2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af MessiPogba »

Raman93 skrev:Det må falde tilbage på ledelsen at det her hold mangler målscore. Suarez var allerede elendig sidste sæson. Den eneste spiller vi kan regne med leverer mål konstant basis er Messi
Om vi så havde målscorere i truppen, ville det ikke forbedre vores spil. Det er vores manglende gameplan, der er et problem, og det faktum, at Valverde ikke straffer Rak og Suarezs elendigheder med en bænkplads, og at hans stædighed med at beholde Roberto som hb, når manden er og forbliver kun CM. Det er håbløst.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af klogfyr »

Hvis jeg var træner for de andre hold, så ville jeg sætte 2 spillere til at mandsopdække Messi og en til Iniesta og se Barca skabe ingen chancer.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Raman93 »

MessiPogba skrev:
Raman93 skrev:Det må falde tilbage på ledelsen at det her hold mangler målscore. Suarez var allerede elendig sidste sæson. Den eneste spiller vi kan regne med leverer mål konstant basis er Messi
Om vi så havde målscorere i truppen, ville det ikke forbedre vores spil. Det er vores manglende gameplan, der er et problem, og det faktum, at Valverde ikke straffer Rak og Suarezs elendigheder med en bænkplads, og at hans stædighed med at beholde Roberto som hb, når manden er og forbliver kun CM. Det er håbløst.
Er heller ikke fan af Valverde, men det hjælper sgu heller ikke, at Messi er den eneste konstante målscorer på holdet. Vi kan jo ikke regne med at Paulinho eller Pique skal stå for vores mål.

Ialocin
Indlæg: 733
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Ialocin »

Visca El Barca skrev:
Ialocin skrev:Jeg orker næsten ikke det centrale forsvar vi kommer til at have de næste par uger uden Umtiti.

Pique er færdig og den værste forsvarsspiller i en-mod-en-situationer. Jeg kan slet ikke holde ud hvor dårlig han er .

Luis Suarez skal bare starte ude nu. Han er ynkelig at se på når han kaster sig og konstant brokker sig over dommeren. Bevares dommeren gør det heller ikke godt i dag, men Suarez skal snart til at fokusere på sig selv i stedet.

Vi brænder så mange chancer i dag at man bliver ked af det.
Ok Pique er dårligt, men hvad er det, der goer Umtiti så fantastisk. Jeg mener, ja han er da en solid forsvarsspiller, men folk herinde få det til at lyde som om, han er verdens bedste på den position. Man hyper ham helt vildt herinde. Knaegten har helt åbenlyse mangler, mange gange kompenserer han dette med sin hurtighed, men det er ikke altid, at det virker.

At vores forsvar står og falder med Umtiti (som mange herinde få det til at lyde som om), er simpelthen ikke rigtig. Den vigtigste spiller i bagerste kaeden i denne saeson har vaeret Ter Stegen. Det er ham, der har reddet os gang på gang i denne saeson. Det er ham der har fået forsvaret til at fremstå bedre, en det reelt er. Og igen i dag er han den store årsag til, at vi ikke taber kampen.
Umtiti laver måske en fejl i dag, men han har været fantastisk hele sæsonen og reddet Pique's røv så mange gange. Ter Stegen har også været fantastisk. Det er ikke for sjov at Umtiti bliver rost af alle eksperter rundt omkring i verden, og af de fleste herinde. Han er en aggressiv forsvarsspiler, der tager chancer og i dag mister han overblikket. Men det er også Pique, der står og sover og ikke følger ham og bagkædens linje. Hvad kan Pique udover at være god med bolden og høj? Han bliver vitterlig sat 90 % af gangene når han står direkte overfor sin modspiller og sætter sig ned konstant.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Er du gal for et skoleeksempel på en lorte kamp - elendigt spil i begge ender, brændte chancer på stribe, lang pause til umtiti og elendig dommer der fratager os en kæmpe chance.

Jeg håber ikke det knækker nu men det ser virkelig ikke godt ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Storken »

Vi spiller egentlig en okay kamp i dag, men afslutningsfeen er bare ikke på vores side. Det er et eller andet sted lidt ironisk, når nu vi har spillet en del dårlige kampe, hvor vi på magisk har vundet.

Billede

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af whidgee »

Blaugrana92 skrev:Dit ubetingede forsvar af Valverde er utrolig.
I bund og grund er forskellen at nogle mener, at Valverde gør det udemærket med det spillermateriale han har i offensiven. Eller ihvertfald med den måde de præsterer på. I en sæson hvor vi lige har mistet Neymar, hvor erstatningen er skadet og hvor Suarez er historisk dårlig. Vi har jo faktisk kun Messi som har vist noget rigtigt. Ud fra det mener flere at det faktisk ikke er helt dumt det Valverde har præsteret taget situationen i betragtning. Det håber jeg at du kan respektere.

Om Valverde så er en god træner? Det må tiden vise. Det kan sagtens være at han smider det hele på gulvet og viser sig at være elendig og ikke vinde nogle titler. Så skal han selvfølgelig ud. Men som det mindste bør du have respekt for andres meninger og deres vurdering af at vi bare ikke har en god offensiv og at Valverde faktisk rent pointmæssigt har gjort det fremragende. Og at nogle faktisk ønsker at støtte holdet, bakke op og lade tvivlen komme Valverde til gode angående spillet indtil vi har noget rigtigt målbart at gå ud fra.

Min mening er at vi med de spillere vi har og som de præsterer lige nu, ikke kan satse på offensiven og spille det sprudlende fodbold vi elsker. Det ville efter min mening være naivt at Valverde. Det SKAL komme på et tidspunkt, men lige nu har Valverde fået mere end jeg nogensinde havde forventet ud af vores hold, når vi kigger på point. Og så vil jeg som det mindste give ham mere end 3 måneder før jeg spammer alle kamptråde med så meget negativitet og pessimisme, og forsøger at konkludere at han er elendig. Selvom jeg selvfølgelig er bekymret for om vi får vores dejlige spil tilbage eller om vi kan holde førstepladsen, så synes jeg en rigtig fan også skal støtte og bakke op, fremhæve de gode ting og som det mindste give en træner mere end 3 måneder, når nu vi fører det hele. Selvfølgelig skal vi kritisere og være bekymrede. Fremhæve fejl og mangler. Men for nogle har det taget overhånd efter min mening. Jeg havde været helt enig med dig hvis vi havde været marts, var ude af CL og havde smidt førstepladsen. Men der er vi ikke endnu

Og nu nævner du mit ubetingede forsvar af Valverde. Det er slet ikke ubetinget. Jeg nægter bare at være så pessimistisk efter 3 måneder og male fanden på væggen når vi fører liga og er videre i Champions League. Spørg mig igen når sæsonen er slut eller når vi har smidt ligaen og CL. Så kan det være jeg er negativ, men indtil videre er det efter min mening fuldstændig hul i hovedet at være så pessimistisk.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Er jeg forresten den eneste der så Messi gå og tage sig til benet?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Er jeg forresten den eneste der så Messi gå og tage sig til benet?
Nej, jeg så det også. Jeg håber virkelig ikke, at han spiller på indsprøjtninger eller lignende.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Er jeg forresten den eneste der så Messi gå og tage sig til benet?
Nej, jeg så det også. Jeg håber virkelig ikke, at han spiller på indsprøjtninger eller lignende.
Han har været sløjt spillende i noget tid. Med det mener jeg ikke helt Messi standard og ikke suarez niveua ;-)

Nå men han får en uge til og så må vi håbe han er mere frisk mod Villarreal om en uge. For der får vi fandeme brug for ham!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Og lad os nu for pokker lade være med at gøre det her til en Valverde vs anti-valverde tråd.

Vi har flere gange taget den og alle er stort set enige om at vi ikke er gode nok offensive. Nogle mener så der er en undskyld og det gør andre ikke men vi kommer ikke tættere på hinanden får dembele minimum kommer tilbage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Skal vi lige have lidt flere dårlige nyheder? For så kommer de her:

Iniesta bad selv om at blive skiftet ud... Skadet?

Rygterne siger at Umtiti er skadet i 2 måneder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Skal vi lige have lidt flere dårlige nyheder? For så kommer de her:

Iniesta bad selv om at blive skiftet ud... Skadet?

Rygterne siger at Umtiti er skadet i 2 måneder.
Oh fuck nu af man ....... Og hvis Messi også har problemer, så er vi sgu for alvor færdige.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Raman93 »

En af vores vigtigste spillere denne sæson, virkeligt problematisk. Pique er skidtspillende denne sæson. Hvornår er Mascherano klar igen?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2/12 FC Barcelona - Celta de Vigo

Indlæg af Piquénbauer »

Der kommer vidst til at gå et par uger endnu. Mache har forresten meddelt at han smutter efter denne sæson...

Jeg vil ikke gå så langt som at sige vi er færdige. Vi skal holde os på 6 point inden real kampen. Det bliver svært i næste uge mod Villarreal men det burde være muligt. Real har forresten et par svære kampe inden (ath i aften og sevilla hjemme) så måske får vi lidt hjælp inden.

Det var en lorte kamp i dag men det sker ("en af de dage"). Der er stadig 6 point ned og vi må håbe at dembele kan bidrage med noget offensivt snart.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 24 gæster