8/4 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Der er vitterligt ikke en eneste af de nye der skal have tæsk for den her sæson. Måden de er blevet spillet på har været idiotisk. Man kan ikke forvente at man levere når man konstant laver 4-5 rotationer fremfor 1-3. De kommer ind på et hold hvor de ikke ved hvad de skal og de har intet støtte at hente.

Lucho har været ved at skide i bukserne over at truppen gik kold som i sidste sæson og derfor har han roteret sæsonen væk. På intet tidspunkt har vi haft flow og hver gang vi har været ved at komme tilbage eller få skabt noget så bliver det roteret væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Har ingen ord for hvor pinligt det her er. Tak Lucho.
Mesterskabet blev afgjort i aften.
93' Iniesta

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Godt at mesterskabskampen ikke var mellem Malaga og Barca, og at den stod og faldt med indbyrdes kampe. Pinligt. Først på hjemmebane mod dem og så her på udebane. Og hvorfor fanden skal man også skifte så meget ud? Ja, kampprogragrammet er tætpakket, men Real havde lige smidt point og Barca kunne med en sejr selv have afgjort mesterskabet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det er slut nu. Vi kunne med en masse held vinde på bernabeu men real smider ikke 6 point i de resterende kamp. Det kommer bare ikke til at ske.

Vi har dog stadig chancen for at vinde CL og det mener jeg også vi kan. Så længe vi altså holder os til de spillere og det system der virker.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:
Guardiola skrev:Jeg ville have set dommeren sparke den ind. Ville være meget symbolsk. Så ud som om, at han virkelig skulle kæmpe mod refleksen til at sparke til den. Og Umtiti... dit fodboldfjols. Løb dog med ned.... for pokker altså.
Jeg kan ærligt talt godt forstå, hvis Umtiti er ved at være træt af at rede kastanjerne ud af ilden. Han er den eneste fra backkæden, der kan være sin præstation i den her sæson bekendt. Det er for eksempel måske tid til lidt selvransagelse for en spiller som Alba.
Både enig og uenig. Han laver gode ting, og vinder meget grundet sin gode fysik og rimelige teknik. Synes bare også, at han har det med at tabe hovedet. Det er ikke så smart på indlæg eller hjørnespark.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Camacho burde have fået gult adskillige gange, men det er svært at argumentere for rødt, da han ikke fik et gult kort. Han havde sandsynligvis ikke begået de samme frispark, hvis han havde fået med gult kort. Det trods alt ikke alle, der er så torskdumme som Neymar.

Sergi Roberto var rigtig god, ellers er der intet positivt at sige om den kamp. Hvor er vi dog et kedeligt og sørgeligt at hold at se på.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er vi dog et kedeligt og sørgeligt at hold at se på.
Ja når vi spiller 4-3-3 og bruger reserverne. Når vi har spillet i 3-4-3 så har vi spillet fremragende. Jeg fatter virkelig ikke hvorfor fanden vi skal gå tilbage til et system der ikke virker. Og når der så bliver roteret så falder det hele jo fra hinanden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Real fortjener mesterskabet i år. De har bare været mere konsistente hvorimod vi har smidt point mod hold som vi aldrig må smide point imod.

Jeg håber virkelig at den nye træner forstår at man ikke skal rotere på så mange pladser. Rotationer er fine men man kan ikke skifte et halvt hold ud pr gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Barca er bare ikke konsistente nok i denne sæson, og er man det ikke, så vinder man heller ikke ligaen.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:Ja det er slut nu. Vi kunne med en masse held vinde på bernabeu men real smider ikke 6 point i de resterende kamp. Det kommer bare ikke til at ske.

Vi har dog stadig chancen for at vinde CL og det mener jeg også vi kan. Så længe vi altså holder os til de spillere og det system der virker.
Hvis vi vinder på Bernabeu, så skal Real Madrid kun tabe en kamp, og det ikke spor urealistisk sådan som de spiller. Det virker bare urealistisk at vi skulle hente maksimum point i de resterende kampe.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Jeg tilslutter mig, at Real fortjener mesterskabet i år. Ikke at de har været vanvittigt overbevisende, langt fra. Men de har været bedre end os. Jeg tror heller ikke på, at vi kører de resterende kampe hjem uden pointtab.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

På en skala fra 1 til 2, er jeg kun overrasket til et lille 1-tal over denne kamp.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:Ja det er slut nu. Vi kunne med en masse held vinde på bernabeu men real smider ikke 6 point i de resterende kamp. Det kommer bare ikke til at ske.

Vi har dog stadig chancen for at vinde CL og det mener jeg også vi kan. Så længe vi altså holder os til de spillere og det system der virker.
Hvis vi vinder på Bernabeu, så skal Real Madrid kun tabe en kamp, og det ikke spor urealistisk sådan som de spiller. Det virker bare urealistisk at vi skulle hente maksimum point i de resterende kampe.
Jeg ser dem virkelig ikke tabe flere kampe. Og slet ikke hvis de taber til os.

For mig er det slut nu. Jeg kan virkelig ikke se os komme tilbage og jeg vil hellere at vi kigger mod CL og går all in.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Alaves, Betis, Deportivo og 2 x Malage = 13 tabte point. Det går jo ikke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »

JonasV skrev:På en skala fra 1 til 2, er jeg kun overrasket til et lille 1-tal over denne kamp.
http://fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=20&t=5293#p460447

Kunne jeg ikke have gættet Lotto tallene eller noget andet i stedet...
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster