21/10 FC Barcelona - Malaga

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af OliverDK »

Jeg forstår ikke, at han gang på gang bliver foretrukket fremfor Denis, Roberto eller sågar Paulinho, som alle tre har mere gennemslagskraft og kreativitet i deres spil for tiden.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Drake »

whidgee skrev:Nu når Suarez er i historisk krise og vores erstatning for Neymar er skadet. Så mangler vi 2/3 af vores stærkeste angreb. Så tror jeg det er meget naturligt at offensiven ikke er i hopla
Det er helt rigtigt, men så kunne man da i det mindste spille med de spillere der er i hopla. Som Denis, Semedo, Pau (Selv om jeg ikke er fan af Pau) Roberto (På sin rigtige plads) Masch og Dølle (Dølle spiller heller ikke godt, men i hvert fald bedre ind Suarez). Og måske Suarez på sin naturlige position, så han har større chance for at komme i gang.

Man kunne spille sådan:

-----------------Mats-------------
Semedo--Masch--Umtiti--Alba
-----------------Bussi-------------
-------Paulinho----Iniesta------
Messi-----------------------Denis
---------------Suarez-------------

ELLER

-----------------Mats-------------
Semedo--Masch--Umtiti--Alba
-----------------Bussi-------------
-------Roberto----Iniesta-------
Dølle-----------------------Denis
----------------Messi-------------
Senest rettet af Drake lør okt 21, 2017 11:49 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af whidgee »

Piquénbauer skrev:
whidgee skrev:Nu når Suarez er i historisk krise og vores erstatning for Neymar er skadet. Så mangler vi 2/3 af vores stærkeste angreb. Så tror jeg det er meget naturligt at offensiven ikke er i hopla
Jeg har svært ved at se den komme i hopla hvis vi fortsætter med 4-4-2. Imo får det ikke det bedste frem i hverken Messi eller Suarez. Messi bliver for isoleret mens Suarez er for langt fra boksen. Der skal findes på noget bedre. Ellers skal Valverde smide nogle af starterne på bænken som jeg skrev tidligere.
Det er jeg enig i. Det kan jo have noget at gøre med at Valverde ikke har samme tillid til Deulofeu som han har til Dembele. Deulofeu spiller jo med stor risiko og tager store chancer hvilket gør holdet mere sårbart.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

OliverDK skrev:Jeg forstår ikke, at han gang på gang bliver foretrukket fremfor Denis, Roberto eller sågar Paulinho, som alle tre har mere gennemslagskraft og kreativitet i deres spil for tiden.
Det kan du have en pointe i, det er lidt underligt.

Men nu skifter du lidt emne. Måske fordi du kom lidt på glatis. :)
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Piquénbauer »

OliverDK skrev:Jeg forstår ikke, at han gang på gang bliver foretrukket fremfor Denis, Roberto eller sågar Paulinho, som alle tre har mere gennemslagskraft og kreativitet i deres spil for tiden.
Enig (pånær Denis som jeg ser som kant)! Roberto og Pau burde klart få chancen centralt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af OliverDK »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
OliverDK skrev:Jeg forstår ikke, at han gang på gang bliver foretrukket fremfor Denis, Roberto eller sågar Paulinho, som alle tre har mere gennemslagskraft og kreativitet i deres spil for tiden.
Det kan du have en pointe i, det er lidt underligt.

Men nu skifter du lidt emne. Måske fordi du kom lidt på glatis. :)
"Lad nu bare være med at komme med sådan nogle kommentarer."

Hvad skifter jeg emne fra? Jeg skrev, at det måske var en underdrivelse at sige, at vi har forbedret os lidt i defensiven, og at vi får at se længere henne på sæsonen. Så kommenterede jeg på en anden del af dit indlæg.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af whidgee »

Jeg tror der er en god grund til at medierne i stor enighed melder om, at vi vil være aktive i transfervinduet til vinter. Valverde mangler en eller to spillere. Eksempelvis en Coutinho som kan bruges både på midtbanen og på kanten. Det havde gjort en stor forskel lige nu

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af OliverDK »

Læste en ret god sætning på Twitter.
"Rakitic is to Valverde what Mathieu was to Luis Enrique."

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:
OliverDK skrev:Jeg forstår ikke, at han gang på gang bliver foretrukket fremfor Denis, Roberto eller sågar Paulinho, som alle tre har mere gennemslagskraft og kreativitet i deres spil for tiden.
Enig (pånær Denis som jeg ser som kant)! Roberto og Pau burde klart få chancen centralt.
Under Valverde og med hans taktik passer han bedre som kant, ja.

Valverde har forresten lige udtalt det her. Sådan helt seriøst.
"The more chances Suarez misses, the better, it means he is always in the right place" #fcblive

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af whidgee »

OliverDK skrev:
Piquénbauer skrev:
OliverDK skrev:Jeg forstår ikke, at han gang på gang bliver foretrukket fremfor Denis, Roberto eller sågar Paulinho, som alle tre har mere gennemslagskraft og kreativitet i deres spil for tiden.
Enig (pånær Denis som jeg ser som kant)! Roberto og Pau burde klart få chancen centralt.
Under Valverde og med hans taktik passer han bedre som kant, ja.

Valverde har forresten lige udtalt det her. Sådan helt seriøst.
"The more chances Suarez misses, the better, it means he is always in the right place" #fcblive
Hvad er der forkert i det? Det siger alle trænere jo om deres topangribere når de ikke scorer. Og det er vel heller ikke helt forkert, at sådan noget kan vende meget hurtigt. Vi ved jo at han kan. Så der er jeg faktisk enig med Valverde.

Samtidig skal han som træner da også altid bakke suarez op, hvis han håber på at få ham i gang.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af Lopezzz »

3 point, ingen skader. Nu kan jeg tømme JD flaske nr. 2.

Visca Barca!!
MDCCCXCIX

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af OliverDK »

Selvfølgelig skal han støtte ham. Det er en mærkelig måde at formulere det på, og problemet er bare, at Suarez ikke kun er dårlig til at afslutte. Han er dårlig til alt for tiden, det har ingen konsekvenser, og det ser ikke ud til at være i bedring. Det er ikke kun i denne sæson, han har været helt væk. Han runder faktisk et år med dårligt spil nu.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af whidgee »

Jeg kan slet ikke se noget mærkeligt i den formulering. For det er da et godt tegn at Suarez er hvor han skal være og kommer frem til chancer. Han mangler dog tydeligt selvtillid og at finde topformen. Hvis han genfinder det så skal han nok sparke dem ind. Men hvis han ikke gør så skal han selvfølgelig erstattes. Men indtil da skal han have dne fulde opbakning af træneren

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af OliverDK »

Fair. Selvfølgelig skal han støttes. Det er han blevet længe nu. Måske er en tur på bænken næste skridt.
Det er bare ikke nok, som angriber for Barca, at være hvor man skal være, når man konstant smider bolden væk og ikke rammer sine medspillere.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 21/10 FC Barcelona - Malaga

Indlæg af MessiPogba »

Hvis folk ikke kan se, at der er problemer, der lurer ved hjørnet, så skal de godt nok til Louis Nielsen. Vi blev presset af et sublimt massivt keglehold, der er i kolossale problemer.

Vi spiller i et tempo, der ville få van Gaals United til at ligne Heynckes Bayern 2012-2013-hold.

Selv Messi har i de sidste 4-5 kampe set forfærdelig ugidelig og lad ud. Han sprudler på ingen måde, og jeg er bange for, at han på ingen måder er glad.

Vi har en uduelig angriber i Suarez, der ikke kan true Cameron Jerome på hans hold. Så ringe er han.

Vi er et enormt ringe hold. Vi skal da håbe på, at når vi møder Real, at de er ligeså ringe, som de pt. er også er, ellers får vi da endnu en fodboldlektion af de slemme.

Der er intet spilleglæde over det her hold. Hvad der er grunden til dette, kan vi kun gætte, men der er et eller andet, som slet, slet ikke stemmer overens.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster