11/4 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1228
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 146 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Reevenge »

Piquénbauer skrev:
klogfyr skrev:Worst case scenario er, at vi ansætter Unzué og bruger alle vores penge på en offensiv stjerne. Jeg ser desværre det som et meget muligt scenario. Et galactico indkøb til at glemme de dårlige resultater, hvorefter vi får endnu en sæson med det forsvar.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Jeg forstår ikke hvorfor unzue allerede nu skal stemples som en idiot. Bevares jeg ønsker også en ny træner med lid friskhed men jeg kender intet til unzue.

Jeg tror man forventer han kommer med noget der ikke ligger meget langt fra Enriques dispositioner og taktiske idéer. Alt andet lige har han ageret assistenttræner i en periode, man kan selvfølgelig ikke gøre sig klog på hvad han ville være for en træner, men det ville virke mærkeligt hvis han vitterligt var den diametrale modsætning af Enrique; noget som mange Barca-fans mener er en nødvendighed, 8 ud af 10 trofæer til trods.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
klogfyr skrev:Worst case scenario er, at vi ansætter Unzué og bruger alle vores penge på en offensiv stjerne. Jeg ser desværre det som et meget muligt scenario. Et galactico indkøb til at glemme de dårlige resultater, hvorefter vi får endnu en sæson med det forsvar.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Jeg forstår ikke hvorfor unzue allerede nu skal stemples som en idiot. Bevares jeg ønsker også en ny træner med lid friskhed men jeg kender intet til unzue.
Og hvordan kan Barca vælge en træner, som er en total ubekendt. Der er vitterligt intet i hans tidligere bedrifter, der indikerer, at han bør være træner for verdens bedste hold.

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 507 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:4 afslutning på mål modsat 1. Og de har en boldbesiddelse på kun 29%. Det er jo latterligt.

Men vi har jo boldbesiddelsen. Vigtigste element i fodbold
Vi skifter Lucho ud med Thomas Frank (Brøndbys) gamle træner eller Glen Riddersholm. Så er det ligegyldigt at vi taber, for processen er det vigtigste eller noget :? .

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Men vi ved det ikke? VI har ingen anelse om hvad han står for.

Og jo man kan sagtens være assistent og stå for noget andet. Men det er nu heller ikke det vi har brug for men det er en længere snak ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
klogfyr skrev:Worst case scenario er, at vi ansætter Unzué og bruger alle vores penge på en offensiv stjerne. Jeg ser desværre det som et meget muligt scenario. Et galactico indkøb til at glemme de dårlige resultater, hvorefter vi får endnu en sæson med det forsvar.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Jeg forstår ikke hvorfor unzue allerede nu skal stemples som en idiot. Bevares jeg ønsker også en ny træner med lid friskhed men jeg kender intet til unzue.
Og hvordan kan Barca vælge en træner, som er en total ubekendt. Der er vitterligt intet i hans tidligere bedrifter, der indikerer, at han bør være træner for verdens bedste hold.
Næh. Men nu er det noget andet for barca og vi har set det medføre fine resultater før. Jeg vil selv gerne have en ny træner men jeg er imod at man allerede stempler en mand som man intet kender til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

FCBSOCI
Indlæg: 2448
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 507 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Har lige set Juve mod et eller andet bundhold fra den sjette bedste række i Italien. Er der nogen der ved, hvornår Juve skal spille mod Barca, for den kamp vil jeg gerne se?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Men vi ved det ikke? VI har ingen anelse om hvad han står for.

Og jo man kan sagtens være assistent og stå for noget andet. Men det er nu heller ikke det vi har brug for men det er en længere snak ;-)
Det er jo netop pointen. Hvorfor vælge en ubekendt, når du er verdens bedste klub? Der burde være frit valg på alle hylder, så man kan med fordel vælge toptrænerne, der har bevist deres værd.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Det var en god kamp men vi skulle have scoret på bare en af de store chancer vi fik.
Juve er kæmpe favorit til at vinde hele lortet og jeg håber også det lykkes for dem denne gang men de skal først klare 90 min på CN. Her har vi dommerne fra Uefalona på vores side :)
MDCCCXCIX

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:
klogfyr skrev:Worst case scenario er, at vi ansætter Unzué og bruger alle vores penge på en offensiv stjerne. Jeg ser desværre det som et meget muligt scenario. Et galactico indkøb til at glemme de dårlige resultater, hvorefter vi får endnu en sæson med det forsvar.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Jeg forstår ikke hvorfor unzue allerede nu skal stemples som en idiot. Bevares jeg ønsker også en ny træner med lid friskhed men jeg kender intet til unzue.
Det er udsigten til samme spillestil som LE. Selvom Unzué er en anden mand, så er det vel fair nok at tro, at der er større chance for, at det kommer til at ligne LE's taktik, da Unzué jo er LE's højre hånd og giver inputs til den nuværende taktik.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Men vi ved det ikke? VI har ingen anelse om hvad han står for.

Og jo man kan sagtens være assistent og stå for noget andet. Men det er nu heller ikke det vi har brug for men det er en længere snak ;-)
Det er jo netop pointen. Hvorfor vælge en ubekendt, når du er verdens bedste klub? Der burde være frit valg på alle hylder, så man kan med fordel vælge toptrænerne, der har bevist deres værd.
Fordi han lige netop ikke er ubekendt? De ved hvem han er, hvordan han fungerer med truppen osv. Det er en meget større ubekendt at hente en træner med et stort navn og så se hvordan han bliver taget imod i truppen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Det kan godt være, at Juve ikke var frygtindgydende. Men det var vi satme heller ikke. Og jeg synes problemet i vores apati, opløsningstendenser, og manglende lederskab på banen forklejnes en smule Storken og Piquen. Det er alvorlige problemer, som bliver er svære at rette op på. Vi mangler organisation i samtlige kæder. Værst står det selvfølgelig til i forsvaret + målmand. Det kan godt være at expected goals siger det var en lige kamp. Vi har sindssygt meget individuel klasse i angrebet, så vi er nærmest umulige at holde fra chancer. Men vi spiller os ikke frem til organiserede chancer, og vores forsvar pisser det hele væk. Der er kæmpe ubalance på holdet, og det lader til, at Unzue nu køres i stilling. Jeg er normalt ikke pessimistisk anlagt, men jeg har svært ved at se lyst på næste sæson. Også fordi, at jeg ikke engang kan se hvad et drømmescenarie, der løser vores udfordringer, ville være. Jeg mener vi har malet os lidt op i en krog. Der skal gejst til holdet, det tror jeg ikke på er gjort ved en ny træner alene, selvom det er helt essentielt, at et trænerskifte skal til.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Denne kamp bekræftiger desværre at Don A er ved at være færdig som dirigent.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Guardiola skrev:Det kan godt være, at Juve ikke var frygtindgydende. Men det var vi satme heller ikke. Og jeg synes problemet i vores apati, opløsningstendenser, og manglende lederskab på banen forklejnes en smule Storken og Piquen. Det er alvorlige problemer, som bliver er svære at rette op på. Vi mangler organisation i samtlige kæder. Værst står det selvfølgelig til i forsvaret + målmand. Det kan godt være at expected goals siger det var en lige kamp. Vi har sindssygt meget individuel klasse i angrebet, så vi er nærmest umulige at holde fra chancer. Men vi spiller os ikke frem til organiserede chancer, og vores forsvar pisser det hele væk. Der er kæmpe ubalance på holdet, og det lader til, at Unzue nu køres i stilling. Jeg er normalt ikke pessimistisk anlagt, men jeg har svært ved at se lyst på næste sæson. Også fordi, at jeg ikke engang kan se hvad et drømmescenarie, der løser vores udfordringer, ville være. Jeg mener vi har malet os lidt op i en krog. Der skal gejst til holdet, det tror jeg ikke på er gjort ved en ny træner alene, selvom det er helt essentielt, at et trænerskifte skal til.
Jeg siger jo lige netop at det var os der gjorde dem gode? Det var sådan set min pointe. De vandt fordi vi gav dem muligheden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Men vi ved det ikke? VI har ingen anelse om hvad han står for.

Og jo man kan sagtens være assistent og stå for noget andet. Men det er nu heller ikke det vi har brug for men det er en længere snak ;-)
Det er jo netop pointen. Hvorfor vælge en ubekendt, når du er verdens bedste klub? Der burde være frit valg på alle hylder, så man kan med fordel vælge toptrænerne, der har bevist deres værd.
Fordi han lige netop ikke er ubekendt? De ved hvem han er, hvordan han fungerer med truppen osv. Det er en meget større ubekendt at hente en træner med et stort navn og så se hvordan han bliver taget imod i truppen.
Det svarer til at sætte flaskeautomat medarbejderen til at bestyre Bilka. Det er muligt, at han er en klog knægt, men det er fandme et stort skridt at tage.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis det stod til mig så så vi skriften på væggen og spillede 2 defensivt anlagte cm'er bag messi på den offensive. Vi har ingen dirigent centralt og vi kan ikke få fat i en. Så hellere lade messi tage den rolle mens vi har 2 cm'er der kan støtte bedre defensivt.

En ny back, en kant og så over i en 4-5-1. Det har vi spillerne til og det burde vi kunne få noget godt ud af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster