11/2 FC Barcelona - Getafe

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Igen, 1 pointer er bedre end ingenting :cool:
Det er stadig ikke godt nok. I løbet af ingen tid, har vi smidt 4 point af forspringet til Atlético, der lige pludselig ånder os rigtig meget i nakken. 7 point kan være væk på to svære udekampe, og en ringe kamp på Camp Nou. Smider vi point i Eibar, begynder det virkelig at brænde på. Så lugter Atléti først blod.
Men kampen er slut og vi kan ikke spole tiden tilbage så 1 point er bedre end ingenting.
Hvor mange gange skal jeg sige det lol
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Bager »

Ting:
- Utrolig at der ikke er én spiller af vores forreste tre plus de to full backs som har en tilnærmelsesvis god dag idag. Kollektiv offensiv off dag.
- Vi er simpelthen nødt til at lære Suarez offside-reglen
- Getafe forsvarede godt på midten, og når vi ikke spiller bedre bredt end vi gør, så er det svært
- Jamen for helvede, Alba. Han offensive kvaliteter er og har altid været begrænsede. Sorry to say.
- Skidt indhop af Dembele. Jeg frygter mere og mere at han ikke kommer til at stå distancen. Men han skal ind i en god rytme og så skal han have en kamp fra start.
- Fremragende debut af Mina. Kampens lyspunkt. MOTM. Hvis det her er hans niveau, så må jeg æde min skepsis i mig igen - og det gør jeg gerne. Fornøjelse at se. Ligner Umtiti og Piqué meget i sin måde at forsvare på, men hold da op en trussel han kan blive offensivt.

Videre. Vi har stadig et komfortabelt forspring. Selvom vi har smidt 4 point på to kampe nu.
Senest rettet af Bager søn feb 11, 2018 7:16 pm, rettet i alt 1 gang.
Visca el Barca

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Hvor er det dog ringe, og under al kritik det her. Jeg frygter virkelig, virkelig, virkelig for forårssæsonen, med den form vi udviser for tiden. Spillet går så langsomt, vi spiller ekstremt uopfindsomt og mangler intensitet. Hvis vi taber mod Atlético, så tror jeg ikke på, at vi vinder ligaen. De seneste par kampe, og niveauet vi har vist her, giver anledning til ekstremt dybe panderynker.
Det kommer næppe bag på nogen, at du har dybe panderynker, Blau...

Men jeg er enig i, at spillet ikke er sprudlende. Det er vores konkurrenter dog heller ikke. En klassisk trætheds kamp denne - hvor spillerne ikke var opsatte nok. Særligt Messi og Suarez er fuldstændig til grin i dag. Hvis vi ikke slår Eibar næste runde, så kan vi snakke om en decideret krise.
Atléti behøver ikke at sprudle. De lukker praktisk talt aldrig mål ind, og har Griezmann og Diego Costa til at putte et enkelt eller to ind. Det er sådan de spiller. Det var sådan de vandt La Liga sidst. Atlético skal alt andet end undervurderes, for de er ekstremt stærke i denne sæson.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:
Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Igen, 1 pointer er bedre end ingenting :cool:
Det er stadig ikke godt nok. I løbet af ingen tid, har vi smidt 4 point af forspringet til Atlético, der lige pludselig ånder os rigtig meget i nakken. 7 point kan være væk på to svære udekampe, og en ringe kamp på Camp Nou. Smider vi point i Eibar, begynder det virkelig at brænde på. Så lugter Atléti først blod.
Men kampen er slut og vi kan ikke spole tiden tilbage så 1 point er bedre end ingenting.
Hvor mange gange skal jeg sige det lol
Ja, okay. Det er selvfølgelig også bedre at tabe 3-1 end at tabe 4-0, hvis det er sådan, vi absolut skal se på tingene ...

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af kklaus »

Guardiola skrev:Mange virker trætte.
Ja, jeg havde i hvert fald svært ved at holde mig vågen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af FCBSOCI »

Vi skulle aldrig have lavet den byttehandel, hvor vi fik Off-side og afgav Own Goal. Skidt bytte i min optik.

Kan leve med meget når resultaterne er med os - også selvom det i perioder betyder en pragmatisk tilgang til spillet.
Men når vi som i dag spiller langsomt, uden energi og uden flow, så bliver jeg for alvor bekymret.
Senest rettet af FCBSOCI søn feb 11, 2018 7:21 pm, rettet i alt 1 gang.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af PuyolErGud »

Bager skrev: - Jamen for helvede, Alba. Han offensive kvaliteter er og har altid været begrænsede. Sorry to say.
A hva'? Det er da netop hans offensive kvaliteter som gør ham til en af verdens bedste backs.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:
Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Igen, 1 pointer er bedre end ingenting :cool:
Det er stadig ikke godt nok. I løbet af ingen tid, har vi smidt 4 point af forspringet til Atlético, der lige pludselig ånder os rigtig meget i nakken. 7 point kan være væk på to svære udekampe, og en ringe kamp på Camp Nou. Smider vi point i Eibar, begynder det virkelig at brænde på. Så lugter Atléti først blod.
Men kampen er slut og vi kan ikke spole tiden tilbage så 1 point er bedre end ingenting.
Hvor mange gange skal jeg sige det lol
Ja, okay. Det er selvfølgelig også bedre at tabe 3-1 end at tabe 4-0, hvis det er sådan, vi absolut skal se på tingene ...
Men vi tabte ikke, rolig nu..
MDCCCXCIX

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Raman93 »

Jeg er enig Blau. Atletico ser ikke ud til at tabe længere denne sæson. De vinder altid på en eller anden måde. Vi har stadig svære kampe blandt andet mod dem tilbage også Real. 100% fokus på ligaen, vi skal ikke tage den for givet

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Bager »

PuyolErGud skrev:
Bager skrev: - Jamen for helvede, Alba. Han offensive kvaliteter er og har altid været begrænsede. Sorry to say.
A hva'? Det er da netop hans offensive kvaliteter som gør ham til en af verdens bedste backs.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Bare fordi han er lynhurtig og har et kæmpe løbepensum betyder det ikke han er god offensiv. Han har et jævnt blik for spillet når han er oppe på sidste tredjedel. Og så er han håbløst ét-benet. Havde han kunne sparke til bolden med højre, kunne han have banket den løse bold efter Messi langskud op i nettaget. Istedet røg den ud til indkast - Jesus kristus...
Visca el Barca

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af whidgee »

Puha, så ikke godt ud. Vi virker pludseligt mere sårbare end tidligere for når modstanderne pakker sig. Men jeg synes at vi blev bedre efter pausen. Bliver godt for spillerne med en uge uden kamp i midten - de virker til at skulle have en pause

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Blaugrana92 »

Bager skrev:
PuyolErGud skrev:
Bager skrev: - Jamen for helvede, Alba. Han offensive kvaliteter er og har altid været begrænsede. Sorry to say.
A hva'? Det er da netop hans offensive kvaliteter som gør ham til en af verdens bedste backs.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Bare fordi han er lynhurtig og har et kæmpe løbepensum betyder det ikke han er god offensiv. Han har et jævnt blik for spillet når han er oppe på sidste tredjedel. Og så er han håbløst ét-benet. Havde han kunne sparke til bolden med højre, kunne han have banket den løse bold efter Messi langskud op i nettaget. Istedet røg den ud til indkast - Jesus kristus...
Alba slår både gode indlæg, og er rigtig dygtig til at slå bolden fladt og skråt tilbage i feltet, når Messi laver sine forsinkede løb indtil kanten af feltet. Han holder bolden godt kørende, og indgår ofte i gode kombinationer med særligt Iniesta. Han har en fantastisk evne til at løbe i de rigtige huller, og modsat visse andre spillere, så holder han sig rent faktisk onside. Jeg synes Alba spillede rigtig skidt i dag, men at påstå at han har begrænset kvalitet i det offensive, synes jeg er ramt ekstremt langt forbi virkeligheden.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af JonasV »

Bager skrev:
PuyolErGud skrev:
Bager skrev: - Jamen for helvede, Alba. Han offensive kvaliteter er og har altid været begrænsede. Sorry to say.
A hva'? Det er da netop hans offensive kvaliteter som gør ham til en af verdens bedste backs.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Bare fordi han er lynhurtig og har et kæmpe løbepensum betyder det ikke han er god offensiv. Han har et jævnt blik for spillet når han er oppe på sidste tredjedel. Og så er han håbløst ét-benet. Havde han kunne sparke til bolden med højre, kunne han have banket den løse bold efter Messi langskud op i nettaget. Istedet røg den ud til indkast - Jesus kristus...
Idag skal vi sprede lidt Alba-negativitet! Det er dét vi skal lave idag. Vi skal være super negative. Det skal vi lave HELE dagen. Vi skal bare være SUPER negative. Har ingen idé om hvorn' man styrer et fodboldhold, men vi skal være negative alligevel!

Sorry, kunne ikke lade være ;-)

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af Tello »

A$AP skrev: Og så må Luis, Alba og Messi også indse, at de ikke er de eneste på holdet. Som om, at de spiller mypro i NBA eller Fifa.

THANK YOU!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11/2 FC Barcelona - Getafe

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Velkommen til FEBRUAR!

Eller Hleburary, som nogen også kalder det.

Det hele bliver bedre i marts.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster