28/10 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/10 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Så vi kan faktisk sagtens spille flot fodbold (og vinde). Valverde gider bare ikke.

Og hvorfor ser du overhovedet ikke på vores offensiv og de spiller vi har til rådighed?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2795
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 28/10 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Blaugrana92 skrev:Hvad er det han forsøger at bygge op? Vi prøver ikke på at spille offensivt, seværdigt fodbold. Vi har spillet de sidste mange kampe på modstandernes præmisser i en ekstremt primitiv opstilling, med øget fokus på fysikken. Som jeg nævnte i går, er det ikke et quick fix at blive ved med at købe os ud af problemerne. Vores spillemæssige problemer er strukturelle, og ikke relateret til vores mandskab. Vi har et rigeligt stærkt mandskab til at spille flot fodbold. Valverde har valgt det fra. Bevidst.
Vores offensiv hedder i øjeblikket Messi. Dembele er skadet og Suarez er pivelendig. Det ville være hovedløst og uintelligent at forsøge at spille udpræget offensiv og seværdig fodbold på nuværende tidspunkt med den offensiv vi har.
Blaugrana92 skrev:Ja goddaw do.
Goddaw
Blaugrana92 skrev:Du behøver overhovedet ikke at insinuere, at jeg kun har været Barcelona-mand siden Pep var træner. Ej heller at jeg har en "kortsigtet hukommelse", hvad det så ellers end betyder. Jeg synes vi spillere mere primitiv, mere defensivt betonet og ringere fodbold end vi gjorde selv i 2007-2008 sæsonen, og det siger altså en del.
Jeg insinuerer intet. Du skriver jo at du har været fan siden Rijkaard. Det tror jeg på og respekterer.
Blaugrana92 skrev:Jeg blev fan af den her klub, fordi resultatet ikke var det eneste der talte. Det ser efterhånden ud til at have ændret sig. Det er jeg ikke sikker på, at jeg gider være med til på lang sigt.
Og nu skrev du jo selv overstående hvor du selv nævner at du er fan, men at du ikke er sikker på at du gider være med på lang sigt. Der står intet med at være medlem af klubben så det er nok derfor folk reagerede på det.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 28/10 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]



Tyder ikke alt for godt, fra 1:14...

FCBSOCI
Indlæg: 2460
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1183 gange
Blevet takket: 532 gange

Re: 28/10 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg hører også til dem, der ikke er helt tilfreds med spillet, men bestemt med pointudbyttet.

Med hensyn til mit medlemskab af FC Barcelona fortsætter det 100% sikkert, indtil jeg skal ”bo” i en etværelses med låg. Jeg er i tresserne, så ingen ved, hvor længe det varer, inden det sker. Min pointe er: Man kan da sagtens være kritisk, men alligevel støtte op om sit hold. Lidt som når man er på Camp Nou bør støtte Barca i samtlige 90 minutter, og så give sin utilfredshed til kende efter kampen, hvis holdet ikke har præsteret.

Skulle der komme nogle sæsoner, hvor Barca ikke vinder de titler, som vi håber på, så bliver glæden bare så meget desto større, når det sker. Jeg ved, hvad jeg snakker om - har været Brøndby fan i ca. 40 år, med medlemsskab og hele molevitten.

Off topic: Skal vi ikke prøve at tale pænt til hinanden her på fcb.dk? Der skal vær plads til uenighed, der er ikke meget sjovt ved bare at bekræfte hinanden. Vi skulle nødigt ende som bold.dk, hvor jeg ikke er tilmeldt - men læser indlæg. Der sviner brugerne hinanden i stort set enhver tråd. Det har jeg ikke lyst til at deltage i.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 28/10 Athletic Bilbao - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:
phpBB [video]



Tyder ikke alt for godt, fra 1:14...
Jeg lagde godt mærke til det under kampen men han havde et par gange hvor han sprintede efter det. Jeg tænker ikke at det er slemt men han burde ikke spille i Grækenland.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster