4/2 Espanyol - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Espanyol - FC Barcelona
La Liga
4. Februar - kl. 16.15
TV: Eurosport 2
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Ffs..

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

De næste to kampe mod Enspanyol og Valencia glæder jeg mig meget til, men jeg frygter dem også lidt.

Jeg synes, at Barca virkede lidt slidte mod Valencia i Copa del Rey, selvom genpresset fungerede fint. Nu kommer der to kampe, der sandsynligvis bliver meget fysiske, så jeg har lidt bange anelser med hensyn til, om Barca har nok energi at stå imod med. Endnu mere frygter jeg dog, at vi får skader. Det bliver ret afgørende at dommerne fra start slår hårdt ned på grove tacklinger mv. frem for bare på brok.

Kunne være sejt hvis vi tog fjerde Copa del Rey i streg. Er det ikke kun Real Madrid der tidligere har præsteret det?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Tricky kamp. Lokalopgør og i ligaen men hårdt program og vi bliver nødt til at spare spillere. Vi ser slidte ud hvilket Valverde også påpegede efter sidste kamp da han sagde der ville komme ændringer.

Vi må håbe at reserverne kan hjælpe os til et ok resultat. X ville feks være ok. Jeg forventer spilletid til semedo, Mina, digne, vidal, cou og Paco. Kom så!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeg forventer små og store svinestreger. Er kryds ville være et godt udgangspunkt, hvilket kampen vel også starter med.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

MINA PÅ TOPPEN!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

ter Stegen
Semedo-Pique-Umtiti-Digne
Gomes
Paulinho-Coutinho
Vidal-Paco-Denis Suarez

Det hold burde som minimum kunne hente en uafgjort.

Rest til alle dem, der har spillet og løbet meget på det seneste. Bliver en meget svinsk kamp, vi skal undgå skader osv.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Raman93 skrev:ter Stegen
Semedo-Pique-Umtiti-Digne
Gomes
Paulinho-Coutinho
Vidal-Paco-Denis Suarez

Det hold burde som minimum kunne hente en uafgjort.

Rest til alle dem, der har spillet og løbet meget på det seneste. Bliver en meget svinsk kamp, vi skal undgå skader osv.
Tror du har for høje tanker om, hvad det hold burde. Det er over halvdelen af holdet der er skiftet, og det vil gå en del udover spillet.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Raman93 »

PuyolErGud skrev:
Raman93 skrev:ter Stegen
Semedo-Pique-Umtiti-Digne
Gomes
Paulinho-Coutinho
Vidal-Paco-Denis Suarez

Det hold burde som minimum kunne hente en uafgjort.

Rest til alle dem, der har spillet og løbet meget på det seneste. Bliver en meget svinsk kamp, vi skal undgå skader osv.
Tror du har for høje tanker om, hvad det hold burde. Det er over halvdelen af holdet der er skiftet, og det vil gå en del udover spillet.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Det er sgu lige gået op for mig, at vi ikke møder Chelsea om fire dage, det er Valencia. Ville gerne have sparet så mange spillere som muligt inden CHL. Jeg ville dog stadig lade Rakitic og Busquest, måske Roberto og Iniesta sidde over. De har spillet og løbet mange km sidste par måneder. Nok også Alba.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Please, lad os køre dem over. Vi har brug for en overbevisende indsats spillemæssigt og et langskudsmål af Coutinho.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

0-1 fint! Go.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Messi, Iniesta, Alba, Roberto m.fl har ikke set alt for gode ud på det sidste. Det har også ramt vores spil Det gode ved det forspring vi har i ligaen, er at vi kan tåle at spare spillere. Det håber jeg virkelig også at Valverde gør i morgen. Det behøver ikke at være en overvældende udskiftning af 6-7 spillere, 3-4 kan også gøre det. Og så igen i de næste par ligakampe. Især i morgen, hvor de virkelig kommer til at gå hårdt ind på os. Det ville ikke være godt for skrøbelige spillere som Alba, Ini osv. Der var også sekvenser mod Valencia hvor Messi tog sig til knæet eller baglåret.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Muligt jinx, men kan blive et historisk forspring på 21 p til Real Putanien, hvis vi vinder i morgen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg synes, at især Messi virkede træt/mærket mod Valencia. Gik og hang med hovedet. Men bar naturligvis kap afgørende alligevel. Det er jo Messi. Ville det være helt utænkeligt, hvis Valverde sparede ham i morgen? Så kunne han komme ind i 2. halvleg og gøre en forskel. Ja, fører Barca kunne Messi måske endda side over i hele kampen.

Fedt at Real smed point for lidt siden. Et eventuelt nederlag mod Espanyol burde ikke få den store betydning, bortset fra, at udover Real er det holdet, som jeg bare ikke tåler, at vi taber til. De kommer sikkert til at spille svinsk, og vil fejre det som vandt de CL, hvis de slår Barca i morgen.

VISCA EL BARCA VISCA EL BARCA

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

AS, den Madrid baserede sportsavis, skriver:
“Este Madrid no tiene defensa
Se dejó empatar dos veces por graves errores en el repliegue. Pazzini firmó el empate a los pocos minutos de debutar. Zidane quitó a Cristiano.”

I hovedtræk betyder det på dansk: Dette Madrid har ikke noget forsvar. De spilede uafgjort på grund af to alvorlige fejl. Pazzini lavede det udlignede mål og Zidane skiftede Cristiano ud.

Det er grineren at prøve google oversæt. Her lyder oversættelsen:
“Dette Madrid har intet forsvar
Han fik lov til at tegne to gange på grund af alvorlige fejl i tilbagekaldelsen. Pazzini underskrev slipset inden for få minutter efter debuteringen. Zidane fjernede Cristiano.”

Giver god mening LOL. Vidste ikke, at de spillede med slips på...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster