11/4 Juventus - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Ja for hvis der er noget unge spillere elsker så er det bænken. Derfra kan man jo virkelig udvikle sig. Det er nogle gange lidt som man glemmer at for disse mennesker er fodbold deres job og hvis de kan få en forfremmelse i form af mere spilletid så tager den. Jeg ved godt at det går lidt imod at skurken pissede den ene og anden spiller væk men faktum er at hverken grimaldo eller bartra ville blive startere. Det er de derimod nu og nok rigtig glade for deres valg.

Omkring midten så skriver jeg 2 defensivt anlagte cm'er. Jeg troede derfor det var underforstået at de ikke kun skulle være defensive hvorfor de 3 nævnte spillere kunne fylde pladsen. Det kan kante ikke eftersom han ikke kan slå en aflevering på 1 meter. Og som jeg skrev så viste Roberto så sent som i dag at han er god centralt.
Hvem siger, at udsigten havde været bænken da? ALba har på ingen måder været god i denne sæson, så der havde da været mulighed for en som Grimaldo at tage chancen der. Ingen starter som starter i deres karriere, og sagen er den, at Grimaldo ikke fik en ærlig chance, og nu er alverdens klubber efter ham inden hans skade.

Men nu så jeg det sådan, at jeg ville rykke Busquets lige en tand længere frem, da jeg tror, at han har flere offensive forcer, end hvad vi har set hidtil.

Og så synes jeg sgu, at du undervurderer Kante en del. Bevares, han er ikke Thiago, hvad angår flair, eller Iniesta, hvad angår boldkontrol eller Xavi i vision, men han er altså en fin spiller på bolden.

Men grunden til at siger Kante er, at han dækker så meget, at det ville gøre det endnu mere muligt for en som Messi blomstre og samtidig have backs, der kan være mere frigjorte og deltage i offensiven.

Men det er selvfølgelig bare mit bud. Jeg er med garanti nok helt ude og skide i havnen med den holdning.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Hvor er det surt, at vi (formodentligt) smed mesterskabet i sidste weekend. Ryger vi ud mod Juve har vi kun Copa del Rey tilbage at sigte mod. Selvom Rey betyder konge, er der ikke meget kongeligt over blot at vinde en pokalturnering.

Hvis man er i tvivl om kvaliteten af vores forsvar skal man bare se på, hvordan det er gået i CL mod de tre stærkeste modstandere vi har haft: 1-3 mod City, 0-4 mod PSG og 0-3 mod Juve. Og i alle tre kampe har vores forsvar sejlet.

Nu ønsker vi Alves tilbage. Som jeg husker det, var der almindelig utilfredshed med Alves før han rejste. Han slog bevidstløs bolde ind i feltet til en modstander. Men sådan er det jo nok. Når det ikke går som håbet ønsker man at stille tiden tilbage - vi bliver nostalgiske.

Et eller andet sted er charmen ved fodbold også, at et hold har op - og nedture. Måske er Barcas kortvarig, måske varer det år inden vi igen kan være en magtfaktor. Ingen ved det. 'Problemet' som flere på dette forum har været inde på er, at alle Barcas hold fremover vil blive sammenlignet med Barcasa dreamteam. Det er vilkårene, når man spiller i Barca.

Uanset hvad bliver den nye sæson spændende. Hvem bliver vores nye træner? Får vi købt de rigtige spillere? Skal vi igen begynde at satse lidt mere på eget akademi? Ja, spørgsmålene er mange og svarene (ind til videre) få.

Jeg har dog endnu ikke helt opgivet håbet om, at vi kan vinde La Liga eller CL, men det bliver meget, meget, neget svært.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

#freejordialba

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Hvorfor skulle Mathieu tages ud i halvlegen egentligt?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Læste på Sport, at han gerne ville ud at ryge.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

''Messi who''

Billede

''The new Messi''

Billede

Der er sgu ingen anstændighed tilbage i verden. Næsten på grænsen til blasfemi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Haha. Hvor komisk.

Når du har scoret en mio mål og lavet dobbelt så mange assists - og vundet nogle CL, så kan vi tales ved Dybbe.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Den nye Messi [emoji57] Yeah right.. Dybala er god, men så er der ikke mere. Hazard, De Bruyne, Coutinho m.m. er imo bedre end ham. Messi har gennempulet nogle af verdens stærkeste forsvars formationer, gjort målmænd til grin og destrueret hold (Real Madrid flere gange) Dybala scorer 2 mål - instinktet var godt - mod vores forsvar anno foråret 2017.. Med en LE der står og glor, som om tiden bare skal gå.. Messi er et unikum og Dybala er endnu en ung, god spiller som bliver hypet for meget. Kan i huske da Adu var den 'nye Pele'? [emoji23]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Imponerende statistik af MATS i de sidste 3 kampe i CL. Indkasseret hele 8 mål :clap: :clap:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Lopezzz skrev:Imponerende statistik af MATS i de sidste 3 kampe i CL. Indkasseret hele 8 mål :clap: :clap:
Synes ikke rigtig man kan give ham skylden. Forsvaret er bare til grin. Utroligt nok faktisk i forhold til hvor god Pique og Umtiti faktisk er. Der skal virkelig ske noget til somnmer. Der skal nogle spillere ud og nogle nye ind. Roberto er den eneste der kan være sin indsats bekendt igår. (Dog synes jeg ikke at MATS kunne ikke gøre ret meget ved nogle af de mål imo)
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

En klog mand. Og jeg må give ham ret.
Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Det er fejl på fejl der koster, i et system som sejler. Mascherano er direkte skyld i to mål, eller at den chance bliver farlig.

Først så følger han slet ikke Dybala. På hjørne har han fat i sin mand, de skal ikke engang hoppe op i en duel, de er begge plantet på jorden og kæmpe, og han kan intet gøre ved Chill, seriøst?

Og så, hvorfor fanden er det Mascherano som dækker deres højeste spiller og ikke Pique eller Umtiti eller Gomes (hvis denne var inde på det tidspunkt).

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Leo viser "den nye Messi" hvor skabet står
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Det med den nye Messi, det er klart han bliver printet med den label, han er Argentiner han er ung og han har et sindsygt venstreben.

Jeg hørte det da han stadig var en del af Palermo at han var "den nye Messi".
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11/4 Juventus - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

phpBB [video]


ffs.. Det er kun Barca der kan lave sådan et comeback og så tabe 3-0 i næste runde. Jeg føler næsten, at det var for ingenting nu. At jeg smadrede min fjernbetjening for ingenting. At det var for ingenting, at min underbos allerede store had til mig voksede markant.

Undtagen hvis nu..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster