8/4 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg ved ikke om der har været et attitude problem i denne sæson, men vi har godt nok fået mange dumme gule kort. Det er især MSN, der nærmest får et unødvendigt gult kort hver kamp.

Derudover har både Neymar og Suarez præsteret at forlænge deres karantæner grundet dårlig opførsel efter et rødt kort.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Man har nok været irriteret over at vi gang på gang er blevet snydt af dommerne. Hvilket er fuldstændig forståeligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Glemmer aldrig, at Aduriz ikke fik en fucking skid for hans nedslagtning af Umtiti. Hvad med alle de gange hvor Filipe Luis, Sergio Ramos og Pepe har begået manddrab.. Ligaens dommerstandard er fucking latterlig - og de elendige kendelser er ikke kun mod os, selv om det ikke er nemt for mig at indrømme. Til grin.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg ved ikke om det bare er mig men jeg kan ikke huske en sæson hvor vi har set så mange sindssyge kendelser. Den i går var jo f.eks. også isoleret set fuldstændig vanvittig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Vi har ikke været heldige med dommerne i ligaen i denne sæson. Det er selvfølgelig frustrerende, men den slags sker i fodbold. Vi fik omvendt 18 tildelte straffespark i sidste sæson, hvor man måske glemte, at det var ret heldigt.

Dommerne har en enorm magt i fodbold. Det kan man ikke gøre noget ved, så man kan lige så godt acceptere det. Det man selv kan gøre er at være mental stærk, så modgang fra dommerkendelser ikke påvirker ens præstation negativt.

Her synes jeg til tider at vores spillere kunne lære en ting eller to fra en sportspsykolog.
Senest rettet af Storken søn apr 09, 2017 12:45 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Kald mig optimist...
Vi vinder El Clasico 2-1
Real taber den udsatte udebane kamp mod Celta


Wups, vi er mestre!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

SpillerSomMESSI skrev:Kald mig optimist...
Vi vinder El Clasico 2-1
Real taber den udsatte udebane kamp mod Celta


Wups, vi er mestre!
(Jubel)Optimist.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:Vi har ikke været heldige med dommerne i ligaen i denne sæson. Det er selvfølgelig frustrerende, men den slags sker i fodbold. Vi fik omvendt 18 tildelte straffespark i sidste sæson, hvor man måske glemte, at det var ret heldigt.

Dommerne har en enorm magt i fodbold. Det kan man ikke gøre noget ved, så man kan lige så godt acceptere det. Det man selv kan gøre er at være mental stærk, så modgang fra dommerkendelser ikke påvirker ens præstation negativt.

Her synes jeg til tider at vores spillere kunne lære en ting eller to fra en sportspsykolog.
Jamen så fik vi det på plads. Spillerne skal bare tage sig sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Og LE.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

ALLE skal tage sig sammen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Dommerne har dømt fuldstændig åndssvagt i denne sæson(både kendelser, der er kommet Barca til gode og kendelser, der ikke er), men i går var det udelukkende holdets egen skyld, at man smed point. Malaga havde to meget afgørende kendelser, der kom Barca til gode. Man havde et skud på mål, det fortæller bare alt om kampen i går. Elendig præstation, ikke andet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Enig! I går var det vores helt egen skyld. At der så var en til idiotisk kendelse er hvad det er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Jeg har egentlig forsvaret ham i begyndelsen, men hold kæft hvor er jeg træt af Mathieu. Han er ikke konstant dårlig, men han ser virkelig så amatøragtig ud, når han laver fejl. Det gør virkelig ondt at se hans forsvarsspil ved 1-0-målet, der med en vis sandsynlighed kostede 3 point.

Vi havde haft nogle gode chancer i begyndelsen, men efter scoringen gik det helt galt.
qepd

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Og det er det der kendetegner denne sæson... Hvis vores modstander scorer først, er det som om holdet går i panik, mister boldsikkerheden, går tør for kreative ideer.. etc.

Derfor er det mega vigtigt ikke at komme bagud mod hverken Juventus eller Real Madrid.

Jeg tror det er fordi spillerne er klar over at de kun kan være rolige når de er foran, da der generelt slet ikke er den samme ro og overlegenhed i vores spil i denne sæson. Midtbanen kan ikke styre spillet.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Jeg synes det er en vigtig pointe, det med at virke rådvilde når vi kommer bagud. Har skrevet det mange gange, men jeg mener virkelig vi mangler en ordentlig leder på banen. Formentlig også uden for. Når båden tager vand ind, er det virkelig vigtigt at der er en der samler tropperne og koordinerer. Vi virker tit til at rende i 11 forskellige retninger. Savner Puyol og Xavi og deres naturlige autoritet

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster