra gruppespillet i CL?

Håber ikke at han fejler taktisk som man så Emery gøre det i onsdags mod RM...

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Kawhi skrev:Jeg tror at de her to CL-kampe virkelig kommer til at definere Valverdes tid i klubben - man kan ikke sætte en finger på Barcas præstationer i La Liga eller CdR indtil videre, men CL er noget helt andet.

Jeg kan læse mig til at han blev 2'er i UEFA Cuppen med Espanyol i 06-07, men er han som træner nogensinde nået videre fra gruppespillet i CL?

Håber ikke at han fejler taktisk som man så Emery gøre det i onsdags mod RM...
På trods af RMs temmeligt dårlige form i år, så synes jeg nu Chelsea er et noget svagere hold end både RM og PSG. Uanset taktiske fejl, så skal det her Barcahold altså kunne slå Chelsea over 2 kampe. Næste runde bliver efter min mening mere definerende.

Kawhi
Indlæg: 215
Tilmeldt: man aug 14, 2017 8:16 am
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Kawhi »

Jamial skrev:
Kawhi skrev:Jeg tror at de her to CL-kampe virkelig kommer til at definere Valverdes tid i klubben - man kan ikke sætte en finger på Barcas præstationer i La Liga eller CdR indtil videre, men CL er noget helt andet.

Jeg kan læse mig til at han blev 2'er i UEFA Cuppen med Espanyol i 06-07, men er han som træner nogensinde nået videre fra gruppespillet i CL?

Håber ikke at han fejler taktisk som man så Emery gøre det i onsdags mod RM...
På trods af RMs temmeligt dårlige form i år, så synes jeg nu Chelsea er et noget svagere hold end både RM og PSG. Uanset taktiske fejl, så skal det her Barcahold altså kunne slå Chelsea over 2 kampe. Næste runde bliver efter min mening mere definerende.
Helt enig. Forventer også at Barca kvalificerer sig, men det bliver, efter min egen mening, stadig Valverdes største prøve i international sammenhæng.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Kawhi skrev:
Jamial skrev:
Kawhi skrev:Jeg tror at de her to CL-kampe virkelig kommer til at definere Valverdes tid i klubben - man kan ikke sætte en finger på Barcas præstationer i La Liga eller CdR indtil videre, men CL er noget helt andet.

Jeg kan læse mig til at han blev 2'er i UEFA Cuppen med Espanyol i 06-07, men er han som træner nogensinde nået videre fra gruppespillet i CL?

Håber ikke at han fejler taktisk som man så Emery gøre det i onsdags mod RM...
På trods af RMs temmeligt dårlige form i år, så synes jeg nu Chelsea er et noget svagere hold end både RM og PSG. Uanset taktiske fejl, så skal det her Barcahold altså kunne slå Chelsea over 2 kampe. Næste runde bliver efter min mening mere definerende.
Helt enig. Forventer også at Barca kvalificerer sig, men det bliver, efter min egen mening, stadig Valverdes største prøve i international sammenhæng.
Det kan man vel, i så fald, sige om hver eneste runde i det CHL slutspil. Lidt en tom sætning, så. ;-) - Netop derfor jeg hellere vil hæfte mig ved "[...]virkelig kommer til at definere Valverdes tid i klubben[...]". Medmindre Barca taber over to kampe, hvilket jeg finder meget, meget usandsynligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster