12/9 FC Barcelona - Juventus

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af B-Freak »

Synes virkelig vores defensiv er blevet bedre.
Umtiti er et bæst og Semedo er knivskarp.

Det ligner også at vi Ikke lader os stresse når der bliver presset højt.
Senest rettet af B-Freak tirs sep 12, 2017 10:42 pm, rettet i alt 1 gang.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af klogfyr »

Jep, vi må lige sende en tak til Wenger og Arsenal, fordi de nægtede at forhandle om Bellerin. Semedo er klasse.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Drake »

God start, og en fin kamp.

Jeg synes at Demb et frisk pust, men er ikke helt god nok i pasningsspillet som jeg også havde frygtet lidt, lidt lige som Suarez, men tilgengæld er Demb kun 20 år. så forhåbentligt kan han udvikle det meget.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Semedo er et bæst. Han kunne godt være denne sæsons "umtiti". Og når han kommer ind i spillet så vil han også deltage mere offensivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af PuyolErGud »

Okay okay okay, Preben kaldte lige Messi verdens bedste spiller! Hvem har kidnappet den rigtige Preben?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Daluigi »

PuyolErGud skrev:Okay okay okay, Preben kaldte lige Messi verdens bedste spiller! Hvem har kidnappet den rigtige Preben?

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
... Jeg sidder stadig helt forstenet!
Forumlegende

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af batistuta »

Piquénbauer skrev:Semedo er et bæst. Han kunne godt være denne sæsons "umtiti". Og når han kommer ind i spillet så vil han også deltage mere offensivt.
Bedre end Umitit. Umtiti var ok sidste år - endnu bedre nu naturligvis. Semedo har været outstanding og kan få samme indflydelse for os som Dani Alves havde, hvis han fortsætter udviklingen.
Barca fan siden 1986.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

batistuta skrev:
Piquénbauer skrev:Semedo er et bæst. Han kunne godt være denne sæsons "umtiti". Og når han kommer ind i spillet så vil han også deltage mere offensivt.
Bedre end Umitit. Umtiti var ok sidste år - endnu bedre nu naturligvis. Semedo har været outstanding og kan få samme indflydelse for os som Dani Alves havde, hvis han fortsætter udviklingen.
Ikke enig. Umtiti var fremragende sidste sæson.

Men det var ikke min pointe. Umtiti købet kom lidt ud af ingen ting og han kostede ikke det store. Det samme kan nogenlunde siges om købet af Semedo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af MessiPogba »

Ethvert menneske, der stadigvæk påstår, at Ronaldo er bedre end Messi, skal bare holde kæft. Igen i dag viser, hvor simpelthen umenneskelig Messi er.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Jamial »

Jeg er lige kommet ind af døren efter at have set kampen på en pub. FUCK en dejlig start på sæsonen! Jeg var godt nok nervøs før kampen, og de første tyve var ikke skarpe, men så blev det ellers godt!! :grin: :grin:

(Iøvrigt en ganske udemærket dommerpræstation).

Sæsonens tema hos kommentatorerne virker, desværre, til at være: Hvad gør Barca hvis Messi bliver skadet? :(

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af miklas1911 »

Ser rigtigt fornuftigt ud. Især Semedo og Umtiti ser stærke ud. Har ikke været så optimistisk omkring vores 4-back-kæde, som jeg er nu, siden Puyol begyndte at miste niveau. Synes også, at Rake spiller bedre, end han har gjort længe, og Ini og Busi spiller også godt. Og så er Messi selvfølgelig Messi. Masser af gode takter. Dembele skal bruge tid og Suarez skal tage sig sammen, men overordnet set er jeg positivt overrasket over vores start på sæsonen.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15014
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1123 gange
Kontakt:

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Lopezzz »

Jeg vil have Messi lidt i højre side bare for at se om ham og Semedo klikker. Samtidig vil jeg flytte Dembele ud i venstre side sammen med kaninen mens Luis leger central angriber.
Her kunne Semedo og Dembele køres hurtigere ind i Barcas aka Cruyffs system
MDCCCXCIX

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af B-Freak »

En spiller jeg synes der mangler at få noget ros for dagens kamp er Iniesta.
Han virkede mere klar end i hele sidste sæson og leverede til tider noget af det vi allesammen elsker ham for!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Reevenge »

B-Freak skrev:En spiller jeg synes der mangler at få noget ros for dagens kamp er Iniesta.
Han virkede mere klar end i hele sidste sæson og leverede til tider noget af det vi allesammen elsker ham for!

Enig, Iniesta var helt oppe og ringe i aftes. Flot kamp af ham, Semedo, Umtiti, Rakitic og selvfølgelig Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 12/9 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af MessiPogba »

B-Freak skrev:En spiller jeg synes der mangler at få noget ros for dagens kamp er Iniesta.
Han virkede mere klar end i hele sidste sæson og leverede til tider noget af det vi allesammen elsker ham for!
Det virker til, at den nye fokus på at indlemme midtbanen mere i kampen, kun gavner Iniesta, og det glæder mig kun. Jeg har godt nok været irriteret over, hvordan Lucho negligerede Iniesta, selvom vi havde verdens bedste trio i MSN, så gik det meget, meget udover Iniestas bidrag til holdet.

Xavi addresserede det også her for nyligt, at Luchos taktik slet ikke gavnede Iniesta. Lad os håbe, at Iniesta laver en Giggs eller Pirlo og genfinder sig selv, selvom han er oppe i 30'erne.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster