18/11 Leganés - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Michman skrev:
Blaugrana92 skrev:
zqa skrev:At vi skal præstere bedre er jeg helt enig i. Men vi mangler stadig spillere i alle kæder.
Men det kan bare ikke blive ved med at gå som undskyldning og bortforklaring. Vi har brugt så mange penge på spillerindkøb de seneste 3-4 år. Vi kan ikke blive ved med at sige, at vi mangler spillere i alle kæderne.
Jo det kan man fandme godt. Når vores indløb har været så hovedløse som de har været.
Men vil du så helt alvorligt forvente, at vores næste 2-3 indkøb bliver markant bedre? Hvis Gomes, Paco, Vidal, etc. er nogen indikator, så skal vi nok ikke forvente, at vores spillemæssige problemer kan løses ved at sætte vores lid til, at den sportslige ledelse foretager et par brandkøbe indkøb til vinter eller sommer.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:
Blaugrana92 skrev:
zqa skrev:At vi skal præstere bedre er jeg helt enig i. Men vi mangler stadig spillere i alle kæder.
Men det kan bare ikke blive ved med at gå som undskyldning og bortforklaring. Vi har brugt så mange penge på spillerindkøb de seneste 3-4 år. Vi kan ikke blive ved med at sige, at vi mangler spillere i alle kæderne.
Når der ikke bliver købt kvalitet, så jo. Vi har jo ikke erstattet verdensklasse med noget der nærmer sig samme.
Er det ikke kun for Neymars tilfælde, at det gør sig gældende? Vi kunne formentlig sagtens have beholdt Dani Alves. Det var vores eget valg ikke at beholde ham. Hvem har vi ellers skilt os af med - udover Xavi, der alligevel var ved at være for gammel - af verdensklassespillere? Jeg kan kun umiddelbart komme i tanker om Neymar, og det synes jeg ikke burde have kæmpe indflydelse på niveauet i vores backkæde eller vores midtbane.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Det ser ud til at Suki er snart tilbage i topform og det bliver ikke sjovt for RM i næste Clasico
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Puyol. Alves. Xavi. Iniesta.
#jesuisSheep

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Paulinho vinder virkelig mange bolde.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Ehm, hvordan blev det ikke til et mål?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Goaaal »

Der er simpelthen for mange “dårlige” spillere på det hold. Der skal jo scores.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Kunne være rart at få Umtiti ud, så han undgår karantæne, men så når Vermaelen sikkert at blive skadet..

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Puyol. Alves. Xavi. Iniesta.
Det er tre et halvt år siden at Puyol stillede støvlerne på hylden. Hvis vi ikke kan erstatte en spiller indenfor den tidsrammer, så risikerer vi at rykke ned når Messi forlader os. Iniesta er rent faktisk på banen i dag.

I øvrigt har jeg aldrig nogensinde påstået at vores trup er på niveau, med den vi havde for 3-4-5 år siden. Men det er altså stadig en rigtig stærk trup, med ekstremt dygtige spillere i hver eneste af vores kæder. Jeg kan slet ikke se vores trup være en undskyldning for, at vi skal spille idéforladt og ringe en omgang fodbold, som vi har gjort indtil videre i denne sæson. Det synes jeg ærligt talt er noget vrøvl.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

PuyolErGud skrev:Kunne være rart at få Umtiti ud, så han undgår karantæne, men så når Vermaelen sikkert at blive skadet..

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Vi burde skubbe Busquets tilbage i midterforsvaret de sidste ti minutter og sende Denis Suárez på banen.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Blaugrana92 skrev:
PuyolErGud skrev:Kunne være rart at få Umtiti ud, så han undgår karantæne, men så når Vermaelen sikkert at blive skadet..

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Vi burde skubbe Busquets tilbage i midterforsvaret de sidste ti minutter og sende Denis Suárez på banen.
Halvdelen gik i opfyldelse!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Flot Valverde. Jeg håber næsten, at Umtiti får et gult kort, så den her slags idioti ikke bliver belønnet ...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af zqa »

Blaugrana92 skrev:
zqa skrev:Puyol. Alves. Xavi. Iniesta.
Det er tre et halvt år siden at Puyol stillede støvlerne på hylden. Hvis vi ikke kan erstatte en spiller indenfor den tidsrammer, så risikerer vi at rykke ned når Messi forlader os. Iniesta er rent faktisk på banen i dag.

I øvrigt har jeg aldrig nogensinde påstået at vores trup er på niveau, med den vi havde for 3-4-5 år siden. Men det er altså stadig en rigtig stærk trup, med ekstremt dygtige spillere i hver eneste af vores kæder. Jeg kan slet ikke se vores trup være en undskyldning for, at vi skal spille idéforladt og ringe en omgang fodbold, som vi har gjort indtil videre i denne sæson. Det synes jeg ærligt talt er noget vrøvl.
Men vi har først nu for alvor erstattet ham. Iniesta er længder fra det niveau som han har været på. Ville være rart at erstatte ham INDEN det er for sent (som vi stadig ser det med Xavi’s erstatning).

Men Blau. Vi er, igen, ikke uenige. Vi spiller af helvedes til, til trods for at vi har spillere til at spille langt bedre. Men vi mangler stadigvæk klasse i alle tre kæder.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Fluke goal! Og Golinho!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 18/11 Leganés - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Haha, kæft et kludremål.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster