28/1 FC Barcelona - Alavés

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Goaaal »

Drake skrev:
Goaaal skrev:
Drake skrev:
A$AP skrev:
Paulinho skal huske at blive ved med at score mål, før folk finder ud af hvor dårligt han passer ind i Barcelonas stil. Dybdeløb eller ej.
Mikkel Bischoff på twitter. Og det er rigtigt. Rædsom i kampe som disse. Det gør et eller andet ved spillet.
Har sagt lige fra starten af at han ikke passer ind. Dejlig at der er endnu en der kan se det.

Han har dog været guld værd indtil videre i sæsonen :) Men måske du får ret i det lange løb... det er nu ikke derfor jeg skriver... vil du ikke forklare nederste del af din signatur... studser over det hver gang haha!
Jo, det kan jeg godt prøve at forklare.

Jeg mener ikke vi har spillet som Barcelona i nogle år nu, også er det et ironisk? til hvornår vi ser Barcelona spille igen.
Vi spiller nærmest omvendt Barca, så derfor skriver jeg: Kender ikke det hold Anolecrab CF der spiller i stedet for, hvor Anolecrab CF er FC Barcelona stavet bagfra ;-)
Haha okay! Jeg var sikker på det var en reference til et eller andet tv fuckup hvor billedet var spejlet i en kamp, eller et fejltryk på en trøje tilbage i 1982 eller sådan noget :D Fantasierne har været mange. Tak for forklaringen.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Kubala »

I øvrigt kunne jeg godt forestille mig, at Valverde kører med Cou til højre i nogle kampe, for at se, om det kan lade sig gøre, men jeg tror, at det er forfejlet. Noget andet er også, om Cou og Ini kan spille sammen på samme tid? Jeg har mine tvivl. Tror lidt, at de vil gå i vejen for hinanden, uanset opstilling.
Senest rettet af Kubala man jan 29, 2018 12:17 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14962
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1676 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Lopezzz »

Undskyld men holdkæft der er mange fodbold eksperter her. Hvad med at søge trænerjobbet i Barcelona?

Godnat og sov godt :glad:
MDCCCXCIX

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Raman93 »

Iøvrigt er det dor mig ikke givet, Umtiti eller Pique skal starte når Verm kommer tilbage. Dårlig kamp fra begge. Umtiti er al for ivrig og agressiv i sit spil. Han efterlader meget plads bagude. Jeg plejer at være mere tryg med Verm

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan jeg på ingen måder følge dig i. Verm gjorde det fint men han er ikke i nærheden af de to. Og så er han konstant skadet hvorfor man ikke rigtigt kan stole på ham. Respekt for at han kunne hjælpe til her hvor der var brug for ham men imo skal han ikke rigtigt spille mere. Mina skal køres ind i stedet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Kubala »

Hm.. lidt svært, da Verm fortjener spilletid, men Umtiti og Pique er dem, man skal satse på, og ellers kan de to andre få spilletid, når det er muligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Piquénbauer »

Valverde (on the refereeing controversy): "Sometimes the ball goes in and you don't get a goal, other times this happens."
Hehe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Dytrax »

Det var en dårlig dag på kontoret og flere gange så det ud til også at kunne blive en virkelig dårlig dag. Savnede Bussi på midten og var ikke imponeret af Semedo, som jeg ellers har været ret begejstret for.

Og jeg ved ikke om jeg har fidus til Valverde. Forstod ikke at Paco skulle ind, men jeg er jo selvfølgelig heller ikke træner. Bare en glad gut som elsker den fodbold som vores hold kan spille. Den var der bare ikke i dag.

Nuvel, der er nye udfordringer om hjørnet.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Starnils »

Lige kommet hjem fra Campen, dårlig kamp, fantastisk resultat.
Jeg kan læse på bold, at Suarez sparkede en modstander i maven, og at han bør få karantæne. Er der hold i det?
Socio. no. 54.257

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Nielsen »

Starnils skrev:Lige kommet hjem fra Campen, dårlig kamp, fantastisk resultat.
Jeg kan læse på bold, at Suarez sparkede en modstander i maven, og at han bør få karantæne. Er der hold i det?
Ikke efter min mening. River sig fra af en tæt opdækning. Siger endda undskyld bagefter.
Flere husmandsfinter !

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Jamial »

Nielsen skrev:
Starnils skrev:Lige kommet hjem fra Campen, dårlig kamp, fantastisk resultat.
Jeg kan læse på bold, at Suarez sparkede en modstander i maven, og at han bør få karantæne. Er der hold i det?
Ikke efter min mening. River sig fra af en tæt opdækning. Siger endda undskyld bagefter.
Helt enig. Jeg kan ikke se, hvordan det skal kunne give karantæne.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af ulrich »

Hvis dommeren ikke har skrevet noget i rapporten, så sker der intet. Standard i Spanien.

Derfor at Ronaldo kan sparke og slå jo :-)

Sendt fra min LG-H960 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af MessiPogba »

Jeg så håndbold med drengene, så kunne ikke se Barca, og har ikke lige magtet at læse kamptråden igennem.

Jeg har dog set målene, og det virker til, at vi var relativt heldige med dommerens gunst. Især Suarez' mål skal aldrig være dømt.

Men hvordan spillede vi?

Og sidst men ikke mindst, hvordan gik "Operation Coutinho i højre side"?. Jeg har jo før omtalt, at jeg har svært ved at se Coutinho fungere optimalt i højre side, så vil gerne lige vide, hvordan det gik. Kunne være lækkert, hvis han kan det samme i højre side, som han kan i venstre. Og hvorfor blev han skiftet ud?

Blev Semedo og Digne skadet, siden de blev skiftet ud i samme minut?

Og det allersidste. MEssi er den bedste. Jeg smadrer UEFAs og FIFAs hovedkontor, hvis han ikke vinder Ballon D'Or i år.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af PuyolErGud »

Spillede fungerede ikke optimalt med Coutinho i højre side. Om det skyldes hans plaverinf, eller holdets generelle indsats skal være usagt, men det skal forbedres, hvis han skal spille der.
Semedo og Digne blev taget ud fordi de ikke var gode og der intet spil var fra vores backs.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/1 FC Barcelona - Alavés

Indlæg af Piquénbauer »

Når man vælger at se håndbold frem for Barca så har man ærlig talt ikke fortjent at få besvaret sine spørgsmål ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster