13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

FCBSOCI skrev:
Når alt det er sagt, så har Barca trods alt kun spillet en kamp, så det vil være alt for hurtigt at drage konklusioner. Men ingen tvivl om, at der er et enormt pres på Barcas ledelse for at finde løsninger...
Hvordan var stemningen på stadion efter slutfløjt?? Der må da have været en eller anden form for tydelig utilfredshed blandt fansene, en anspændt atmosfære.

Især ovenpå transfervinduet her, og nu med Paulinho.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Man kan ikke bedømme Barca på en kamp i sæsonen, men problemet er jo ikke alene den her kamp. Problemet er, at der ingen ideer var. Samme mekanismer i spillet. Samme problemer. Og ja, Valverde er allerede under pres nu. Starter man dårligt i ligaen og Real får et forspring, så bliver det for alvorligt svært for Valverde at fastholde jobbet. Derudover vil en transfer som Paulinhos virkelig gøre tingene værre.

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af TheFynbo »

en skam men Pique var desværre involveret i alle tre madrid mål..

det første mål siger jo sig selv, men synes næsten det er det mest uheldige. pique mislykkedes med en bevægelse han har lavet hundredviser af gange. uheld sker, og sådan er det. timingen var også irriterende.

det andet mål var tilgengæld bare virkelig dårligt udført. pique prøver klogt at lukke ham ud til ronaldos venstre. men pique er slet ikke tilstede føles det og ronaldo kan nærmest glide af ham let

det sidste er simpelt. han bakker og bakker, og tillader en spiller af sparke så hårdt op i krogen. hvis pique stod lidt tættere markerende så kunne han ihvertfald forstyrre Asensios dommedagsafslutning markant

så alt i alt en horribel kamp fra pique. men rm viser også klasse ved at straffe forsvarssjusken
Senest rettet af TheFynbo man aug 14, 2017 1:04 am, rettet i alt 1 gang.
#jesuisSheep

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Ialocin »

Smid 2 mia. for Eriksen og Dybala og skift formation.

Ter Stegen
Semedo - Pique - Umtiti - Alba
Rakitic - Bussi
Messi
Dybala - Suarez - Eriksen

Jeg tror også Eriksen ville kunne overtage Iniesta's plads i vores nuværende 4-3-3.

Det spændende ved formationsskiftet ville være, at vi ville få en højre side igen. Offensivt såvel som defensivt, hvis man kan få Dybala til at arbejde altså.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

En af de eneste ting som jeg niveaumæssigt vil påpege efter denne kamp er Vidal. Det går ikke. Han kan spille mindre kampe men han kan ikke være når vi skal spille de store kampe. Vi kan alle blive enige om at pique så sløj ud men han var ofte isoleret (og pique er ikke god 1 mod 1) fordi vidal lavede noget random.

Spil semedo ind med det samme. Sats på ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Og det gør det heller ikke nemmere, når Pique får sådan nogle idiotiske gule kort som i dag. Der skal han tage sig sammen, han kan jo ikke gå ind i nogle 1-1 dueller efter det, uden at få rødt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Piquénbauer skrev:
Busquets: "The team doesn't need signing because of this result. We need new signings because it's necessary."
Præcis!

Når du nu spørger så pænt, Busi!

Billede

Ialocin
Indlæg: 732
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 117 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Ialocin »

Piquénbauer skrev:En af de eneste ting som jeg niveaumæssigt vil påpege efter denne kamp er Vidal. Det går ikke. Han kan spille mindre kampe men han kan ikke være når vi skal spille de store kampe. Vi kan alle blive enige om at pique så sløj ud men han var ofte isoleret (og pique er ikke god 1 mod 1) fordi vidal lavede noget random.

Spil semedo ind med det samme. Sats på ham.
Helt enig.. han er ret dygtig offensivt så han kan passende indtage en rolle ala Sylvinho/Adriano.

Problemet er jo også at Messi ikke arbejder defensivt i højre side + vi har haft en midtbanespiller til at dække højre back. Roberto er ikke god nok defensivt, men det gør det selvfølgelig tæt på umuligt, når man ikke får støtte.

Pep løste det ved at bruge Messi som falsk 9'er. Jeg håber man kan løse det ved et formationsskifte, hvor han ligger som OMC. Så henter man en spiller til højre side, der kan støtte vores back.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Xavi6Smede »

Hvis ikke Semedo starter inde i næste kamp, så er jeg godt nok bekymret på hans vegne. Det i hvert fald et skidt tegn hvis han ikke kan slå Vidal af, med det niveau Vidal viser i dag.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Individuelt spillede Pique virkelig skidt. Nok banens dårligste. Vidal var også helt væk, men han havde det svært over for Marcel, Isco etc. Var rimelig isoleret. Problemet er ikke de enkelte spillere, men kæderne der ikke stemmer. Positioneringerne som er helt gale. Der er bare ikke organisation. Total kaos.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Xavi6Smede skrev:Hvis ikke Semedo starter inde i næste kamp, så er jeg godt nok bekymret på hans vegne. Det i hvert fald et skidt tegn hvis han ikke kan slå Vidal af, med det niveau Vidal viser i dag.

Han skal simpelthen starte inde, alt andet ville være vanvittigt. Dårligste enkeltpræstation i meget lang tid, imo.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af emo »

En anden ting, Valverde. Har ikke imponeret mig taktisk i disse kampe. Han har ikke formået at organisere forvaret og skabe balance så vi ikke bliver fanget på mellemhånd, som vi gjorde ved deres to sidste mål.

Højt på banen, mister bolden, intet backup. Hjernedødt, især imod Real. Det burde han for fanden vide.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Parla »

Pep Segura: "It was a good game. We had control and played our style, but Piqué's error changed the whole game. It destroyed our flow."

Vi havde da ingenting selvom dommeren gav os gratis straffe.

Billede

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Tello »

Jeg fortryder af hele mit hjerte, at jeg blev oppe og så kampen. Vi blev gjort til grin. Vi havde intet system, som i intet overhovedet. Vi lignede et stort spørgsmålstegn og vi havde det ene fuckup efter det andet. Og at vores ledelsesmedlem bebrejder Pique siger alt om klubbens tilstand. Havde sådan håbet på Dølle, men det så håbløst ud i går. Vidal så håbløs ud også. Er ked af at sige det her, men kan vi ikke sælge Vidal, Dølle, Munir, Arda, Douglas og Vermaelen. Så gå all in på Démbéle og Coutinho. Det vi så i går var det rene lort! Madrid har Asensio til at tage kanten efter Ronaldo, De har Ceballos, Isco, Casemiro og Kroos til midten. De har Carvajal og snart Meunier til HB. Theo til VB. Varane til midterforsvaret. Vasquez til kant/angreb og med deres indkøbspolitik skal alle andre poster snart også blive dækket fuldt ud. Hvad fuck har vi..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Okay jeg vil gerne medgive folk at vi Ikke skabte nok igår, men det hænger nok også sammen med at vi skal vænne os til en tid efter Neymar.

Men 3-1 var altså et resultat som snyder en del. 1 selvmål og 2 lucky punches.

Det lignede langt hen ad vejen en uafgjort affære hvor ingen af holdene rigtig kunne komme frem til de afgørende chancer.

Lad os nu få 2-3 forstærkninger som minimum og se hvad der sker.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster