19/4 FC Barcelona - Juventus

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »



Ved ikke lige hvor den skulle postes så det bliver her. HOLD NU KÆFT for en gang lort. Det var da helt vildt. Det er værre end Preben når han går full retard.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Skydefinten »

Pique efter Marca

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Kubala »

4-2-3-1, her skal man stadig købe en rigtig dygtig midtbanespiller, for det mangler, når der kommer skader osv., ellers vil midten ikke have god nok bredde. Denis, Rafa er kanter eller også spillere, der skal aflaste Messi. Gomes burde aflaste Bussi, det er den plads, jeg tror, kunne passe ham bedst. Så er der Rak og Roberto om den ene plads, her burde der hentes en. Problemet bliver, hvad man gør med Ini? For hvis Messi skal starte som 10'er og man henter en kant, så sidder Ini på bænken og skal dele tid med Denis og Rafa. Måske skal enten Rafa eller Denis udlejes eller sælges.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Ini kan imo allerede regnes som en bænk spiller. Det er ikke meget han spillere længere. Men han vil kunne aflaste både centralt og på den offensive midt.

Jeg er ikke enig i at vi har brug for flere centralt. Bussi, Gomes, rak, Roberto og så iniesta, Denis og rafinha der kan støtte. Og så kommer samper måake tilbage mens alena rykkes op.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Kubala »

Jeg kunne sagtens forestille mig, at ledelsen alene henter en back og måske en kant, hvis den nye træner har tænkt sig at flytte Messi fra kanten, og det vil bare betyde, at man igen vil få problemer. Hvis ikke allerede i næste sæson, så sæsonen efter.

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af maba »

Jeg er ikke enig i at vi har brug for flere centralt. Bussi, Gomes, rak, Roberto og så iniesta, Denis og rafinha der kan støtte. Og så kommer samper måake tilbage mens alena rykkes op.
så du mener at Bussi, Gomes, rak, Roberto, iniesta, Denis, rafinha, samper Alena bliver stjerner næste år pga. ny træner og måske en anden spillestil???? det har jeg meget svært ved at se.

Alena kender jeg ikke nok til at vurdere.
Samper ikke slået igennem i Granada - så tror heller ikke 2018 bliver året hvor han gør for Barca.
Iniesta kan stadig trylle men ikke over i en sæson.
Bussi er efter min mening kun god når han spiller i peps taktiske hænder (altså holdet har bolden 80% af tiden) han laver ingen assist og halser efter så snart genpresset ikke virker - han passer ikke til ret mange trænere efter min mening.

den eneste jeg har troen på er sergi roberto resten af midtbanen har jeg efterhånden mistet troen på.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Jeg kunne sagtens forestille mig, at ledelsen alene henter en back og måske en kant, hvis den nye træner har tænkt sig at flytte Messi fra kanten, og det vil bare betyde, at man igen vil få problemer. Hvis ikke allerede i næste sæson, så sæsonen efter.
Hvorfor? Hvis systemet virker så kan jeg ikke se hvorfor man ville få problemer. Ingen på midten udover ini er ret gamle. Der er rigeligt tid tilbage i dem. Og nu er det forresten heller ikke sådan at man skal være en stjerne for at kunne levere. Hvis spillerne kan udfylde den rolle der kræves af dem så behøver de ikke være regnet som en af de bedste.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

maba skrev:
Jeg er ikke enig i at vi har brug for flere centralt. Bussi, Gomes, rak, Roberto og så iniesta, Denis og rafinha der kan støtte. Og så kommer samper måake tilbage mens alena rykkes op.
så du mener at Bussi, Gomes, rak, Roberto, iniesta, Denis, rafinha, samper Alena bliver stjerner næste år pga. ny træner og måske en anden spillestil???? det har jeg meget svært ved at se.

Alena kender jeg ikke nok til at vurdere.
Samper ikke slået igennem i Granada - så tror heller ikke 2018 bliver året hvor han gør for Barca.
Iniesta kan stadig trylle men ikke over i en sæson.
Bussi er efter min mening kun god når han spiller i peps taktiske hænder (altså holdet har bolden 80% af tiden) han laver ingen assist og halser efter så snart genpresset ikke virker - han passer ikke til ret mange trænere efter min mening.

den eneste jeg har troen på er sergi roberto resten af midtbanen har jeg efterhånden mistet troen på.
Skriver jeg at de vil blive stjerner? Nej det gør jeg ikke.

Jeg skriver at jeg mener de vil kunne fungere i et nyt system og gøre det der skal til. I 4-2-3-1 vil midten ikke være spilstyrende og den vil hovedsageligt skulle arbejde røven ud af bukserne. Og det mener jeg vi har spillerne til. De vil dog også kunne fordele de bolde det vil kræve for at vores offensiv har de rigtige betingelser.

Jeg ser os ikke komme tilbage til et system hvor vores midte bliver spilstyrende. Det har vi ikke spillerne til, jeg tror ikke at man kan købe sig til de spillere der kan og et eller andet sted har jeg svært ved at se det fungere med vores offensiv (det vil sænke tempoet og tage bolden fra dem). Men det er bare min holdning. Der er mange der har den modsatte og mener at grunden til at vi ikke er spilstyrende centralt som tidligere er pga Lucho.

Det du skriver om Bussi er forresten noget vrøvl.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Blaugrana92 »

Igen, tænk hvis vi havde haft en kompetent ledelse, så vi ikke have pisset Thiago væk, så vi måske havde gået efter Isco da han var Málaga-spiller - i stedet for at gå efter ham nu - og måske endda havde været så fandens forudsigelige, at vi havde brugt mange færre penge på at hente unge spillere som Verratti - da han var i Pescara - eller Asensio.

I stedet var det meget bedre at sælge Denis og købe ham tilbage for flere penge, at smide spidsen af en jetjager efter André Gomes og bruge en lappeløsning som Arda i et halvt års tid.

Nuvel, hindsight er naturligvis 20/20, men ligeså meget ros man ynder at give vores nuværende ledelse, for at styrke klubbens økonomiske situation, ligeså håbløst, idiotisk ringe er selvsamme ledelse til at forvalte de penge - og aktiver - de rent faktisk har mellem hænderne.

Det er en sørgelig konstatering, men virkeligheden er den at Real Madrid er blevet langt bedre forvaltet end Barcelona gennem de sidste par år. I Madrid vader man i dygtige spillere. I Barcelona higer man efter nyt stjernestøv.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Drake »

Blaugrana92 skrev:Igen, tænk hvis vi havde haft en kompetent ledelse, så vi ikke have pisset Thiago væk, så vi måske havde gået efter Isco da han var Málaga-spiller - i stedet for at gå efter ham nu - og måske endda havde været så fandens forudsigelige, at vi havde brugt mange færre penge på at hente unge spillere som Verratti - da han var i Pescara - eller Asensio.

I stedet var det meget bedre at sælge Denis og købe ham tilbage for flere penge, at smide spidsen af en jetjager efter André Gomes og bruge en lappeløsning som Arda i et halvt års tid.

Nuvel, hindsight er naturligvis 20/20, men ligeså meget ros man ynder at give vores nuværende ledelse, for at styrke klubbens økonomiske situation, ligeså håbløst, idiotisk ringe er selvsamme ledelse til at forvalte de penge - og aktiver - de rent faktisk har mellem hænderne.

Det er en sørgelig konstatering, men virkeligheden er den at Real Madrid er blevet langt bedre forvaltet end Barcelona gennem de sidste par år. I Madrid vader man i dygtige spillere. I Barcelona higer man efter nyt stjernestøv.
Helt enig, det er simpelthen for amatøragtigt af både ledelsen og LE!! Kan simpelthen ikke forstå det kan lade sig gøre i en klub som barca!! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Ligeså mange dårlige køb vi har lavet ligeså mange gode har vi lavet. Og nu skal man altså heller ikke glemme at en spiller som isco først er ved at slå igennem nu. Kovacic havde en virkelig svær start og James er stadig helt fucked.

Den store forskel er at real har tænkt på fremtiden og købt ind over tid. Vi købte alle vores "unge" på en gang og har smidt dem direkte i ilden. Det har været en elendig måde at køre unge spillere ind og de har lidt under det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Raman93 »

Blaugrana92 skrev:Igen, tænk hvis vi havde haft en kompetent ledelse, så vi ikke have pisset Thiago væk, så vi måske havde gået efter Isco da han var Málaga-spiller - i stedet for at gå efter ham nu - og måske endda havde været så fandens forudsigelige, at vi havde brugt mange færre penge på at hente unge spillere som Verratti - da han var i Pescara - eller Asensio.

I stedet var det meget bedre at sælge Denis og købe ham tilbage for flere penge, at smide spidsen af en jetjager efter André Gomes og bruge en lappeløsning som Arda i et halvt års tid.

Nuvel, hindsight er naturligvis 20/20, men ligeså meget ros man ynder at give vores nuværende ledelse, for at styrke klubbens økonomiske situation, ligeså håbløst, idiotisk ringe er selvsamme ledelse til at forvalte de penge - og aktiver - de rent faktisk har mellem hænderne.

Det er en sørgelig konstatering, men virkeligheden er den at Real Madrid er blevet langt bedre forvaltet end Barcelona gennem de sidste par år. I Madrid vader man i dygtige spillere. I Barcelona higer man efter nyt stjernestøv.
Siden 2015 har vi hentet 7 spillere - Turan, Aleix, Umtiti, Gomes, Denis, Digne, Cillesen. I mine øjne er det kun Umtiti, der kan betegnes som et godt køb. Holdet har ikke fået nogle forstærkninger, siden vi vandt alt i 2015. Det er helt forrykt.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Jønde »

Mit valg til midtbanen er rabiot, syntes han er fantastisk. Og har desuden noget fysik med i pakken hvilket i den grad er et plus i min bog.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Piquénbauer »

Mit valg er Roberto! Fremragende boks til boks spiller!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 19/4 FC Barcelona - Juventus

Indlæg af Storken »

Hvis man ser bort fra stjerneindkøbene (Neymar og Suarez), så har man en skræmmende lav succesrate på transfermarkedet. Og den manglende succes er sgu ikke tilfældig, når man køber spillere som Song, Vermaelen, Douglas, Mathieu, Turan osv. Det var hovedløse handler fra dag ét.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster