13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Alle kamptråde fra sæsonen 2017/2018

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Vente lidt? På hvad? Hvad er det du håber, der kommer til at ske? At Bartomeu pludselig bryder ud i latter og siger "Drengene! Det var bare for sjov! Her er en klon af Xavi og Puyol, og Pep er vores træner igen! TAPAS TIL ALLE!!!" eller hvad? Jeg kan simpelthen ikke fatte, hvordan du kan være så overbærende.
Jamen først til at se om vi henter paulinho og graver os dybere ned i hullet eller om vi forsøger at løfte holdet med dembele og coutinho. Derefter på om valverde får et system op at køre eller om han fejler. Hvis man dømte pep på sin første kamp så ville han jo også være en skuffelse (overdrivelser fremmer forståelsen).

Og så har jeg forresten for længe siden gjort op med mig selv at vi vil falde i niveau ligemeget hvad vi gør. Vi kan nemlig ikke klone det bedste hold nogensinde og derfor er jeg stoppet med at måle alt hvad jeg ser med det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Hullet bliver ikke dybere. Hvis vi køber Paulinho, begynder vi bare at begrave os selv i hullet.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1195 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

Det bliver en laaaaaang sæson.

Next season, som man siger.

Er lidt misundelig på jer der valgte at se kampen i flimmerkassen. I morgen tidlig skal jeg hjem og på arbejde. Trist slutning på ferien, som Barca leverede.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Kubala skrev:
Guardiola skrev:
Kubala skrev:
Guardiola skrev:
Kubala skrev:Der er stadig samme problemer. Ney havde ikke gjort nogen forskel i aften, imo. Det sejler rundt på midten og i forsvaret. Det er for let at skabe chancer. To-tre afleveringer og så er Barca på røven. Real var ikke særlig gode. Tænk hvis de havde spillet bedre?
Enig. Vores midtbane er virkelig ikke god. Alt for langsom, anonym, og uden karisma. Nu får vi snart en spiller mere af samme skuffe... men han kan næsten kun løfte niveauet. Vi mangler totalt fart. Og Pique og Umtiti. Roste dem i første halvleg, men særligt Pique udraderes det totalt i anden. Jeg er ikke tryg ved vores forsvar, det er ikke verdensklasse på nogen måde.
Paulinho kan da ikke forbedre midten. Det tror jeg simpelthen ikke på. Det bliver bare en omgang tonser bold.
Kan det blive værre end hvad det er nu?
Ja, det kan det. Især hvis man skal over til sådan noget betonbold.
Det ser vi forskelligt på så. Men min pointe var også mere, at vores midtbane er elendig, end at tale positivt om Paulinhos niveau. For jeg mener ikke Paulinho er noget særligt, og på ingen måde 40 mil EUR værd.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:
Kubala skrev:
Guardiola skrev:
Kubala skrev:Der er stadig samme problemer. Ney havde ikke gjort nogen forskel i aften, imo. Det sejler rundt på midten og i forsvaret. Det er for let at skabe chancer. To-tre afleveringer og så er Barca på røven. Real var ikke særlig gode. Tænk hvis de havde spillet bedre?
Enig. Vores midtbane er virkelig ikke god. Alt for langsom, anonym, og uden karisma. Nu får vi snart en spiller mere af samme skuffe... men han kan næsten kun løfte niveauet. Vi mangler totalt fart. Og Pique og Umtiti. Roste dem i første halvleg, men særligt Pique udraderes det totalt i anden. Jeg er ikke tryg ved vores forsvar, det er ikke verdensklasse på nogen måde.
Paulinho kan da ikke forbedre midten. Det tror jeg simpelthen ikke på. Det bliver bare en omgang tonser bold.
Kan det blive værre end hvad det er nu?
Ja. At betale 40 Mio for en 29 årig, det er vaerre. Giv Gomes tid og tillid. Lad Rafinha komme rigtig til. De skal have en fair chance under en traener, som har en plan. Som har en filosofi. Paulinho giver virkelig ingen mening.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:
Kubala skrev:
Guardiola skrev:
Kubala skrev:Der er stadig samme problemer. Ney havde ikke gjort nogen forskel i aften, imo. Det sejler rundt på midten og i forsvaret. Det er for let at skabe chancer. To-tre afleveringer og så er Barca på røven. Real var ikke særlig gode. Tænk hvis de havde spillet bedre?
Enig. Vores midtbane er virkelig ikke god. Alt for langsom, anonym, og uden karisma. Nu får vi snart en spiller mere af samme skuffe... men han kan næsten kun løfte niveauet. Vi mangler totalt fart. Og Pique og Umtiti. Roste dem i første halvleg, men særligt Pique udraderes det totalt i anden. Jeg er ikke tryg ved vores forsvar, det er ikke verdensklasse på nogen måde.
Paulinho kan da ikke forbedre midten. Det tror jeg simpelthen ikke på. Det bliver bare en omgang tonser bold.
Kan det blive værre end hvad det er nu?
Kan du huske Alex Song?
Ja ok. Der giver jeg mig. Jeg udligner på negativ/positiv skalaen ved at sige Petit!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

eg er desværre ikke enig vedrørende Pique, Umtiti og Alba. Bussi og Suarez har været bedre. Suarez er ved at nå en alder hvor han mister fart og adræthed, som er vigtigt som spydspids. Bussi har været langt under tidligere tiders styrke i en lang periode nu. Iniesta synger på aller, aller sidste vers. Jeg mener helt seriøst kun vi har Messi som verdensklasse på holdet. Og Suarez på sine gode dage, men jeg er usikker på, hvor længe det varer ved.
Der må vi bare være uenige. Jeg tror personligt at holdet lider under nogle taktiske fejl som skal rettes. Der var ingen forskel på det vi så i dag og det vi så under lucho. Hvis valverde får sammensat et system der fungerer (det behøver ikke være særlig kompliceret) så er jeg overbevist om at disse spillere kom op på et niveau hvor vi kender dem.

Det der forresten imo er specielt ved messi er at han som en af de eneste kan løfte sig over systemet og stadig være utrolig. Han har ikke brug for et hold eller et system. Han kan selv hvorfor han også er den bedste nogensinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Guardiola skrev:
Kubala skrev:
Guardiola skrev:
Kubala skrev:
Guardiola skrev:
Kubala skrev:Der er stadig samme problemer. Ney havde ikke gjort nogen forskel i aften, imo. Det sejler rundt på midten og i forsvaret. Det er for let at skabe chancer. To-tre afleveringer og så er Barca på røven. Real var ikke særlig gode. Tænk hvis de havde spillet bedre?
Enig. Vores midtbane er virkelig ikke god. Alt for langsom, anonym, og uden karisma. Nu får vi snart en spiller mere af samme skuffe... men han kan næsten kun løfte niveauet. Vi mangler totalt fart. Og Pique og Umtiti. Roste dem i første halvleg, men særligt Pique udraderes det totalt i anden. Jeg er ikke tryg ved vores forsvar, det er ikke verdensklasse på nogen måde.
Paulinho kan da ikke forbedre midten. Det tror jeg simpelthen ikke på. Det bliver bare en omgang tonser bold.
Kan det blive værre end hvad det er nu?
Ja, det kan det. Især hvis man skal over til sådan noget betonbold.
Det ser vi forskelligt på så. Men min pointe var også mere, at vores midtbane er elendig, end at tale positivt om Paulinhos niveau. For jeg mener ikke Paulinho er noget særligt, og på ingen måde 40 mil EUR værd.
Jeg er enig. Midten bidrager ikke, men Paulinho kommer jo ikke til at løse det eller forbedre det. Det var bare det, der var min pointe.
Senest rettet af Kubala man aug 14, 2017 12:35 am, rettet i alt 1 gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Hullet bliver ikke dybere. Hvis vi køber Paulinho, begynder vi bare at begrave os selv i hullet.
Ja ok det kan vi godt sige.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af A$AP »

FCBSOCI skrev:Det bliver en laaaaaang sæson.

Next season, som man siger.

Er lidt misundelig på jer der valgte at se kampen i flimmerkassen. I morgen tidlig skal jeg hjem og på arbejde. Trist slutning på ferien, som Barca leverede.
Kan du ikke finde dig en megafon og starte en march for at finde Bartomeu og de andre rotter. Jeg tror selv de kinesiske turister ville joine uden tøven. Smid ham i en sø eller sådan noget.

Jeg vil se en reaktion, fra spillerne, fansene fra nogen. Nu er en fra bestyrelsen for eksempel allerede ude at kritisere Pique. Der må jo være et virkeligt antændt forhold mellem dem og spillerne.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Pep Segura: "It was a good game. We had control and played our style, but Piqué's error changed the whole game. It destroyed our flow."
Se det her er et problem og noget som man kan blive rasende over. At en ledende person i klubben går ud og siger det her er fuldstændig tosset.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dahl
Indlæg: 155
Tilmeldt: tirs apr 17, 2012 10:21 am
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Dahl »

Piquénbauer skrev:
Vente lidt? På hvad? Hvad er det du håber, der kommer til at ske? At Bartomeu pludselig bryder ud i latter og siger "Drengene! Det var bare for sjov! Her er en klon af Xavi og Puyol, og Pep er vores træner igen! TAPAS TIL ALLE!!!" eller hvad? Jeg kan simpelthen ikke fatte, hvordan du kan være så overbærende.
Jamen først til at se om vi henter paulinho og graver os dybere ned i hullet eller om vi forsøger at løfte holdet med dembele og coutinho. Derefter på om valverde får et system op at køre eller om han fejler. Hvis man dømte pep på sin første kamp så ville han jo også være en skuffelse (overdrivelser fremmer forståelsen).

Og så har jeg forresten for længe siden gjort op med mig selv at vi vil falde i niveau ligemeget hvad vi gør. Vi kan nemlig ikke klone det bedste hold nogensinde og derfor er jeg stoppet med at måle alt hvad jeg ser med det.
Nej, vi kan ikke klone det, men man kunne have gjort sit for at bygge videre på det. Om vi så får Dembélé og Coutinho, så ser jeg simpelthen ikke vores problemer løst. Vores midtbane er så langt efter, at det er helt utroligt. Jeg er bekymret, virkelig virkelig bekymret.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Pep Segura (hvad er hans funktion egentlig?) mener at vi spillede en god kamp. Han giver Pique skylden for nederlaget, sådan som jeg har forstået det. Underlig udtalelse.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Busquets: "The team doesn't need signing because of this result. We need new signings because it's necessary."
Præcis!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 13/8 FC Barcelona - Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Visca El Barca skrev:Pep Segura (hvad er hans funktion egentlig?) mener at vi spillede en god kamp. Han giver Pique skylden for nederlaget, sådan som jeg har forstået det. Underlig udtalelse.
Jeg kan ikke huske hvad det hedder præcist men jeg mener han er den øverste indenfor fodbold delen. Man har lavet en ny stilling til ham hvor han er over alle andre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster