8/4 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Læser fra en DonBalon kilde at LE har mistet alt tiltro til Math efter hans seneste kamp og ikke vil udtage han til flere store kampe. Ved ikke hvor valid den er, men det er noget vi stort set alle allerede havde for et godt stykke tid siden.

Hrmpf...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Tvivler på at han ville spille ret meget mere alligevel... Men fint hvis han ikke får mere tid. Jeg har ofte forsvaret ham men fejlen mod malaga var sgu for åndssvag. Og så brokker han sig endda bagefter. Jeebus.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Alligevel lang snor man får hos LE.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Synes overhovedet ikke han har været så ringe som det er blevet gjort til... Han har imo spillet mange fine kampe for os. Men efter han har mistet fart pga skader så går den ikke længere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Piquénbauer skrev:Synes overhovedet ikke han har været så ringe som det er blevet gjort til... Han har imo spillet mange fine kampe for os. Men efter han har mistet fart pga skader så går den ikke længere.
Jeg har aldrig tænkt, at han er for langsom. Han laver nu fejl på andre måder.
qepd

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Mathieu var elendig i sidste sæson og har heller ikke været særlig god i denne sæson. Reelt set, har han haft en godkendt sæson.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Guardiola skrev:Jeg synes det er en vigtig pointe, det med at virke rådvilde når vi kommer bagud. Har skrevet det mange gange, men jeg mener virkelig vi mangler en ordentlig leder på banen. Formentlig også uden for. Når båden tager vand ind, er det virkelig vigtigt at der er en der samler tropperne og koordinerer. Vi virker tit til at rende i 11 forskellige retninger. Savner Puyol og Xavi og deres naturlige autoritet
Det er heller ikke nemt at gå forrest, når man ikke engang kan følge med. Vi har simpelthen alt for mange spillere, der har nok problemer med at beholde deres startplads. Og det kræver sgu overskud, hvis man skal holde styr på andre end sig selv.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af kklaus »



Det er ikke så mærkeligt, hvis Neymar sommetider har lidt svært ved at holde hovedet koldt. Det er selvfølgelig stadig dumt, og undskylder ikke det første gule kort, men der er godt nok også mange ting, han skal finde sig i, i løbet af en kamp.
Bemærk i øvrigt lige den lille sviner fra Camacho (hvem ellers...) omkring 50 sekunder inde i videoen.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

kklaus skrev:

Det er ikke så mærkeligt, hvis Neymar sommetider har lidt svært ved at holde hovedet koldt. Det er selvfølgelig stadig dumt, og undskylder ikke det første gule kort, men der er godt nok også mange ting, han skal finde sig i, i løbet af en kamp.
Bemærk i øvrigt lige den lille sviner fra Camacho (hvem ellers...) omkring 50 sekunder inde i videoen.

Selvfølgelig forstår man frustrationen!

Men, men, men... det er alt det der som modstanderne ved vil frustrere og derfor gør de det. Man skal lade dommeren dømme og ikke selv prøve at spille med på frustrationerne.

Hvorfor skulle Neymar snøre sine støvler lige foran bolden ved frisparket.. fordi han håbede at kunne frustrere modstanderen til at ville sparke bolden på ham.

Der var stillingen 0-0.. gå dog efter at score mål, så modstanderen bliver frustreret over det i stedet for!

Sådan vinder man kampen.. Messi er et godt eksempel på dette.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nah jeg tror nærmere man gør det for at stoppe ham. For at afskrække ham. Og dommeren skal ind og stoppe det med det samme men det gør de ikke. Det er ufatteligt at disse tekniske spillere ikke får mere beskyttelse.

Og jeg tror ikke planen var at provokere modstanderen ved frisparket. Man ser tit spillere stille sig foran for at forsinke det så forsvaret har tid til at komme på plads. Det virker imo mere sandsyneligt end at det skulle være for at provokere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster