20/2 Chelsea - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Drengene <3
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Conte er iøvrigt en ligeså destruktiv, kedelig og defensiv orienteret træner, som Mourinho.

Hold kæft det var kedeligt i aften, og sådan spiller han næsten hver gang. Især mod de store hold.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Spillet er ikke ret godt, resultaterne er gode. Derfor er Valverde stort set fredet. Spørgsmålet er hvad der sker, når resultaterne og heldet ikke længere er med os. Så får vi at se, hvad stof Valverde er gjort af.

Jeg synes, at vi spiller langsomt, kedeligt og ideforladt i øjeblikket. Sorry to Day. Det jeg ikke helt kan greje er, om det skyldes træthed (så er det jo blot et forbigående fænomen) eller Valverdes taktiske tilgang med vægt på en solid defensiv. Hvis jeg skal give Valverde lidt kredit, så må vi jo ikke glemme, at vi mistede Ney. Det betyder sikkert mere end vi vil være ved.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

Hold da op busi!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:Conte er iøvrigt en ligeså destruktiv, kedelig og defensiv orienteret træner, som Mourinho.

Hold kæft det var kedeligt i aften, og sådan spiller han næsten hver gang. Især mod de store hold.
Jep. Det billede, Piquenbauer postede, fortæller meget godt, hvor røvkedelig en kamp det var. Imponerende lidt Barca producerede, noget der lignede Atletis tal(i nogle af deres mindst produktive kampe) og Chelseas tal var endnu værre, noget der lignede et bundhold mod et tophold.

0,4 Chelsea og 0,9 Barca.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Vi skaber ikke særlig meget idag, men vores boldomgang er tilgengæld, for en gangs skyld, virkelig lækker. Vi flytter bolden, bevæger os for hinanden og spreder spillet ud. Chelsea’s 10-1 gjorde det ikke let.
#jesuisSheep

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Ser fornuftigt ud inden returen. Samtidigt kan vi glæde os over, at vi slog PSG ud i Youth League, og at vi slog Real Madrid i pokalfinalen i basket med 92-90. Bliver altid glad i låget, når vi slår de hvide fra Madrid.

Som skrevet før: Hvis I tager til Barcelona for at se Barca spille, så bør I unde jer selv at se basket. Særligt mod Real er stemningen mere end elektrisk. Kan VARMT anbefales.

Og så er der jo også rulleskøjtehockey :grin: .

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:Messi har der svært mod engelske hold
6 - The six players with the most Champions League goals versus English teams:

Lionel Messi - 18
Cristiano Ronaldo - 11
Thomas Müller - 9
Rivaldo - 8
Samuel Eto'o - 8
Edinson Cavani - 8

Foes.
Men den åbenlyse elefant i lokalet er jo at ingen af disse mål er faldet ude mod Stoke, på en regnfuld aften.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Desuden har CR kun scoret 1 mål i 15 kampe mod CFC, men sådan en statistik var der ikke mange "eksperter", som var klar over, da de var "efter" Leo, inden kampen.

Måske er folk lidt for hårde ved Valverde. Jeg synes, at Conte's taktik var ussel. De er hjemme og spiller så defensivt, så Mou ville klappe i hænderne. Så mange gode offensive spillere, og så overlades alt til Barca. Fedt, at de lukkede et mål ind.

Dog skulle Valverde naturligvis havde taget Dembele ind i stedet for Vidal. (Som også løb forkert hele tiden).

Paulinho har jeg haft mareridt over i nat. Han er SLET ikke god nok. Alt går i stå med ham.
Iniesta ser desværre lidt udbrændt ud. Så har vi heldigvis Gomes til at tage over...Raki gjorde det da også fint i oprydningen, men vi kommer jo ikke frem til chancer med nogle af hans afleveringer.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Billede

Billede
Billede
Leo :lol:
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Vi lavede en ret defensiv kamp igår. Ikke meget forskellig fra hvordan vi har grebet udebanekampe i CL an tidligere. Men det går ud over underholdningsværdien. Vi leder også efter formen og det flydende spil i øjeblikket. Det er selvfølgelig også februar, hvor vi er notorisk under niveau. Jeg forudser at når vi rammer marts, begynder vi at finde det gode offensive spil frem. Defensivt er vi i bedre forfatning end i årevis.

Mange havde snakket om Hazard op til kampen, men for mig var det klart Willian der var Chelseas farligste spiller. Han er en meget dygtig spiller. Han gør det altid godt, når jeg ser Chelsea spille.

Resultatsmæssig er det et godt udgangspunkt for returen. Når vi møder Chelsea igen er det på hjemmebane og - sidst, men ikke mindst - marts!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Vi skal passe på med at være for hårde ved pau. Det er ikke hans skyld at han ikke fungerer for tiden men derimod valverdes. Hvis man ser på kampen i går så endte pau med at spille som ren kant og det er han selvfølgelig ikke. Det var en direkte fejl af Valverde og det skulle selvfølgelig have været Vidal (eller dembele) der skulle have spillet.

Pau er stadig en brugbar spiller men han skal spilles rigtigt og det er centralt og så tæt på angriberne som overhovedet muligt. Han skal ikke fordele bolde eller udfordre men lave løb, skabe plads og gå ind i dueller.

Og ja kampen i går viser fint forskellen på det at tænke defensivt og være defensiv. Mou, conte osv spiller med 11 mand bag bolden og tænker kontraløb. Det gør Valverde ikke. Spillet foregår stadig med bolden for fødderne og med et fokus på at presse modstanderen. Så kan man mene at det er kedeligt osv hvilket er helt i orden. Men man skal ikke sammenligne dem. Desuden var tilgangen i går en vi har set ufatteligt mange gange over de seneste år. Ikke så meget under Lucho men det gik så heller ikke ret godt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Vi er nødt til at spare profiler i den kommende tid og få Coutinho og Dembele i spil. Vi har bænkevarmere siddende for omkring 2 mia. kr., mens Messi & Co. løber rundt med trætte ben.

Da jeg for ca. 55 år siden gik til afdansningsbal, var jeg med guder ikke pigernes førstevalg, men jeg var da aldrig bænkevarmer i lige så lang tid som Cou og Dembele :mrgreen:.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Bager skrev:Vi lavede en ret defensiv kamp igår. Ikke meget forskellig fra hvordan vi har grebet udebanekampe i CL an tidligere. Men det går ud over underholdningsværdien. Vi leder også efter formen og det flydende spil i øjeblikket. Det er selvfølgelig også februar, hvor vi er notorisk under niveau. Jeg forudser at når vi rammer marts, begynder vi at finde det gode offensive spil frem. Defensivt er vi i bedre forfatning end i årevis.

Mange havde snakket om Hazard op til kampen, men for mig var det klart Willian der var Chelseas farligste spiller. Han er en meget dygtig spiller. Han gør det altid godt, når jeg ser Chelsea spille.

Resultatsmæssig er det et godt udgangspunkt for returen. Når vi møder Chelsea igen er det på hjemmebane og - sidst, men ikke mindst - marts!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, det er hårdt at spille fodbold i februar. De andre hårde måneder er maj, august, januar, marts, november, oktober, april, december og september.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 20/2 Chelsea - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »



Og så siger de, at han ikke var god defensivt i går.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster