20/8 FC Barcelona - Real Betis

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 20/8 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af batistuta »

Guardiola skrev:Jeg var også på tribunen og deler Emos betragtninger. Messi bevæger sig virkelig ikke ret meget, til gengæld eksploderer han i noget hyperfarligt med bolden for fødderne. Han var jo reelt uheldig med ikke at score 3 kasser.

Umtiti imponerede mig meget. Fysisk styrke, stærke indgreb, og elegant boldbehandling. Dog oversatsede han i en situation, hvilket gav Betis en gratis friløber, og den slags skal han lægge fra sig, hvis han vil være blandt de aller bedste. Han tonsede nærmest helt ud af stadion.

Semedo har virkelig god også. Super elegant spiller. Tror han bliver en super gevinst hvis han bare fortsætter af samme spor. Sad ved siden af en sæsonkortholder, og han virkede også begejstret.

Rakitic og Alba var også gode i går. Busquets også.

Til gengæld synes jeg Dølle virkede til ikke at have niveauet. Ikke teknisk stærk nok til det højt oplagte spil han søger. Og Paco var elendig.
¨
Jeg forstår simpelthen ikke den hetz mod Deulofeu - han lavede 2 assists, og kommentatorene kårede ham til MoM. Ja, han tager nogle dårlige beslutninger, men den slags kan man arbejde med - han er jo helt ny mand på holdet - i en ny rolle og taktik. For mig virker det næsten som om at han er dømt til at fejle herinde.
Barca fan siden 1986.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 20/8 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af Guardiola »

Nu sad jeg nede ved det mål, hvor Barca angreb i anden halvleg. Så havde svært ved at se præcist hvad der skete ved Barcas to mål. Men når jeg så ham ved midten, lavede han ofte afleveringer til Paco, som var ekstremt svære at arbejde med. Ofte med det resultat at Paco fik en for hård aflevering ude ved siden, hvor han var lukket inde eller blev tacklet med det samne han modtog bolden. I anden halvleg kunne jeg se en en masse til Dølle. Sad skråt bag målet i den side han spillede. Mange driblinger mod baglinjen uden resulstat, mange berøringer der løb ud i ingenting. Jeg synes bestemt ikke han spillede godt, hurtige afleveringer kunne have skabt farlige situationer. Lidt stor i sine bevægelser. Var selvfølgelig handicappet af hverken at have zoom eller slow, men omvendt ser man nogle ting en fladskærm ikke fanger

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 20/8 FC Barcelona - Real Betis

Indlæg af JonasV »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster