19/4 FC Barcelona - Juventus

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:Det er til gengæld også lidt trættende i længden at være så positiv. Det går altså begge veje. Der skal også være plads til begge. Og man røg ud i kvartfinalen, der er altså ikke noget at råbe hurra for, selvom man får det fortalt; godt kæmpede af Barca etc.(kampen endte altså 0-0, hvor man havde et skud på mål). Sæsonen er stort set slut for Barca i de to store turneringer, så selvfølgelig må man gerne vise frustration.
Jeg er enig her. Man skal have lov til at vise sin frustration, og i sær når det har vært en lorte sæson ind til videre. Men selvfølgelig også godt med positivitet, men det synes jeg godt må være begrundet, så man ikke "bare" er jubeloptimist.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af zqa »

Vi mangler bare noget dynamik i holdet som helhed. Der er virkelig ingen sammenhæng mellem noget som helst..... og har ikke været det længe. Jeg glæder mig til en ny træner mere end noget andet.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Folk er jo ikke positive? Der er vitterligt ikke en eneste der siger at sæsonen har været god eller at det er ok at ryge ud så tidligt. Det eneste folk er tilfredse med er at spillerne i det mindste kæmpede. Og så bliver det påpeget at man lige skal se tiden an inden man melder os ude i de kommende sæsoner.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af FCBSOCI »

Skarpheden manglede. Så simpelt kan det vel siges. Alle forsøg på mål ramte uden for rammen og de fleste indlæg røg bag om mål.

Havde Messi haft sin bedste dag kunne han snildt have lavet et par stykker.

I øvrigt fantastisk opbakning fra publikum. I kampens overtid + i flere minutter efter kampen blev der flaget og klappet taktfast af Barca. Stor gestus!

Synes Barca gjorde hvad de kunne. Det var trods resultatet en kæmpe oplevelse at være på Camp Nou og nøj for et flot tifo.

Taber vi til Real har vi på blot en uge smidt muligheden for at vinde La Liga og CL. Så må vi se frem mod næste sæson. Bliver spændende hvad der sker på både træner og spillerfronten.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

zqa skrev:Vi mangler bare noget dynamik i holdet som helhed. Der er virkelig ingen sammenhæng mellem noget som helst..... og har ikke været det længe. Jeg glæder mig til en ny træner mere end noget andet.
Valverde og 4-5-1. Han kan komme med lidt struktur hvilket er det vi savner. Som du skriver så arbejder holdet ikke sammen. Det er det der er vores problem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Raman93 »

Vi er røget ud i kvartfinalerne tre gange de sidste fire år. Med det spiller materiale vi har, Messi og Neymar(to bedste i verden i mine øjne) er det bare ikke godt nok. Til sammenligning spiller RM semifinale for ottende år i træk.

Jeg glæder mig allerede til næste sæson. At se Neymar tude viser, at de stadig er motiverede.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:Vi mangler bare noget dynamik i holdet som helhed. Der er virkelig ingen sammenhæng mellem noget som helst..... og har ikke været det længe. Jeg glæder mig til en ny træner mere end noget andet.
Der skal stadig hentes nye spillere til sommer, selv med en ny træner. Tre styks.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af emo »

Spillerne kæmpede i denne kamp. Men de har fanme ikke kæmpet i alle kampe denne sæson og det er så det som koster os.

Det er bare ikke i orden. Stram nu op for helvede. De må havde indset at Barca ikke længerne kan komme sovende til sejre. Har de ikke kunne i flere sæsoner nu, på tide at tage alle modstander seriøst med seriøst på.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Senest rettet af emo tors apr 20, 2017 12:07 am, rettet i alt 1 gang.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Det værste er imo at messi kun har vundet cl en gang over de sidste 6 sæsoner. Det er bare ikke godt nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Spillerne kæmpede i denne kamp. Men de har fanme ikke kæmpet i alle kampe denne sæson og det er så det som koster os.

Det er bare ikke i orden. Stram nu op for helvede. De må havde indset at Barca ikke længerne kan komme sovende til sejre. Har de ikke kunne i flere sæsoner nu, på tide at tage alle modstander seriøst med seriøst på.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Men emo, de var jo nødt til at kæmpe, efter de seneste resultater. Andet havde bare været fuldkommen uacceptabel. Jeg kan ikke rigtig rose dem for noget i aften, desværre.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af emo »

Jeg kan hellere rose dem det store. De kunne ikke vinde hjemme, det er da lidt skidt. De kæmpede, men det er ikke ensbetydende med at de spillede godt, for det gjorde de ikke. De skabte jo ikke åbne og klare målchancer, men mange små.

Se vores indlæg, se vores hjørnespark. Det er pinligt at så meget kan misses.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Kubala »

Bænken er bare slem. Hvis man skal ændre på noget i kampen, så skal man i hvert fald ikke kigge mod bænken.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Jeg kan hellere rose dem det store. De kunne ikke vinde hjemme, det er da lidt skidt. De kæmpede, men det er ikke ensbetydende med at de spillede godt, for det gjorde de ikke. De skabte jo ikke åbne og klare målchancer, men mange små.

Se vores indlæg, se vores hjørnespark. Det er pinligt at så meget kan misses.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jep, det var bare skidt. Sæsonen er også snart slut. Forhåbentligt bliver det bedre til næste sæson.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af MessiPogba »

Fucking lorte sæson.

Jeg forudsiger to scenarier.

1) Real trækker Monaco, og det bliver ren og skær walk in the park for dem, da Mbappe pludselig ikke kan finde sine ben og Bernardo Silva får influenza og en felagtig tarmskylning, der gør ham skadet, og de går i finalen.

2) Real trækker Juventus, og dagen før bliver Dybala skadet og ude i to uger, hvorfor Juventus offensiv fuldstændig falder fra hinanden, og Fede Higuain kan jo alligevel aldrig noget i de afgørende kampe, og så scorer Real to lorte mål og går i finalen.

Fucking klamme, lorte fucking håbløse lorte sæson af Lucho. Jeg brækker mig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:
zqa skrev:Vi mangler bare noget dynamik i holdet som helhed. Der er virkelig ingen sammenhæng mellem noget som helst..... og har ikke været det længe. Jeg glæder mig til en ny træner mere end noget andet.
Der skal stadig hentes nye spillere til sommer, selv med en ny træner. Tre styks.
Enig, der skal stadig købes ind, minimum Verretti og Bellerin. Og ja det bliver dyrt, men sådan er det jo. Så må vi sælge god ud i truppen, ser gerne Arda, Rafinha, måske Paco og Gomes/D. Suarez (Det kommer and på hvilken formation på midten vi vil spille, i forhold til hvem af Gomes og D. Suarez jeg ville sælge).

Nu må ledelsen for fingeren ud, og ikke komme med de lappe løsninger!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster