20/2 Chelsea - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Det jeg brokkede mig over i efteråret, bliver perfekt eksemplificeret i dag. Jeg sagde det så mange gange i efteråret: Valverde spiller defensivt fodbold, med ekstrem kontrol og meget få offensive investeringer, hver evigt eneste gang, han spiller på udebane i Europa. Sådan var det i Espanyol, Olympiakos og Athletic, og sådan er det altså tydeligvis også, selvom han nu har Messi, Iniesta, Suárez, Rakitic og Alba til rådighed. Det er ligegyldigt om det er mod Olympiakos eller Juventus, Sporting eller Chelsea: Han tør simpelthen ikke satse noget på udebane. Overhovedet.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

I en kamp som denne, kommer Paulinho virkelig til kort. Han har stortset ikke bidraget med noget som helst brugbart. Groft sagt.

Nu har man snakket om defensiv stabilitet under Valverde, men problemerne i dag er velkendte. Pakker et hold sig ned (hvilket Chelsea i den grad gør), og spiller på omstillinger, så virker vores forsvar i ubalance.

Vi har haft bolden meget, men lidt svært at skabe noget i en C.L knock out kamp, mod et så stort hold, som bare pakker sig ned.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7213
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1880 gange
Blevet takket: 1118 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Valverde er Mr Livrem & seler. På steroider

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg synes, at det er en enormt stor fejltagelse ikke at have Paco med på bænken. Med sit arbejdsraseri, sine offensive instinkter og sine farlige løb uden bold, ville han virkelig have pyntet på kanten i dag.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Det jeg brokkede mig over i efteråret, bliver perfekt eksemplificeret i dag. Jeg sagde det så mange gange i efteråret: Valverde spiller defensivt fodbold, med ekstrem kontrol og meget få offensive investeringer, hver evigt eneste gang, han spiller på udebane i Europa. Sådan var det i Espanyol, Olympiakos og Athletic, og sådan er det altså tydeligvis også, selvom han nu har Messi, Iniesta, Suárez, Rakitic og Alba til rådighed. Det er ligegyldigt om det er mod Olympiakos eller Juventus, Sporting eller Chelsea: Han tør simpelthen ikke satse noget på udebane. Overhovedet.

Ja han spiller utrolig forsigtigt, men vores midtbanespillere er også ringe. Ini spiller langt under niveau, og her forventer jeg ikke hans niveau fra 2010 eller 12, men det han ellers har vist hidtil. Virkelig skuffende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Ærgerligt Coutinho ikke er spilleberettiget, han havde virkelig pyntet. Rakitic er eneste på midtbanen, som har været ok synes jeg. Ini, Bussi og Pau har ikke været gode. Skaber ikke noget, fylder ikke nok.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Som forventet en kedelig første halvleg hvor vi ikke har skabt en stor chance! :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Vi har Messi og Iniesta, der kan være kreative, men dem har Chelsea godt styr på. Ingen af de andre på holdet kan skabe noget og derfor sker der ikke noget. Tilgengæld har Chelsea så også kun Willian og Hazard. Desværre har de haft lettere ved at komme til afslutninger. Jeg forventede sådan set en kedelig og chancefattig kamp og bortset fra nogle gode langskud, så er det også sådan, det er foregået. Det bliver en kontra eller dødbold, hvis der bliver scoret.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Er der ét punkt hvor Valverde har imponeret mig, så er det hans handlinger og modreaktioner i løbet af kampene. Især i pauserne og med sine indskiftninger. Vi må kunne få noget ud af det her. De så lidt shaky ud i forsvaret.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

En sidste ting. Hvorfor er Pau med og ikke Dembele i en kamp som i dag? Ok i teorien kan jeg godt se, hvorfor han vil have en til at hjælpe Sergi med det defensive arbejde. Men stortset alle eksperter har sagt op til kampen, at Chelsea kommer til at spille defensivt. Det lille defensivt arbejde kunne Dembele også have bidraget med.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

Scorer vi ikke her, tror jeg ikke vi går videre

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Raman93 skrev:Scorer vi ikke her, tror jeg ikke vi går videre
Bliver det 0-0 eller selv 1-0 til Chelsea, kan jeg ikke se, hvorfor vi ikke skulle kunne vende det på Camp Nou.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Pau bidrager jo ikke engang i defensiven, så det...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Virkelig op af bakke for Sergi, de sidste par måneder..

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Visca El Barca skrev:En sidste ting. Hvorfor er Pau med og ikke Dembele i en kamp som i dag? Ok i teorien kan jeg godt se, hvorfor han vil have en til at hjælpe Sergi med det defensive arbejde. Men stortset alle eksperter har sagt op til kampen, at Chelsea kommer til at spille defensivt. Det lille defensivt arbejde kunne Dembele også have bidraget med.
Jeg tror han skånes af mentale årsager. Skulle nødigt blive en Bojan

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster