1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Jeg fatter ikke hvad der sker... Nogle steder siger den er aflyst og andre at den bliver spillet. Der er også snak om karantæne, point fratrækkes mm.
I dag er sådan en dag, hvor kildekritik er alfa og omega. Fake news og rygter til højre og venstre.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »

Piquénbauer skrev:Jeg fatter ikke hvad der sker... Nogle steder siger den er aflyst og andre at den bliver spillet. Der er også snak om karantæne, point fratrækkes mm.
Here's the scene outside Camp Nou right now. @sidlowe is there. People still waiting to see if gates open...
Billede

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Jeg fatter ikke hvad der sker... Nogle steder siger den er aflyst og andre at den bliver spillet. Der er også snak om karantæne, point fratrækkes mm.
Jeg forstår ikke at kampen ikke blev spillet i går. Det var meget oplagt at der ville blive ballade i dag omend det nok er mere voldsomt end forventet.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

De La Barça skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg fatter ikke hvad der sker... Nogle steder siger den er aflyst og andre at den bliver spillet. Der er også snak om karantæne, point fratrækkes mm.
Jeg forstår ikke at kampen ikke blev spillet i går. Det var meget oplagt at der ville blive ballade i dag omend det nok er mere voldsomt end forventet.


Visca el Barça i Visca Catalunya
Hvis man rigtig skal tage sølvpapirshatten på, kan man jo nemt mistænke LFP for at have valgt i dag, i håbet om at kampen skulle spilles under destabiliserede forhold. Hvis man så skal tage hatten af igen, kan man selvfølgelig sige, at kampen omvendt også kunne have markeret en vigtig dag for klubben, og kunne have været en stor festdag for mange catalanere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

Barça will face a 6 point deduction and an economic sanction. [rac1]
Fedt...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

:lol: :lol: :lol:

Meget præcist.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af A$AP »

Piquénbauer skrev:
Barça will face a 6 point deduction and an economic sanction. [rac1]
Fedt...

Fuck af. Er det der seriøst? For hvad?

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

JonasV skrev:Jeg håber Las Palas går konkurs.
Hvis man er tilhænger af, at vi har haft la Senyera som udetrøje tidligere, at vores tilhængere råber independencia osv., så må man vel også være tilhænger af, at las Palmas må bære et spansk flag på deres trøjer?

Jeg ved ikke, hvad din holdning er, JonasV, men jeg synes jeg ser meget dobbeltmoralske holdninger omkring dette på Twitter og andre steder. Og det går i øvrigt begge veje. Folk hylder også Las Palmas for det, mens de siger, at Barca ikke skal blande fodbold og politik sammen.

Fadæse alt i alt.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Piquénbauer »

A$AP skrev:
Piquénbauer skrev:
Barça will face a 6 point deduction and an economic sanction. [rac1]
Fedt...

Fuck af. Er det der seriøst? For hvad?
Rygterne siger det er klubben der nægter at spille kampen. Men det er svært at finde ud af hvad der egentlig sker. Der er også kommet en opstilling nu...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Blaugrana92 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
JonasV skrev:Jeg håber Las Palas går konkurs.
Hvis man er tilhænger af, at vi har haft la Senyera som udetrøje tidligere, at vores tilhængere råber independencia osv., så må man vel også være tilhænger af, at las Palmas må bære et spansk flag på deres trøjer?

Jeg ved ikke, hvad din holdning er, JonasV, men jeg synes jeg ser meget dobbeltmoralske holdninger omkring dette på Twitter og andre steder. Og det går i øvrigt begge veje. Folk hylder også Las Palmas for det, mens de siger, at Barca ikke skal blande fodbold og politik sammen.

Fadæse alt i alt.
Las Palmas skal naturligvis have lov til at smide ligeså mange spanske flag på deres trøje, som de overhovedet kan komme i nærheden af. Det virker dog bare som en unødvendigt provokerende gestus, når nu der er over 300 tilskadekomne mennesker efter Guardia Civils hårdhændende behandling af "vælgerne." Det er heller ikke voldsomt solidarisk af Las Palmas, pure at nægte at ville flytte eller aflyse kampen.

Jeg kan selvfølgelig sagtens se nogle logistiske gener i det, men mon ikke vi kunne lokkes til at betale deres udgifter for rejsen og opholdet i denne weekend, hvis de gik med til at aflyse eller flytte kampen? Las Palmas skal i hvert fald nok ikke regne med rabatter eller billige lejeaftaler, hvis de for fremtiden har tænkt sig at gøre forretning med os.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Barça will face a 6 point deduction and an economic sanction. [rac1]
Fedt...
Selvfølgelig sker det ikke. Ville jo være absurd.
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
JonasV skrev:Jeg håber Las Palas går konkurs.
Hvis man er tilhænger af, at vi har haft la Senyera som udetrøje tidligere, at vores tilhængere råber independencia osv., så må man vel også være tilhænger af, at las Palmas må bære et spansk flag på deres trøjer?

Jeg ved ikke, hvad din holdning er, JonasV, men jeg synes jeg ser meget dobbeltmoralske holdninger omkring dette på Twitter og andre steder. Og det går i øvrigt begge veje. Folk hylder også Las Palmas for det, mens de siger, at Barca ikke skal blande fodbold og politik sammen.

Fadæse alt i alt.
I dette tilfælde synes jeg timingen er en meget væsentlig brik i puslespillet. Det forekommer mig disrespektfuldt at træffe den beslutning, i lyset af hvad der foregår lige nu.
Jeg skal gerne medgive at jeg skriver udfra ren mavefornemmelse her og at jeg måske ser anderledes på tingene, når blodtrykket har lagt sig lidt igen. Men jeg finder det virkelig disrespektfuldt at gøre det lige nu.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af JonasV »

Sid Lowe:
Barcelona's sporting direct just walked into Camp Nou. "We don't know anything", he says.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af De La Barça »

Blaugrana92 skrev:Hvis man rigtig skal tage sølvpapirshatten på, kan man jo nemt mistænke LFP for at have valgt i dag, i håbet om at kampen skulle spilles under destabiliserede forhold. Hvis man så skal tage hatten af igen, kan man selvfølgelig sige, at kampen omvendt også kunne have markeret en vigtig dag for klubben, og kunne have været en stor festdag for mange catalanere.
Ville netop gerne undgå sølvpapirshatten selvom den absolut er indenfor rækkevidde.


Visca el Barça i Visca Catalunya

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 1/10 FC Barcelona - Las Palmas

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

JonasV skrev:I dette tilfælde synes jeg timingen er en meget væsentlig brik i puslespillet. Det forekommer mig disrespektfuldt at træffe den beslutning, i lyset af hvad der foregår lige nu.
Jeg skal gerne medgive at jeg skriver udfra ren mavefornemmelse her og at jeg måske ser anderledes på tingene, når blodtrykket har lagt sig lidt igen. Men jeg finder det virkelig disrespektfuldt at gøre det lige nu.
LP har selv meldt ud, at de støtter et forenet Spanien, og det er derfor de gør det. Det er at hælde benzin på bålet, det er jeg enig i. På den anden side kan jeg godt se deres sag: De holder af deres land, Spanien, de ønsker at det består, og når de skal spille i Catalonien mod en klub, der involverer sig voldsomt i den politiske sag, hvorfor må de så ikke komme med deres holdning?

Jeg kan som sagt se begge sider, men hvis vi tænker os lidt om, så må vi altså se det som den fredelige protest, det nu er. For det er jo helt fredeligt, det de gør. Hvis vi bliver sure og skaber problemer over det, så gør vi jo det, som vi hader la guardia civil for at gøre lige nu.
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster