8/4 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Ja som for eksempel to linjedommere der sov flere gange i løbet af kampen. Og en dommer der ikke kunne se verdens største frispark selvom han stod 2 meter fra det.
Det var slemt, at han kunne stå tre meter væk, men ikke se, at Suarez var inde i feltet, da han blev fældet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det var ikke bare slemt. Det burde være så stor en fejl at han sad over i minimum en kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af A$AP »

"It’s curious that a team like us that doesn’t usually kick people get so many yellow cards in such an incomprehensible manner. Then there are players on the other team that during the game commit fouls and don’t get any cards. It’s curious, but we’re used to it."
http://www.sport-english.com/en/news/ba ... ds-5963092

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Og det er rigtigt. Det er latterligt. Camacho havde en fest i dag. Frispark på frispark på frispark og intet. Han smadrer kampen fuldstændig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af emo »

14 ud af 15 med Gomes fra start har vi vidst tabt. Har han virkelig spillet så mange fra start?

LE har nok aldrig troet på ligaen siden han ikke startet med det stærkeste hold til aften. Hvorfor skal vi være så uheldige at han en træner som skider højt på den situation vi er i! Det er så trist at se på. Jeg gider ikke have chili, jeg vil have la liga. Den er trofæet, det er den som tæller alt andet er bonus.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Det skriger til himlen at reserverne til vores start-11'er er ikke dygtige nok i forhold til hvor mange minutter de får. Niveauet går simpelthen for hurtigt nedad når vi bevæger os væk fra stærkeste optilling.

At 14 ud af 15 af de kampe vi har tabt point i i denne sæson har Gomes startet fortæller jo, at han ikke er god nok. Han kan muligvis blive god nok (selvom det er tvivlsomt), men LE har simpelthen været for rundhåndet med minutter til ham. Han har ikke været klar nok. DSuarez og Alcacér er også blevet kørt for hurtigt frem.

Med få undtagelser (Umtiti), så er det nærmest en gylden regel, at nye spillere skal bruge én sæson på at afstemme sig på holdet, før de spiller op til deres bedste. De nye spillere har fået for meget ansvar. Og det er derfor vi taber ligaen i år.

Vi har stadig chancen i CL, for det kræver ikke samme stabilitet som ligaen.
Visca el Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Er der mulighed for El Pasillo på Bernabeu? Det vil være katastrofe at blive ydmyget foran vores værste fjende.
Det er også muligt at Real bliver mestre hvis de vinder Clasico.
Uanset hvad har vi fortjent at blive ydmyget. Vi er selv skyld i at 16/17 sæsonen er noget lort.

Champions league er også noget lort fordi vi har heller ikke fortjent at være der. Kun mirakel kan redde os.

Vi har heller ikke formået at skabe et nyt stærkt hold som vil være klar til næste sæson og vi får sikkert igen en meget svingende sæson med pointtab mod mindre hold. Håber ikke jeg har ret.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af abx »

Jeg er lige kommet ud af bruseren . Der har jeg siden i går siddet med læbestift i hele smasken og grædt mens jeg kørte Celine Dions første album på repeat og shuffle.
Próxima Estación.... Parallel!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Noget andet er, hvorfor var Rakitic så vild med at få det femte gule i Sevilla kampen!?! Vores næste kamp i ligaen er hjemme mod sociedad. Det er trods alt en noget nemmere kamp end ude mod Malaga. Det tyder på, at vi allerede på det tidspunkt undervurderede kampen.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Bager skrev:Det skriger til himlen at reserverne til vores start-11'er er ikke dygtige nok i forhold til hvor mange minutter de får. Niveauet går simpelthen for hurtigt nedad når vi bevæger os væk fra stærkeste optilling.

At 14 ud af 15 af de kampe vi har tabt point i i denne sæson har Gomes startet fortæller jo, at han ikke er god nok. Han kan muligvis blive god nok (selvom det er tvivlsomt), men LE har simpelthen været for rundhåndet med minutter til ham. Han har ikke været klar nok. DSuarez og Alcacér er også blevet kørt for hurtigt frem.

Med få undtagelser (Umtiti), så er det nærmest en gylden regel, at nye spillere skal bruge én sæson på at afstemme sig på holdet, før de spiller op til deres bedste. De nye spillere har fået for meget ansvar. Og det er derfor vi taber ligaen i år.

Vi har stadig chancen i CL, for det kræver ikke samme stabilitet som ligaen.
Og samtidig har vi været for dårlige til at skifte langsomt ud i truppen (med unge spillere). Når man køber 5 unge spillere og giver dem så mange minutter så fungerer det ikke. De kender ikke truppen, hinanden og spillet lider virkelig under det.

Vi skulle have gjort som real med at købe unge spillere hen ad vejen. Men nu har vi dem og det er ikke til at sige hvor gode de kan blive selvom denne sæson godt nok må have været hård for flere af dem. Og i sidste ende falder det tilbage på Lucho der, som du siger, har været alt for rundhåndet med minutter til dem og imo har sat dem op til at skuffe ved ikke bare at spille dem for meget men også spille dem med de andre reserver/nye spillere fremfor at give dem tid med starterne.

Omkring CL så tror jeg faktisk at vi kan gøre det. Vores startere virker til at være i fin form og 3-4-3 har løst rigtig mange af vores problemer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

klogfyr skrev:Noget andet er, hvorfor var Rakitic så vild med at få det femte gule i Sevilla kampen!?! Vores næste kamp i ligaen er hjemme mod sociedad. Det er trods alt en noget nemmere kamp end ude mod Malaga. Det tyder på, at vi allerede på det tidspunkt undervurderede kampen.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Det fatter jeg heller ikke. Der var også en der glippede første kamp mod malaga pga gule (mener det var suarez). Man har tydeligvis taget for let på begge kampene hvilket er åndssvagt når man ser på hvor svært vi har haft det mod dem på det seneste.

Men som emo skriver så kunne det godt virke som om man vægter cl højere end la liga (hvilket er åndssvagt). Kampen i går var i hvert fald latterlig (både opstilling og indstilling) når man tænker på at vi igen kunne spille os direkte ind i ligaen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Jeg håber næsten at det er grunden. For ellers er LE mere uvidende og inkompetent end jeg regnede med.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nej det er han ikke. Men en smule naiv kan man godt sige han er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

COPE skriver at Neymar får 3-4 dage i skyggen. 1 dage for det røde og resten for håne dommeren. Det er altså latterligt. Og så er jeg ligeglad med hvor barnligt det er. Vi ser gang på gang benbrækker tacklinger slippe og så får man sådan en karantæne for at "sige" noget til dommerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Her skal det forresten med at det første gule kort til neymar er det kun tredje af sin slags i 305 la liga kampe. Det er åbenbart ekstremt sjældent at man får gult for ikke at respektere afstanden til frisparket. Som jeg sagde i går så kunne manzano have sagt til ney at han skulle skride. Det stank af at han lige ville i fokus.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster