14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Piquénbauer skrev:Kunne vi forresten ikke have fået et par straffespark? Jeg synes der var en del situationer der så suspekte ud.
Messi sparket ned i feltet i første halveg. Arm på bolden i 2. Halvleg kunne godt dømmes i Spanien
Próxima Estación.... Parallel!

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Drake »

Vi havde vundet hvis vi havde Own Goal på banen
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Messi fik generelt ikke mange kendelser med sig i dag. Dommeren virkede generelt som om at han havde besluttet sig inden situationen rigtig var færdig.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

Piquénbauer skrev:Kunne vi forresten ikke have fået et par straffespark? Jeg synes der var en del situationer der så suspekte ud.
Umiddelbart synes jeg kun der var den situation, hvor der blev spændt ben for Messi. Om det så var inde i feltet eller lige udenfor..
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af batistuta »

Jeg er simpelthen stadig målløs over at Andre Gomes starter inde på højre kanten i dag, og i så vigtig en kamp. Den slags beslutninger bekymre mig, for der er ingen tanke bag - det virker helt tilfældigt! Valverde får absolut ingen kredit fra mig so far, vores store forspring er udelukkende Messi og et par andres fortjeneste!
Senest rettet af batistuta lør okt 14, 2017 11:01 pm, rettet i alt 1 gang.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af batistuta »

B-Freak skrev:Messi fik generelt ikke mange kendelser med sig i dag. Dommeren virkede generelt som om at han havde besluttet sig inden situationen rigtig var færdig.
Det er vel også svært for de spanske dommere ikke er være "farvede" i denne tid. Løsrivelsen er en betændt situation når det kommer til fodboldholdet også.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8344
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Roberto burde have startet inde..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af batistuta »

Michman skrev:Roberto burde have startet inde..
Roberto, Denis og Semedo har spillet godt alle de kampe de har fået på deres foretrukne positioner, men Valverde tager dem konstant ud og ind af starteren, og på den måde får de ikke lov til at bygge videre på deres momentum.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

At de har spillet godt betyder jo ikke det store hvis holdet som helhed ikke har gjort det. Jeg er helt enig i at gomes ikke skulle være startet i dag, men Valverde forsøger stadig at finde noget der virker holdmæssigt. Og hvis man er kritisk overfor de dårlige valg han tager så skal man selvfølgelig også rose de gode og i dag ændrede Valverde kampen med sine udskiftninger.

Jeg er stadig ikke solgt på Valverde men kritikken herinde er simpelthen for voldsom taget tiden som træner samt ændringer i truppen i betragtning.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:At de har spillet godt betyder jo ikke det store hvis holdet som helhed ikke har gjort det. Jeg er helt enig i at gomes ikke skulle være startet i dag, men Valverde forsøger stadig at finde noget der virker holdmæssigt. Og hvis man er kritisk overfor de dårlige valg han tager så skal man selvfølgelig også rose de gode og i dag ændrede Valverde kampen med sine udskiftninger.

Jeg er stadig ikke solgt på Valverde men kritikken herinde er simpelthen for voldsom taget tiden som træner samt ændringer i truppen i betragtning.
Hvis Valverde ikke kan vide på forhånd, at Gomes som wing er verdens dårligste idé, så skal han ikke være træner for Barca. Og han skal slet, slet ikke teste det i den måske sværeste udekamp på hele sæsonen.
Og nej, jeg siger ikke, at han skal fyres. Jeg siger bare, at Gomes på wingen er idiotisk, og det er slet ikke noget, der skal testes og ses som, at han "prøver at finde noget der virker".
Senest rettet af OliverDK lør okt 14, 2017 11:15 pm, rettet i alt 1 gang.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Fedt.

Tjekkede livescore ved halvleg. Og så efter afslutning.
Den var klar solgt for en uafgjort.

Fedt billede.
Billede
Senest rettet af Skydefinten lør okt 14, 2017 11:16 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af B-Freak »

Noget af kritikken under LE gik på at han intet foretog sig under kampen for at ændre forløbet.
Der må man sige at Valverde ikke er bleg for at ændre på tingene, hvilket er fantastisk.

Synes også man skal huske på at Valverde har overtaget et hold som måske pt kræver en udrensning og oveni det blev Dembele skadet.

Udover truppen er der rod i klubbens bestyrelse og præsidenten er under beskydning.

Synes indtil videre Valverde har gjort det okay. Han har fået mere ud af det han har haft at arbejde med, end jeg havde regnet med pt.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2804
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Jeg ved godt at mange Barca-fans er pessimister af natur, men jeg synes faktisk at vi spillede en rigtig fin kamp. Vi kunne snildt have taget sejren i anden halvleg. Valverde gør det rigtig fint. Jeg er virkelig fortrøstningsfuld

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

OliverDK skrev:
Piquénbauer skrev:At de har spillet godt betyder jo ikke det store hvis holdet som helhed ikke har gjort det. Jeg er helt enig i at gomes ikke skulle være startet i dag, men Valverde forsøger stadig at finde noget der virker holdmæssigt. Og hvis man er kritisk overfor de dårlige valg han tager så skal man selvfølgelig også rose de gode og i dag ændrede Valverde kampen med sine udskiftninger.

Jeg er stadig ikke solgt på Valverde men kritikken herinde er simpelthen for voldsom taget tiden som træner samt ændringer i truppen i betragtning.
Hvis Valverde ikke kan vide på forhånd, at Gomes som wing er verdens dårligste idé, så skal han ikke være træner for Barca. Og han skal slet, slet ikke teste det i den måske sværeste udekamp på hele sæsonen.
Og nej, jeg siger ikke, at han skal fyres. Jeg siger bare, at Gomes på wingen er idiotisk, og det er slet ikke noget, der skal testes og ses som, at han "prøver at finde noget der virker".
Jeg synes det bliver gjort lidt for firkantet her. Vi kan sagtens blive enige om at det ikke fungerede og virkede tosset men det at han tager chancen er helt fint med mig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 14/10 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af batistuta »

Piquénbauer skrev:At de har spillet godt betyder jo ikke det store hvis holdet som helhed ikke har gjort det. Jeg er helt enig i at gomes ikke skulle være startet i dag, men Valverde forsøger stadig at finde noget der virker holdmæssigt. Og hvis man er kritisk overfor de dårlige valg han tager så skal man selvfølgelig også rose de gode og i dag ændrede Valverde kampen med sine udskiftninger.

Jeg er stadig ikke solgt på Valverde men kritikken herinde er simpelthen for voldsom taget tiden som træner samt ændringer i truppen i betragtning.
Jeg gider ikke rose træneren i en top 3-5 klub i hele verden, for at lave indskiftninger enhver middelmådig FM-spiller kunne have lavet. De indskiftninger han laver (oftest), er jo spillere som vi så starte inde i første omgang. Han skal selvfølgelig have mere tid, men beslutningen om Andre Gomes på højrekanten og de gentagne ignoreringer af Denis, og lidt Sergi Roberto, får mit bæger til at flyde over.
Barca fan siden 1986.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster