17/1 Espanyol - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Meanwhile in Paris

Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Returen kan blive rigtig grimt. Det skal man være mere nervøs for. De fører 1-0 og de vil gå til den, og tillader dommeren meget i returen, så risikerer man flere skader. Man starter 100% med A-kæde, for Barca skal være med i alle turneringer.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Og Chelsea 1-1 Norwich (midten af tabellen i Championship )
Próxima Estación.... Parallel!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

whidgee skrev:Jeg bliver nødt til at tage ned og se returkampen. Det kan kun blive vildt
Det er win/win. Enten smadrer vi idioterne (det er nok det det ender med) eller også er det et farvel til en cup vi sagtens kan undvære.

Med alle de skader vi har er jeg virkelig bange for hvad 2 ekstra hårde kampe kan gøre i et allerede presset program. Jeg håber Valverde spiller reserverne på campen også.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Jeg er ikke nervøs. Vi straffer dem i returen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2799
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Piquénbauer skrev:
whidgee skrev:Jeg bliver nødt til at tage ned og se returkampen. Det kan kun blive vildt
Det er win/win. Enten smadrer vi idioterne (det er nok det det ender med) eller også er det et farvel til en cup vi sagtens kan undvære.

Med alle de skader vi har er jeg virkelig bange for hvad 2 ekstra hårde kampe kan gøre i et allerede presset program. Jeg håber Valverde spiller reserverne på campen også.
Tror vi vinder sikkert. Ønsker dog på ingen måde at vi skal ud af Copa. Vi er Barca og skal gå efter alle turneringer.

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

Piquénbauer skrev:
whidgee skrev:Jeg bliver nødt til at tage ned og se returkampen. Det kan kun blive vildt
Det er win/win. Enten smadrer vi idioterne (det er nok det det ender med) eller også er det et farvel til en cup vi sagtens kan undvære.

Med alle de skader vi har er jeg virkelig bange for hvad 2 ekstra hårde kampe kan gøre i et allerede presset program. Jeg håber Valverde spiller reserverne på campen også.
Valverde kommer på ingen måde til at spille med reserver mod Espanyol. Han vil blive fuldstændigt slagtet i medierne, hvis vi ryger ud til dem.
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14991
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:På den anden side... se lige hvor glade de er :lol:. De tror jo faktisk på det, det bliver så sjovt når der i returkampen står 4-0 efter 40 minutter og de bruger resten af kampen på at jagte Messi.
Så må vi stille op med det stærkeste hold. Jeg tror at det bliver en meget svær kamp. Vi skal score mindst 3 mål for at være på det sikre side
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

I know. Jeg håber dog at han har køligheden til det. For mens folk sikkert vil være sure så vil det være endnu værre hvis det bliver et farvel mod chelski fordi vi har en smadret starter.

Starten af året er altid vildt hårdt og vi har allerede skader. Vi skal virkelig tænke os om for det kan få konsekvenser for især cl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Tænk lige på:

Mats.
Roberto. Piqué. Umtiti. Alba.
Iniesta. Busquets. Coutinho.
Dembélé. Messi. Suarez.

Vi havde givet dem mareridt for livet..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Starnils »

Bør Cou ikke være klar til kampen?

Skal ind og se den, så det ville være lækkert, at se han debutkamp. Derudover, så bliver det en vild kamp, hvor Espanyol vil bruge alle de sædvanelige beskidte tricks.
Socio. no. 54.257

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg har påpeget det flere gange, men Messi har virkelig gang i en rigtig skidt sæson foran mål. Både efter egne standarder, men også sammenlignet med de topangribere i Europa. Han har slet ikke gang i nogen god sæson, for så vidt angår effektivitet på sine afslutninger, snarere tværtimod. Hvis man ser på ligaen og Champions League, så er han med afstand den med dårligste scoringsrate blandt de, der har scoret ligeså mange eller flere mål end ham i de to turneringer. Immobile er på 30,56% med 22 mål, Cavani er på 27,17% med 25 mål, Salah er på 19,66% med 23 mål, Kane er på 16,99% med 26 mål og Messi er på 13,70% med 20 mål.

Jeg er med på at Messi bidrager med så meget andet, men det er ærligt talt både frustrerende, skuffende og anelse bekymrende, at han er så uskarp i den afsluttende fase af spillet. Det gør os intet godt, at der bliver misbrugt så mange afslutninger mod mål, og uanset hvordan men vender og drejer det, så er 13,70% ikke godt. Overhovedet. Faktisk er det blandt Immobile, Falcao, Icardi, Sterling, Cavani, Fekir, Firmino, Aduriz, Jesus, Aspas, Martial, Aubameyang, Balotelli, Salah, Neymar, Lewandowski, Lukaku, Agüero, Mbappé, Kane, Lacazette, Suárez, Higuaín, Dybala, Morata, Mertens, Alexis, Dzeko og Ronaldo kun de sidste fire navne, der har en værre scoringsrate end Messi har. Det er simpelthen for dårligt, når man hedder Lionel Messi.

Edit: Hov, ja. Efter 4 hurtige scoringer, kan jeg i øvrigt lige tilføje Neymar som den femte spiller, der har scoret ligeså mange eller flere mål end Messi med en langt, langt bedre scoringsrate.
Senest rettet af Blaugrana92 tors jan 18, 2018 12:11 am, rettet i alt 1 gang.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1192 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:
whidgee skrev:Jeg bliver nødt til at tage ned og se returkampen. Det kan kun blive vildt
Det er win/win. Enten smadrer vi idioterne (det er nok det det ender med) eller også er det et farvel til en cup vi sagtens kan undvære.

Med alle de skader vi har er jeg virkelig bange for hvad 2 ekstra hårde kampe kan gøre i et allerede presset program. Jeg håber Valverde spiller reserverne på campen også.
Enig. Som udgangspunkt vil jeg altid, at vi vinder. Uanset om det er CL eller en træningskamp. Altid. Men hvis vi skal have en chance for både at vinde La Liga og CL, så vil det i den sammenhæng ikke gøre det store, at vi får lidt færre kampe ved at ryge ud af Copa del Rey. Det mener jeg nok ikke helt, men så er det nemmere at acceptere et nederlag, hvis jeg bilder mig selv ind, at jeg er ligeglad.

Problemet er desuden, at jeg slet ikke kan klare, hvis vi taber til klamme Espandlort. De er meget, meget svære at have sympati for med deres spillestil; særligt deres ‘vold’ mod Barca kampe efter kamp er skrækkeligt at være vidne til.



Jeg tager skisme en tur til Barcelona og skriger af Espanyol uafbrudt i 90 minutter. Det har jeg efterhånden prøvet en del gange, det er sgu fedt. Så må jeg købe tid hos en halslæge for at få stemmen igen...
Senest rettet af FCBSOCI tors jan 18, 2018 12:15 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14991
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 17/1 Espanyol - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er mest irriteret over at det er 1\_/lort som har ødelagt vores lange ubesejrede stime :devil:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster