21/1 Real Betis - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Roberto har haft to gode løb med bolden, er det ikke det eneste?
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:
Piquénbauer skrev:Dårlige første 15 min men derefter har vi været i fuld kontrol. Det offensive skal nok komme...
Fuld kontrol? Vi er kommet bedre med. Men at være i fuld kontrol efter 15 min vil jeg slet ikke sige.

Vi er ikke gode, og skaber ikke noget farligt. Svært sted at spille, ja, men spillemæsigt er det ikke godt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Har betis haft en chance? Foregår kampen på vores præmisser? Fuld kontrol.

Så kan vi godt blive enige om at vi offensivt ikke er helt gode nok men det kan ændres.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2816
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Hvor bliver det lækkert at få Iniesta tilbage og Coutinho med, så vi kan få lidt god offensiv kreativitet. Der mangler lige det der ekstra offensive blik, som vi ikke rigtig har nogle spillere på den nuværende midtbane, som har.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Kubala skrev:Tag Gomes ud og ind med Paco.
Det bliver lidt svært... siger det bare
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

MessiPogba skrev:Vores offensiv er ligeså inkompetente som mine scorereplikker efter 20 øl på en varm Roskilde-dag.

Ja, og det sjove er, at vi kun har to faktiske offensive spillere inde. Rakitic tager flere chancer med sin frisure end han gør i løbet af en sæson. Han er efterhånden blevet reduceret til en ligegyldig DM, der bare løber rundt ved siden af Busquets. Andre Gomes har en afleveringsprocent der ikke kan være meget over 50%.

Ind med Vidal eller Alena, selv Deuloefeu for Gomes.

Det hjælper så heller ikke noget, at Alba ikke rammer en skid i dag.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
emo skrev:
Piquénbauer skrev:Dårlige første 15 min men derefter har vi været i fuld kontrol. Det offensive skal nok komme...
Fuld kontrol? Vi er kommet bedre med. Men at være i fuld kontrol efter 15 min vil jeg slet ikke sige.

Vi er ikke gode, og skaber ikke noget farligt. Svært sted at spille, ja, men spillemæsigt er det ikke godt.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Har betis haft en chance? Foregår kampen på vores præmisser? Fuld kontrol.

Så kan vi godt blive enige om at vi offensivt ikke er helt gode nok men det kan ændres.
Hvad er vores præmisser?

Vi kan dårligt nok holde bolden i egne rækker i mere end 3-4 afleveringer. Så nej, ikke helt efter vores præmisser og nej ikke helt fuld kontrol.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Daluigi skrev:
Kubala skrev:Tag Gomes ud og ind med Paco.
Det bliver lidt svært... siger det bare
Er Paco også skadet? Kan se, at han ikke er udtaget.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Det må være mange år siden, at det har været lettere, at spille sig i start 11’eren for Barca. Hold nu op der er mange alibi spillere der simpelthen bare ikke er gode nok. Coutinho er næsten nødt til at performe fra dag 1 hvis det her hold skal i mål. Det samme med Dembele, når han kommer tilbage.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det er os der styrer kampen fuldstændig. Vi har f.eks. tvunget betis' kanten til at holde sig tilbage hvor de i starten pressede hårdt.

Som jeg skrev så er vi ikke helt gode nok offensivt men det er os der bestemmer i dag. Det synes jeg i hvert fald er tydeligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

A$AP skrev: Rakitic tager flere chancer med sin frisure end han gør i løbet af en sæson. Han er efterhånden blevet reduceret til en ligegyldig DM, der bare løber rundt ved siden af Busquets.
Spot on. Er faktisk rigtig træt af ham

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2816
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Billede

Vi spiller faktisk kun med én angriber, når Messi hele tiden skal ned og agere midtbane. Her er Messi heatmap i første halvleg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8362
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:Det er os der styrer kampen fuldstændig. Vi har f.eks. tvunget betis' kanten til at holde sig tilbage hvor de i starten pressede hårdt.

Som jeg skrev så er vi ikke helt gode nok offensivt men det er os der bestemmer i dag. Det synes jeg i hvert fald er tydeligt.
Vi bestemmer i stort set hver evig eneste kamp (hvis det st bestemme er at tvinge andre til at holde en spiller tilbage, eller have bolden lidt mere) , men det er ikke ensbetydende med fuld kontrol, siger det bare.

Det kan godt være at vi offensivt ikke har noget at skyde med, udover Messi og Lui, men hvor er vores midt henne, hvorfor kæmper de ikke om anden bolden, hvorfor kan de ikke være anden bølgen. Bortset fra Robertos løb i dybden har den stået på linie.

Not good! Puha. Men tror nu stadig at vi ikke taber.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:
MessiPogba skrev:Vores offensiv er ligeså inkompetente som mine scorereplikker efter 20 øl på en varm Roskilde-dag.

Ja, og det sjove er, at vi kun har to faktiske offensive spillere inde. Rakitic tager flere chancer med sin frisure end han gør i løbet af en sæson. Han er efterhånden blevet reduceret til en ligegyldig DM, der bare løber rundt ved siden af Busquets. Andre Gomes har en afleveringsprocent der ikke kan være meget over 50%.

Ind med Vidal eller Alena, selv Deuloefeu for Gomes.

Det hjælper så heller ikke noget, at Alba ikke rammer en skid i dag.
Helt enig. Jeg har været virkelig træt af Gomes i lang tid, men Rakitic er også på sidste dråbe hos mig. Han er gået fra at være en af La Ligas bedste midtbanefolk og en særdeles klassespiller til at ligne en skræmt mand. Hans bidrag er så komplet ligegyldig.

Ved ikke om han bare er blevet forvant til at spille med Iniesta, og han bare tænker "Jeg ska lbare give ham bolden, så kan jeg slappe af".

Men det værste er, at se vores hold endnu engang være fuldstændig tabt bag en vogn, så snart Iniesta ikke er med. Der er et kæmpe hul mellem Messi og Busquets, som vi fylder op med Rak og Gomes. Det er så ideløst det hele.

Kan vi smadre et bud på 200 mio. euro til Madrid og hente Kroos?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2816
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 21/1 Real Betis - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Hvordan kan Suárez være offside når han står på stregen?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster