4/2 Espanyol - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Espanyol player Gerrardo called Umtiti “inflated big ass nigger, you dont belong here”
Jeg håber virkelig ikke dette er rigtigt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:
Espanyol player Gerrardo called Umtiti “inflated big ass nigger, you dont belong here”
Jeg håber virkelig ikke dette er rigtigt!
Og hvis det er, så håber jeg at han får en lang karantæne!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

DeanCassady
Indlæg: 1574
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

At Piqué får lov til at tysse Cornellà-El Prat, gør resultatet til at leve med. Videre til næste kamp!
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Goaaal skrev:Jeg ved godt at det her ikke er en kamp man skal konkludere noget ud fra[...]
Lorte bane. Lorte vejr. Lorte modstander.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:
Espanyol player Gerrardo called Umtiti “inflated big ass nigger, you dont belong here”
Jeg håber virkelig ikke dette er rigtigt!
Jeg håber det er en dårlig oversættelse - for "inflated big ass nigger" er godt nok et ynkeligt forsøg på trash talk.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det ville ikke overraske mig hvis det faktisk var blevet sagt. Især sådan som Umtiti reagerede.



Det skal straffes super hårdt, hvis det er rigtigt. Jeg tvivler desværre bare på, at det spanske fodboldforbund giver en fuck, dem og også det italienske for den sags skyld. Så fucking klamt.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:
Espanyol player Gerrardo called Umtiti “inflated big ass nigger, you dont belong here”
Jeg håber virkelig ikke dette er rigtigt!
Han er heldig med Umtitis temperament, hvis det virkelig passer. Neymar havde kastet en støvle i ansigtet på ham.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Rant.

Fuck Espanyol. Virkelig. Det er uden tvivl den klammeste klub jeg kender efterhånden. Madrid har nogle acceptable personligheder og har haft en masse respektable personligheder. Madrids publikum har hyldet flere af vores spillere og kun nogle Madrid spillere forsøgter at slagte os under kampene, og selv der er det ikke ligesom Espanyol. Det kan godt være, at stats siger noget andet, og at der er optagelser m.m., men det her er min personlige holdning.

Racisme, vold, forsøg på slagsmål, bevidste forsøg på at skade vores spillere, deres klamme publikum, hvordan de er nationalister - til trods for at de befinder sig i hjertet af Catalonien. Garcia, Graneiro, Gerrardo, Lopez, og den puta mierda, Raul Tamudo.

Fuck, hvor er jeg rasende. Vejret hjalp bestemt heller ikke.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Senest rettet af Tello søn feb 04, 2018 9:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Goaaal skrev: 4: Coutinho skulle have været en større faktor nu. Det er ikke hans skyld at han ikke er det. Skaden udsatte en del. Men det koster altså noget på resten af holdets spil at man skal spille ham ind på holdet nu her.


Det er ikke hans skyld, men man kan ikke dømme manden endnu. Staklen skulle opleve det pure helvede i dag. Det var værre end en tornado dag i Stoke.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 508 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Starnils skrev:
Piquénbauer skrev:
Umtiti was a subject to a variety of racial slurs by the Espanyol fans. Piqué and Shakira were also harassed by their fans.
Og så klagede de over vores tilråb mod dem i sidste kamp...

Håber Pique og Busquets giver dem en ordentlig sviner i pressen, så de kan græde lidt igen.
Jeg elsker alt ved Barcelona, det er nærmest mit andet hjem. Men Espanyol er undtagelsen, der bekræfter reglen. De er svære at holde af. Er der nogen formildende omstændigheder ved Espanyol, jeg leder virkeligt efter dem?

Den her kamp kostede mange, mange kræfter på grund af omstændighederne. Det bliver nok en lige så hård dyst mod Valencia. Forhåbentligt kan vi efterfølgende spare profiler i La Liga, så alle mand er friske, når vi møder Chelsea. Ellers bliver det svært.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

FCBSOCI skrev:Jeg elsker alt ved Barcelona, det er nærmest mit andet hjem. Men Espanyol er undtagelsen, der bekræfter reglen.
Hvad mener du? Espanyol er da ikke fra Barcelona, de er fra Cornellà.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Også Piqué måtte gennem det meste af kampen høre på tilsvininger rettet mod ham, hans kone og hans børn.
Jeg forstår det simpelthen ikke. Fair nok de sviner Pique, han beder ret meget selv om det. Fair nok de sviner hans kone, hun er trods alt voksen... men hans børn.. what?

Læg dertil racisme og så forstår jeg ikke, hvordan Espanyol ikke kan miste retten til tilskuere i 2+ hjemmekampe.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »


Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

According to Barcelona sources, Espanyol player Sergio Garcia called Samuel Umtiti 'black shit' in the tunnel close to the dressing rooms #fcblive [sport]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 4/2 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Gnomitz »

Det må være akavet til træning, med tanke på at Garcia har en ny holdkammerat der hedder Carlos Sánchez hvis hudfarve er tættere på en vaniljebønne end vaniljeis. For ikke at snakke om Espanyols målmandstræner Thomas N'Kono, som må siges at have noget af en status i klubben, han har trods alt spillet 241 kampe for Espanyol.
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster