26/11 Valencia - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


Ufatteligt..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Der var jo ingen der dækkede for linjedommeren? Hold nu kæft hvor er det ringe. Det burde helt seriøst betyde en tur ned i anden division. Man kan bare ikke lave sådan en fejl i en topkamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »



Fuck det er rigtigt. Amen for fanden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Det er bare det ene efter det andet.. Og jeg har ikke engang læst noget om nogle udtalelser eller konsekvenser for dommerne endnu. Næsten amatøragtigt.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Det er vel en konsekvens af Real Madrids ynkelige fanprotest over dommerne og deres angivelige tab af 10 point til fejldomme. Det mål er simpelthen for tydeligt og som flere også skriver så har linjedommeren en fin vinkel.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Goaaal skrev:Det er vel en konsekvens af Real Madrids ynkelige fanprotest over dommerne og deres angivelige tab af 10 point til fejldomme. Det mål er simpelthen for tydeligt og som flere også skriver så har linjedommeren en fin vinkel.
Jeg kan ikke rigtig tage det der seriøst. Du mener dommeren/dommerne er købt, eller hvad? Behøver vi den her offermentalitet herinde? :(

Kampen endte 1-1, Barca er 4 point foran nærmeste modstander og 8 foran madrid. Glem nu de dommere og nyd Messi+Co. :)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

A$AP skrev:
phpBB [video]


Ufatteligt..
Det havde jeg ikke behøvet at se :lol:
Nu fik jeg puls 200 igen og tirsdag morgen-hidsig:oops:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Jamial skrev:
Goaaal skrev:Det er vel en konsekvens af Real Madrids ynkelige fanprotest over dommerne og deres angivelige tab af 10 point til fejldomme. Det mål er simpelthen for tydeligt og som flere også skriver så har linjedommeren en fin vinkel.
Jeg kan ikke rigtig tage det der seriøst. Du mener dommeren/dommerne er købt, eller hvad? Behøver vi den her offermentalitet herinde? :(

Kampen endte 1-1, Barca er 4 point foran nærmeste modstander og 8 foran madrid. Glem nu de dommere og nyd Messi+Co. :)
Apropos at tale pænt. Nej jeg mener at der var lagt pres på dommeren inden kampen for i hvert fald ikke at dømme forkert til barcas fordel.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jamial skrev:
Goaaal skrev:Det er vel en konsekvens af Real Madrids ynkelige fanprotest over dommerne og deres angivelige tab af 10 point til fejldomme. Det mål er simpelthen for tydeligt og som flere også skriver så har linjedommeren en fin vinkel.
Jeg kan ikke rigtig tage det der seriøst. Du mener dommeren/dommerne er købt, eller hvad? Behøver vi den her offermentalitet herinde? :(

Kampen endte 1-1, Barca er 4 point foran nærmeste modstander og 8 foran madrid. Glem nu de dommere og nyd Messi+Co. :)
Ja nemlig.. det er bare et fejlskøn fra dommerne.. ligesom vi fik målet mod Malaga på et lige så sindssygt fejlskøn.

Det sker i mange kampe, dog ikke så tydelig som denne, Malaga kampen og Betis sidste år dog.. de er alle 3 meget grove fejlskøn, men der er ikke noget "købt" i de der kendelser.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5446
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skydefinten skrev:
A$AP skrev:
phpBB [video]


Ufatteligt..
Det havde jeg ikke behøvet at se :lol:
Nu fik jeg puls 200 igen og tirsdag morgen-hidsig:oops:
Og stakkels mig der ikke forstår et hak af hvad de siger i den video.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Jamial »

Goaaal skrev:
Jamial skrev:
Goaaal skrev:Det er vel en konsekvens af Real Madrids ynkelige fanprotest over dommerne og deres angivelige tab af 10 point til fejldomme. Det mål er simpelthen for tydeligt og som flere også skriver så har linjedommeren en fin vinkel.
Jeg kan ikke rigtig tage det der seriøst. Du mener dommeren/dommerne er købt, eller hvad? Behøver vi den her offermentalitet herinde? :(

Kampen endte 1-1, Barca er 4 point foran nærmeste modstander og 8 foran madrid. Glem nu de dommere og nyd Messi+Co. :)
Apropos at tale pænt. Nej jeg mener at der var lagt pres på dommeren inden kampen for i hvert fald ikke at dømme forkert til barcas fordel.
Du mener "Jeg kan ikke rigtig tage det der seriøst?". Det kunne jeg godt udelade, det har du ret i. Dog synes jeg stadig min pointe er der. Og nej, jeg synes ikke vi skal begynde at snakke om pres på dommerne etc. Det var en fejl. En stor fejl. Videre, spil fodbold. :p

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

Ja okay, jeg var nok lidt for hård ved Semedo omkring deres mål, det var jo en umulig situation han stod overfor :lol:.

phpBB [video]

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Det eneste jeg synes man kan stille spørgsmålstegn ved, er om Semedo ikke oversatser i situationen. Hvis han havde vendt om og spurtet mod baglinjen, i stedet for at forsøge at nå bolden, havde han nok været i stand til at dæmme op for indlægget. Han er så hurtig på de første meter, at han godt ville kunne redde den situation. Men jeg kan knapt nok klandre ham for at forsøge at nå den bold. Det er jo centimeter det handler om. Dani Alves havde uden tvivl gjort det samme.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 26/11 Valencia - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jep... Jeg var for hurtig i min kritik af ham. Han bliver efterladt blottet af Rak. Og jeg vil egentlig gerne se om det samme var tilfældet i de andre situationer hvor de kom igennem i den side.

Det var forresten også tydeligt at Valverde var utilfreds da han pillede begge ud.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster