8/4 Malaga - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2016/2017

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Ja det er godt du.
Det er sgu dumt at klappe hånligt af dommerne, når man har fået rødt kort. Det var meget sigende, at en Barca assistent skulle ekskortere ham ud, da han tydeligvis ikke kunne styre sig.
Han var frustreret. Det kan jeg fint forstå at han var. Manzano var igen elendig og den linje han havde lagt gav ingen mening. Så jeg kan godt forstå at ney var lidt træt af det hele der.
Neymar havde fortjent begge kort i dag. Hvis han var frustreret, så bør det være over hans eget spil, der var elendigt.

Dommeren var ikke skyld i nederlaget i dag. Klubben bør i stedet kigge lidt indad, da præstationen var ulidelig ringe.

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Xavi6Smede skrev:
FCBSOCI skrev:
Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:
Xavi6Smede skrev:
Piquénbauer skrev:Ja det er slut nu. Vi kunne med en masse held vinde på bernabeu men real smider ikke 6 point i de resterende kamp. Det kommer bare ikke til at ske.

Vi har dog stadig chancen for at vinde CL og det mener jeg også vi kan. Så længe vi altså holder os til de spillere og det system der virker.
Hvis vi vinder på Bernabeu, så skal Real Madrid kun tabe en kamp, og det ikke spor urealistisk sådan som de spiller. Det virker bare urealistisk at vi skulle hente maksimum point i de resterende kampe.
Jeg ser dem virkelig ikke tabe flere kampe. Og slet ikke hvis de taber til os.

For mig er det slut nu. Jeg kan virkelig ikke se os komme tilbage og jeg vil hellere at vi kigger mod CL og går all in.
.... Og deres fans sad og lykønskede Barcelona med ligatitlen efter deres resultat i dag. Hvorfor skulle Malaga ikke også kunne slå Real Madrid? Det ville sgu være lidt af en falliterklæring, hvis vi opgav ligaen med 7 runder igen, når Real Madrid kun skal faile i en kamp, før vi selv kan afgøre det.
Du skal være mere end velkommen til at håbe. Jeg kan bare ikke se det ske længere. Men jeg kunne så heller ikke se os komme tilbage i kampen mod PSG så...
Fra Jubeloptimisten til Piquenbauer: Jeg skal på Camp Nou og se Barca - Juve, så kan det kun gå godt, det ved du jo :glad: (men der er desværre langt derfra til en CL titel :sad: ).
Du vores sidste håb! Går vi videre, så bør vi måske starte en fælles indsamling herinde, til at sende dig afsted til de resterende kampe ;-)
Bidrag modtages gerne :grin: . Inden jeg bliver for kæphøj burde jeg måske nævne, at jeg også har set Barca - Atl. Madrid 1-1 i sidste spillerunde (der røg mesterskabet) og Barca - Chelsea 2-2 (der røg CL finalen) og adskillelige andre nedture, som jeg forgæves prøver at glemme med en passende mængde alkohol eller noget. Men som den gamle revykonge Klaus Ryskjær sagde om at drikke: Man kan ikke drukne sorgen, men kan da få den til at svømme (eller noget i den boldgade). Men en indsamling siger jeg da ikke nej tak til LOL.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Ja det er godt du.
Det er sgu dumt at klappe hånligt af dommerne, når man har fået rødt kort. Det var meget sigende, at en Barca assistent skulle ekskortere ham ud, da han tydeligvis ikke kunne styre sig.
Han var frustreret. Det kan jeg fint forstå at han var. Manzano var igen elendig og den linje han havde lagt gav ingen mening. Så jeg kan godt forstå at ney var lidt træt af det hele der.
Neymar havde fortjent begge kort i dag. Hvis han var frustreret, så bør det være over hans eget spil, der var elendigt.

Dommeren var ikke skyld i nederlaget i dag. Klubben bør i stedet kigge lidt indad, da præstationen var ulidelig ringe.
Det første var latterligt. Især når camacho fik lov til at begå 50 frispark. Men mon ikke at ney også var skuffet over sig selv og det at holdet igen pissede en gylden mulighed væk? Det tror jeg og derfor kan jeg sagtens forstå frustrationerne.

Drengene er ikke roboter og så længe de ikke bliver decideret voldelige så kan jeg sagtens leve med lidt frustrationer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Nå. Men, sæsonen vil da i det mindste blive husket for et hell of a comeback mod PSG.

Hold da kæft hvor er det skuffende.
Visca el Barca

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Ja det er godt du.
Det er sgu dumt at klappe hånligt af dommerne, når man har fået rødt kort. Det var meget sigende, at en Barca assistent skulle ekskortere ham ud, da han tydeligvis ikke kunne styre sig.
Han var frustreret. Det kan jeg fint forstå at han var. Manzano var igen elendig og den linje han havde lagt gav ingen mening. Så jeg kan godt forstå at ney var lidt træt af det hele der.
Neymar havde fortjent begge kort i dag. Hvis han var frustreret, så bør det være over hans eget spil, der var elendigt.

Dommeren var ikke skyld i nederlaget i dag. Klubben bør i stedet kigge lidt indad, da præstationen var ulidelig ringe.
Det første var latterligt. Især når camacho fik lov til at begå 50 frispark. Men mon ikke at ney også var skuffet over sig selv og det at holdet igen pissede en gylden mulighed væk? Det tror jeg og derfor kan jeg sagtens forstå frustrationerne.

Drengene er ikke roboter og så længe de ikke bliver decideret voldelige så kan jeg sagtens leve med lidt frustrationer.
Nogen gange glemmer vi måske også, at det er et enormt ansvar, der hviler på de unge knægte. Millioner af mennesker ovevåger (og kommenterer) ethvert skridt og enhver handling på banen - og for manges vedkommende også uden for banen. Jeg tror, at når Ney bliver lidt ældre og får yderligere rutine, så bliver et nemmere at styre sig og ikke lade sig påvirke at det cirkus, der foregår omkring ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Det håber jeg ikke. Jeg kan godt lide den gnist som ney spiller med. Det er det der gør ham så pisse god!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nu skal vi også passe på med at gå helt ned. Vi lever stadig i CL og der er en verden til forskel på vores gala opstilling i 3-4-3 og det vi så i dag.

Ligaen er nærmest umulig men CL kan godt lade sig gøre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Det første var latterligt. Især når camacho fik lov til at begå 50 frispark.
Neymar vælger at sætte sig ned og binde snørrebånd en halv meter foran, hvor frisparket skal tages. Det er alligevel ret provokerende gjort. Det er i hvert fald et sikkert gult kort for usportlig opførsel i min bog.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Det første var latterligt. Især når camacho fik lov til at begå 50 frispark.
Neymar vælger at sætte sig ned og binde snørrebånd en halv meter foran, hvor frisparket skal tages. Det er alligevel ret provokerende gjort. Det er i hvert fald et sikkert gult kort for tidsudtræk i min bog.
Ok og hvorfor fik kameni så ikke gult for konstant at trække tiden? Han trak tiden fra første udspark.

Det var latterligt. Han kunne sige til ney at han skulle skride og hvis han ikke gjorde det så kunne han give gult. Men i stedet gik han 2 meter væk og ventede. Manzano er en idiot og har alle dage været det. Oscar isaac wannabe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Det første var latterligt. Især når camacho fik lov til at begå 50 frispark.
Neymar vælger at sætte sig ned og binde snørrebånd en halv meter foran, hvor frisparket skal tages. Det er alligevel ret provokerende gjort. Det er i hvert fald et sikkert gult kort for tidsudtræk i min bog.
Ok og hvorfor fik kameni så ikke gult for konstant at trække tiden? Han trak tiden fra første udspark.

Det var latterligt. Han kunne sige til ney at han skulle skride og hvis han ikke gjorde det så kunne han give gult. Men i stedet gik han 2 meter væk og ventede. Manzano er en idiot og har alle dage været det. Oscar isaac wannabe.
Man behøver ikke skulle fortælle spillere, at de ikke skal binde snørrebånd foran et frispark. Det er så unødvendigt dumt, at det automatisk skal give gult kort.

Du finder heller ikke en eneste herinde, der brokkede over det gule kort, da det skete. Det er sgu åbenlyst for de fleste, at det er usportslig opførsel.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Nah men så skal linjen holdes. Og det blev den ikke da kameni konstant trak tiden uden så meget som en henstilling.

Og så er jeg generelt også bare imod en dommer der mener at det er ok at der er 50 spilstop fordi camacho render rundt og sparker spillere ned uden at give så meget som et gult kort.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Xavi6Smede »

To klokkeklare gule kort og hånlig applaus til dommeren. Udelukkende Neymars egen skyld.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:Jeg vidste ikke, at Storken var Real-fan. Der tog du os godt på sengen, Storken.

Sarkasme kan være anvendt.
Du må i det mindske påskønne min ihærdighed. Vi har begge været tilmeldt i små 5 år og har skrevet omkring 6.700 indlæg, så du ved hvad det har krævet :glad:
Det er vildt, at du bliver anklaget for det.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Storken »

Jeg vil dog sige, at det er ude af proportioner, hvis Neymar får tre dage ekstra i skyggen for den hånlige applaus. Der har været større tragedier end en fjerde dommer, der lige fik en lille provokation sendt sin vej.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 8/4 Malaga - FC Barcelona

Indlæg af Piquénbauer »

Ja som for eksempel to linjedommere der sov flere gange i løbet af kampen. Og en dommer der ikke kunne se verdens største straffespark selvom han stod 2 meter fra det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster